Σκωπτικός χαρακτηρισμός παλιομοδίτικων (50'ς-60'ς) γυαλιών ηλίου ή οράσεως, με βαρύ κοκάλινο σκελετό, σκούρου χρώματος, τα οποία μέχρι πρότινος φορούσαν οι μπαρμπάδες αλλά (φεύ!) ξανάρθανε στη μόδα.

Τα φορούσαν πλείστοι κομπάρσοι του παλιού ελληνικού σινεμά, κυρίως σε ρόλους δικαστικών, πρακτόρων ή γιατρών.

Κλασσικό παράδειγμα, τα γυαλιά του στρατηγού της χούντας Φαίδωνος Γκιζίκη, που όρκισε τον Καραμανλή, όταν επέστρεψε το '74.

- Κοίτα ένα μωρό! Αμάν τσολιά μου!
- Ποιά, αυτή με το χουντικό γυαλί; Σε λίγο θα πεταχτεί από καμιά γωνιά κι ο Κούρκουλος να λύσει το μυστήριο...

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
ο αυτοκτονημενος

brasta ετοιμασου για φαλαγκα
ακους εκει εβαλε την φωτο μου χωρις να με ρωτησει

#2
Vrastaman

Χάκαρα τον υπολογιστή σου χεχε.

#3
jesus

θείο χότζα: κενό μετά την παύλα στο διάλογο, όχι κενά ανάμεσα στις λέξεις κ τα σημεία στίξης.
εκ της συντακτικής ομάδος:)

#4
HODJAS

Ο.Κ. Μπαρδόν και ελήφθη :)

#5
jesus

κ άνοιξε κ τα σύνορα, να χαρείς:Ρ

#6
HODJAS

Τί είναι τα σύνορα ;

#7
Vrastaman

Είπαμε, όχι κενά ανάμεσα στις λέξεις κ τα σημεία στίξης :Ρ

#8
Galadriel

Από το στόμα μου βράστα (τί θα γίνει με σένα βράσταμαν, αυτό να μου τα παίρνεις από το στόμα συμβαίνει συχνά πυκνά τελευταία, ανησυχώ για σένα και το τί πρόκειται να σου συμβεί αν συνεχίσουμε έτσι αχχαχαχααα)

#9
iron

είναι το γυαλί του Γκιζίκη και του Χατζηφωτίου.

#10
xalikoutis

και μια περιγραφή από το «κράξιμο» της πάολας, αναδημ. εδώ

Από το 1976 μέχρι το 1978, που γινόντουσαν τα χειρότερα και πιο απάνθρωπα βασανιστήρια σε βάρος κρατουμένων στις Πειθαρχικές Φυλακές της Κέρκυρας, οι φύλακες αυτής της φυλακής κυκλοφορούσαν με μουστάκες, μαύρο γυαλί, μπεγλέρι, το γνωστό κουτσαβάκικο περπάτημα και το κλομπ περασμένο στη ζώνη τους. Με τα κλομπ επιβάλλανε στους κρατούμενους να τους ακούν να καυχιούνται ότι αυτοί είναι γαμιάδες, ενώ οι κρατούμενοι είναι κότες, χαμούρες, κουφάλες και τα παρόμοια. Παράλληλα οι ρουφιάνοι-συνεργάτες των δεσμοφυλάκων, βιάζοντας άλλους κρατούμενους με την απειλή μαχαιριών και πέντε εναντίον ενός, συνεπικουρούσαν στη συντήρηση της εικόνας ότι δυνατός σημαίνει πολύ άντρας.