Ξινίχλα λένε κανονικά το τριφύλλι (τουλάχιστον στην Αίγινα), αυτό που, επειδή προφ ξινίζει, δεν το τρώνε ούτε τα οζά (τουλάχιστον στην Αίγινα -γιατί πχ στη Μυτιλήνη έχω δει να το καλλιεργούν για ζωοτροφή, αλλά μπορεί και να μην είδαν καλά τα μάτια μου, είμαι και παιδί της πόλης, ίσως κάποιος από σας με διαφωτίσει).

Ξινίχλα(ς), σλανγκιστί, είναι ο ξινός άνθρωπος, ο αντιπαθής, ο χολιασμένος, που κάνει μουτσούνες με το τίποτα σα να 'χει καταπιεί ξίδι, που δε σκα χαμόγελο, που μονίμως τη λέει με στυλ ινστρούχτορα σε κάποιον, που τεσπα δεν έχουν χαρεί τα σκέλια του καλά πράματα και η μούρη του το δείχνει.

  1. Μάζεψε τα μούτρα σου πια, τι ξινίχλας είσαι ρε πστ, σε γάμο σε κάλεσαν όχι σε κηδεία! Ας μην ερχόσουνα, στην τελική...

  2. - Μορφωμένος άνθρωπος ο κύριος Τ.
    - Τι να το κάνεις, σκέτη ξινίχλα είναι το άτομο...

Η κυρία Merkel- Sauer (=ξινός) (από Khan, 21/02/15)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
iron

μάστα.

#2
vikar

Αυτό δηλαδή που λέμε (τα παιδιά της πόλης!) και απλά ξινίλας. Θα υπάρχει προφανώς επίδραση.

Αυτό το λένε στην Αίγινα ή γενικότερα; Δέν το βρήκα πουθενά, αλλα βρήκα την ξινήθρα (που ο τέως, λέει, είναι το «λάπαθο» και δέν δίνει τη μεταφορική σημασία του Τριαντά... μπέρδεμα).

#3
johnblack

που τεσπα δεν έχουν χαρεί τα σκέλια του καλά πράματα και η μούρη του το δείχνει. Mε κίνδυνο να με χαρακτηρίσεις ξινίχλα, έχω να ρωτήσω το εξής: γιατί τέτοια κόλλα να τα ανάγουμε όλα στο σεξ; Γιατί να προσφεύγουμε συνεχώς στο σεξουαλικά στερημένο παρελθόν εκείνου με τον οποίο αντιδικούμε; Μήπως όταν τα υπόλοιπα επιχειρήματα μας εξαντλούνται, καταφεύγουμε σε χιλιοειπωμένα κλισέ μιας βάναυσα απλοποιημένης και εκλαϊκευμένης ψυχανάλας; Οι ψυχολογικές και ψυχολογίζουσες γενικότητες είναι καρατσεκαρισμένα ο βασιλικός δρόμος για να γαμήσεις κυριολεκτικά μια συζήτηση, να την τινάξεις στον αέρα. Ο άνθρωπας δεν είναι μόνο το πουλί του, το μουνί του κι ο κώλος του, πώς να το κάνουμε; Χρειαζόμαστε μια αποψυχολογιοποίηση και αποψυχαναλυτικοποίηση της ζωής μας, όπως είχε πει και κάποιος περισσότερο ειδικός απο μένα στην τελευταία συνάντα. Τα παραπάνω τα λέω παίρνοντας αφορμή και από τη μεγάλη συζήτηση στο κανταΐφι, όπου παρατήρησα, προς μεγάλη μου πικρία, ορισμένους και ορισμένους να εκτρέπονται σε ευθηνές κρίσεις επί προσωπικού, επί των οποίων οιαδήποτε απαντηση περιττεύει. Αυτά όμως είναι περσινά ξινά σταφύλια. Με την παρέμβασή μου επισημαίνω κυρίως την υπονόμευση της αξιοπιστίας και του κύρους των ορισμών από τον αναγωγισμό.

#4
HODJAS

Πέστα ρε Τζόνι!

#5
iron

λοιπόν
η λέξη απαντάται στην αίγινα μόνο για το τριφύλλι και όχι μεταφορικά, όσο ξέρω
κατά τ' άλλα χρησιμοποιείται περιορισμένα μεν, αλλά το έχω ακούσει από δω κι από κει και στο τέτοιο μου αν γουγλάρεται ή όχι
τρίτον είμαι οπαδός της θεωρίας ότι η κακογαμία φαίνεται στη μούρη
τέταρτον σε όποιον αρέσει
πέμπτον πήζω

#6
HODJAS

Όχι πια σεξ, μόνο τριφύλλι...

