Αναφέρεται σε γκόμενα 20-30 χρονών, κάτοικο βορείων προαστίων, που οδηγεί γκολφ, και έχει βαμμένο μαλλί με ξανθές ανταύγειες. Όπως καταλάβατε, ο όρος ευδοκιμούσε την δεκαετία του 90. Συνήθως οι γκόμενες αυτές γνώριζαν και γαλλικά και ολίγον πιάνο.

Η λέξη όπως είναι προφανές, προέρχεται από την πρόσθεση της κατάληξης -εξ στο επίθετο πλούσια.

Εγώ που λες Μήτσο, θέλω η γυναίκα που θα παντρευτώ να είναι πλουσιέξ. Να έχει ένα εξοχικό, το αυτοκινητάκι της, και τι με νοιάζει αν δεν μαγειρεύει; Θα έχουμε υπηρέτρια που θα πληρώνει ο πεθερός, για να μην κουράζεται η κορούλα του. Θα μου παίζει και καμιά σονάτα στο πιάνο το βράδυ ν' αποκοιμιέμαι. Γιατί θα πρέπει να έχει και πιάνο!!

έχει δίκιο η ιρονίκ ότι δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες. Ας πούμε η ξεπλένω Φάνη Πάλλη είναι και Δαπίτισσα Βουπου γκόμενα και αναρχικιά με μοϊκάνα! (από Khan, 26/08/09)

Σύγκρινε με: αρχοντομούνα, κυριλογκόμενα, μοσκομούνα.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
johnblack

Να κάνουμε λίγη φαινομενολογία της πλουσιέξ βουπουδίτσας γκόμενας (όπως θα έλεγε κι ο χαλικούτις);
Ή πιο απλά, πώς τις ξεχωρίζεις από τις επίλοιπες.

  1. Το μαλλί τους ΠΟΤΕ (σχεδόν) δεν είναι το τελείως ίσιο, το ινδιάνικο, το πράσο ένα πράμα... Η ισιούρα θεωρείται κατωτέρου. Οι βουπούδες κάνουν περίτεχνα χτενίσματα, επιμελώς ατημέλητα κι έτσι, μπουκλέ και ψιλοκρεπαριστά, ενίοτε μαμαδίστικα και κυρατσέ.

  2. Ακόμη και στις ελάστιχες περιφτώσεις που έχουν ίσιο μαλλί - το οποίο τότε εξυπακόύεται πως είναι το νατουράλ τους - ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν το βάφουν στο κλασικό καραξανθό, το πλατινέ, το κιτρινιάρικο, το καναρινί, το ξανθό που όλοι εμείς οι κάγκουρες λατρεύουμε. ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ, ιτς δε ρουλ. Το τίγκα ξανθό θεωρείται γύφτικο, καγκούρικο, φτηνό, δευτεράντζα, λάικα, μπουρναζιώτικο κλπ

  3. Συνήθως δεν βάφουν τα νύχια των ποδιώνε τους με καυλωτικά μπουρδελιάρικα κόκκινα χρώματα. Άντε κανά γαλλικό μανικιούρι ή λίγο βερνικάκι για να γυαλίζει και να θρέφει και καλά το νύχι.

  4. Δεν μπογιατίζονται στο πρόσωπο, μόνο βάφονται ελάστιχα και «διακριτικά», για τους γνωστούς λόγους: το σοβάτισμα είναι για τις γυφτο / καγκουρογκόμενες κλπ.

  5. Στας βραδινάς εξόδους τους προτιμούν τα περίφημα «αέρινα» κοριτσίστικα φορεματάκια που ζέχνουν αθωότητα και παιδικότητα (κι ας έχουν οι ίδιες μάστερ στα τσιμπούκια). Τα κολλητά / εφαρμοστά / φορέματα κάλτσα, αποφεύγονται μετα βδελυγμίας για τους γνωστούς λόγους. Γενικά οι βουπούδες αντιπαθούν το ξέκωλο ντύσιμο.

  6. Υπόδηση. Μπαλαρίνες, γενικά φλατ παπουτσάκια - σανδάλια, άντε καμιά πλατφόρμα απ' αυτές με το τακούνι-φελό. Αποφεύγονται γόβες στιλέτο.

  7. Από άποψη φυσιολογίας: οι βουπούδες έχουν συνήθως στρουμπουλά και ροδαλά μαγουλάκια, ακόμη κι αν είναι γενικά αδύνατες, λόγω της καλοζωίας, της παντελούς έλλειψης εγνοιών και του καθαρού αέρα που αναπνέουν στας Εκάλας και τας Πολιτείας.

  8. Σχεδόν ουδέποτε οι βουπούδες έχουν εκ φύσεως γραμμωμένα και στεγνά / άλιπα / σφιχτά κορμιά. Συνήθως είναι πλαδαρουά, με ψιλομεγάλες περιφέρειες, χοντρές γάμπες κλπ. Τέτοια μυώδη - μεσομορφικά τα λέμε εμείς οι γνωρίζοντες - σώματα είναι πολύ πιο πιθανό να συναντήσεις σε ξένες (αλβανέζες κυρίως) αλλά και κοπέλες λαϊκών στρωμάτωνε. Αν αι β.π. κάνουν ποτέ γράμμωση, θα την κάνουν μετά τα 30-35, με εκατό γυμναστές / personal trainers από πάνω τους, διαιτολόγους κλπ

  9. Οδηγεί αμάξι από πολύ μικρή, συνήθως με το που τελειώνει το σχολείο, εν αντιθέσει με τις λαϊκές που το ψιλοαργούν λόγω έλλειψης οικονομικής άνεσης. Δεν είναι όμως μόνο αυτό: στις λαϊκές επιβιώνει και μια νοοτροπία του στιλ «μόνο ο άντρας στο τιμόνι, εγώ να είμαι δίπλα του κιουρία». Ενώ οι πλουσίες αναπτύσσουν σ' αυτό τουλάστιχον το θέμα, μια ανεξαρτησία, σε φάση δεν έχω ανάγκη κανέναν κι έτσι. Βέβαια, πουλάνε πουτανιά με ξένο κώλο / κανουν κηδεία με ξένα κόλλυβα (κάποιος να βάλει τα λινκς) διότι το μπα-γιόκο έρχεται απ' το μπα-μπά. Μια λαϊκιά θα πάρει ρόδα γύρω στα 24 π.χ. με λεφτά που έχει βγάλει από δουλειά δική της και πάντα με δόσεις κλπ.

  10. Βγαίνουν Κολωνάκι (Ροκ 'ν' ρολ, σεντράλ, χάριτος κλπ) και βόρεια προάστια (κεφαλάρι, φάρος ψυχικού κλπ) αλλά μην αρχίσουμε με αυτά γιατί δε θα τελειώσουμε ποτέ...

#2
Vrastaman

Θα πρότεινα να τα ανεβάσεις σε λήμμα, JB!

#3
Khan

Ωραία μας τα λες. Σόρι αλλά τα πρώτα 7 περιγράφουν την γυναίκα που θεωρώ καλαίσθητη, ενώ και τα τρία τελευταία δεν με χαλάνε καθόλου. Τελικά η πλουσιέξ είναι ο τύπος μου.

#4
Khan

Ανέβασέ το κι όποιος σου βάλει τρία αστέρια θα φάει μπαν αμέσως, εγγυημένα.

#5
BuBis

εγώ την παντρεύτηκα... και άκουγε πανκ μικρή...

#6
knasos

Την περιέγραψε λες και την ήξερε όμως ε;

#7
BuBis

ρε μπας;

#8
johnblack

  1. Όταν σπουδάζουν, πάνε συνήθως με τη ΔΑΠ, όχι λόγω ιδεολογίας / πολιτικής τοποθέτησης - θεός φυλάξοι! - αλλά πιο πολύ για λόγους αισθητικής, πολιτισμικούς εν ευρεία εννοία: ομοιος ομοίω αεί πελάζει και τα ρέστα παγωτά.

Παίδες εννοείται θα ανέβει, μόνο να λασκάρουμε λίγο πρώτα..