#7
Galadriel

Νομίζω άμα περνάει κανείς καλά φαίνεται και επίσης άμα δεν περνάει κανείς καλά φαίνεται. Ισχύει για όλους τους τομείς. Όταν είσαι ερωτευμένος φαίνεται, αυτή η γαλήνη στα χαρακτηριστικά, τα μάτια που λάμπουν... Όταν έχεις φάει ένα κακομαγειρεμένο φαγητό υποφέρεις από δυσπεψία, η φάτσα σου το δείχνει - όταν έχεις πιει μπόμπες, το κεφάλι σου πάει να σπάσει και φαίνεται στην χλωμή σου φάτσα - όταν είσαι κακογαμημένος δεν περνάς καλά και, εκτός εξαιρέσεων και αυτό φαίνεται.

Ωραίος ορισμός.

#8
HODJAS

Ο άνθρωπος (λέει) είναι ένας σωλήνας (πρύμα-πλώρα).

Άραγε υπ' αυτή την οπτική πράγματι, η κουβέντα είναι πάντα περι οπής και οι κρίσεις επί εκκρίσεων...

Είναι μεγάλη πουτάννα η πρώτη εντύπωση, όσο γι' αυτό έχουνε δίκιο τα κορίτσια :-)

#9
iron

γενικά, η έλλειψη κάθε ικανοποίησης φαίνεται. είτε είναι μόνιμη αυτή ή παροδική, φαίνεται. και δεν μας σώζει τίποτε από αυτό. και απωθεί τους πάντες μακριά μας. για πάντα, πολλές φορές.

και βέβαια δεν φαίνεται μόνο στη μούρη μας. φαίνεται πχ και στις κινήσεις. αλλά το μάτι προσέχει πρωτίστως το πρόσωπο.

#10
Khan

Άνθρωπος δεν είναι μόνο η σεξουαλικότητα,

κατά το Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα

#11
iron

αλλά και «ικανοποίηση» δεν είναι μόνο το γαμήσι...

#12
Vrastaman

Άηρον, επιβεβαιώνω ότι στην Λέσβο καλλιεργούν το τριφύλλι για τα ζα, το είδα με τα ίδια μου τα αυτιά στην Ερεσό, όπου κάθε καλοκαίρι μαζεύονται μιλιούνια οι βαρβάτες γυναίκες από όλο τον κόσμο για ικανοποίηση που δεν περιλαμβάνει γαμήσι άλλα μπόλικο πλακομούνι βεβαίως βεβαίως κύριε Τζόνυ.

#13
HODJAS

Είσαι α-Khan-ής!

#14
HODJAS

(ερασμικά): ακανές :-Ρ

#15
iron

α να γειασ' ρε βράστα... άρα καλά είδαν τα μάθια μου. Επομένως στην Αίγινα ή είναι ανεπρόκοποι (τεσπα καλομαθημένοι από τις οικοδομές) ή το τριφύλλι εκεί είναι άλλου τύπου και συνεπώς ακατάλληλο για τα ζα, ή δεν ξέρει τι λέει αυτή η ντόπια που μου το είπε, ή, τέλος, επειδή η Αίγινα γαυρίζει (μην ξεχνάμε ότι είναι κοντά ο Περαίας) το θεωρούνε βαζελικό και το σνομπάρουνε.

#16
Khan

Νταξ, το αγάμητη / κακογαμημένη είναι το κλασσικό Argumentum ad lesbiam αλλά και για φεμινίστριες, mal baisée ήταν το παρατσούκλι της Simone de Beauvoir αφού έγραψε το Δεύτερο Φύλο.

#17
Vrastaman

Simone de Beauvoir

Rub in a «vie sodomée».
Oui amies, bend over!
Baisée; No «ovum-ride»!
Is «baume de vie» or no;
Is «Demon Beaver», oui;
Abuse divine Romeo.
O dear, me bi-envious!

#18
Khan

!!!!!!!

#19
poniroskylo

Το τριφύλλι είναι βασική ζωοτροφή.

#20
xalikoutis

Και μυρίζει πολύ ωραία.

#21
dryhammer

Το ξέρω ξινίθρα.