Χαν, με εκπλήσσει αυτό που λες. Συνήθως οι διανοούμενοι γουστάρουν τα ξέκωλα, το αντίθετο απ' τον εαυτό τους. Ή έστω οι σικέ διανοούμενοι σαν την πάρτη μου.

#9
Khan

Ναι, δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε μια πλουσιέξ, γι' αυτό εξεπλάγην όταν είδα ότι μου άρεσαν όλα τα κριτήρια που έθεσες. Πιθανολογώ όμως ότι μου αρέσουν μόνο οι επιμέρους ιδιότητες και άμα έβλεπα την πλουσιέξ μπροστά μου θα με ξεκαύλωνε, ακόμη και αν πληρούσε όλες τις ιδιότητες, όπως συμβαίνει με όσες πλουσιέξ τυχαίνει να ξέρω.
(Και μην το ακούσουν αυτό παραέξω ότι δεν μου αρέσουν τα ξέκωλα, και μου ζητήσουν πίσω το Kavli).

#10
iron

ρε παιδιά αφήστε τις ταμπέλες και τις ιδεολογίες και την σημειολογία και γαμήστε ό,τι σας γουστάρει χωρίς ταμπού, είστε πολύ πασέ!

#11
vikar

Εσύ μας λές «πασέ», η άλλη θα μας πεί «ότι αρπάξει ο πούτσος τους»... Πώς πήγαινε εκείνος ο μύθος του Αισώπου, με τον γέρο, το παιδί και το γαϊδουράκι που έσερνε το κάρο τους;...

#12
Khan

Σόρι, αλλά όταν λέτε «σύγκρινε με αρχοντομούνα», εννοείται μόνο για να καταπλαγούμε από την απύθμενη διαφορά και να κράξουμε την πλουσιέξ, σε κάθε άλλη περίπτωση η σύγκριση είναι ύβρις!

#13
iron

α ναι! α, όλα κι όλα! α, κοντά τα χέρια από την αρχοντομούνα μου, μπαααα

ε να, αυτή είναι η όλη ουσία: η πλουσιέξ είναι ως επί το πλείστον δηθενιά, η αρχοντομούνα είναι πέραν πάσης αμφισβητήσεως και κριτικής. απλώς άφταστη.

#14
johnblack

@ χαν. έχεις δίκιο, στη θεωρία καλά όλα αυτά, στην πράξη οι φραγκάτες πιτσιρίκες είναι γενικά ντεκαυλέ, τουλάστιχον πιο ντεκαυλέ από τις οικονομικά μεσίκ. Συνεπώς, aurea mediocritas ρουλζ! Μια πασοκτζού (μιας κι έφερα το θέμα στις πολιτικές νεολαίες) θα σου κάνει πολύ καλύτερα γαμήσια από μια δαπίτισσα ή μια αριστεροαυτόνομη (που τρώει σκαλώματα άλλου είδους)...

@ ιρον. Αλγεβρικές εξισώσεις τα γαμησιάτικά μου, για να παραφράσω τον Καρυωτάκη...

#15
iron

δηλαδή ρε μαύρε, για να καταλάβω, η ξηρογιαννακοτέτοια είναι πιο καβλερή από την φάνη-ράλλη-πάλι; ρε για όνομα, αφήστε τις ταμπέλες, άμα η γκόμενα είναι να είναι ντεκαβλέ, δεν έχει χρώμα.

είναι ξεπλένω (pun καραintended)

#16
johnblack

Ενδεχομένως ναι! Και στο φινάλε όπως είχε πει ο Φουκώ, στους καιρούς μας, η μόνη ηδονή που απέμεινε είναι αυτή του διαβάσματος και της θεωρίας...

Και κάποιος να ανεβάσει το βιδεάκι με τη φάνη-ράλι που της σηκώθηκε το μαλλί μοϊκάνα!

#17
johnblack

Very nice president!!!!!!!!!!!!!1111111111

#18
iron

ε είσαι πολύ κολλημένος.

(το βιντεάκι, χάρμα οφθαλμών, ιστορικές στιγμές...)

#19
poniroskylo

Χάνει πάλι η Πετραλιά.

#20
iron

χεχεχε πονηρέ!