Άτομο που εκφράζεται με πληθωρικά μελοδραματικούς μανιερισμούς προκειμένου να στρέψει όλα τα λέιζερ πάνω του.

Αντίθετα με την επικρατούσα άποψη, οι ντραμακουινισμοί δεν είναι προνόμιο των γυναικών και των ΛΟΑΤ.

Εκ του αγγλικανικού drama queen.

- Καλή συνέχεια!
(αποχώρηση του Pavlea χωρίς ντραμακουινισμούς από το σλανγκρρ, εδώ)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
vikar

Σωστός, μόνο που... :-Ρ

#2
Vrastaman

Ωιμεεεεέ!

#3
allivegp

Για τη δραματική διαταραχή προσωπικότητας, ένα καλό άρθρο είναι αυτό

#4
iron

γιατί το λινκ βγαίνει έτσι;

#5
allivegp

ποιό λίνκ; το δικό μου βγαίνει κανονικά

#6
Galadriel

Μάλλον μεταφέρθηκε το λήμμα κι έγινε δεύτερος ορισμός - βράστα μήπως να το βάζατε και με την λατινική γραφή σε παρένθεση, με παύλα, ό,τι... υπάρχει σε ελληνικά κείμενα αυτούσιο πια!

#7
Khan

Το να παρουσιάζεται ως πρότυπο η σιωπή, δηλαδή κάποιος να φεύγει στεναχωρημένος αλλά σιωπηλός, είναι ο ορισμός της εξουσιαστικής νοοτροπίας. Θεωρώ ότι κάποιος που φεύγει πρέπει να έχει το δικαίωμα και τον χώρο να μιλήσει και όχι να παρουσιάζεται ως ιδανικό το να λέει «καλή συνέχεια» κρατώντας μέσα του και μην κοινοποιώντας την στεναχώρια του. Επιπλέον εγώ έγραψα «Αναντικατάστατοι είναι μόνο στα νεκροταφεία, ούτε εγώ είμαι αναντικατάστατος για το σλανγκρ, ούτε το σλανγκρ είναι αναντικατάστατο για μένα», το οποίο νομίζω είναι το αντίθετο από ό,τι λέει ο Μπάτμαν στο μήδι. Τώρα αν δεν μου δίνεται το δικαίωμα ούτε να πω ότι ΔΕΝ είμαι αναντικατάστατος, και το μόνο δικαίωμα που μου δίνεται είναι να πω «καλή συνέχεια» και να το βουλώσω, τότε ναι, είμαι ντράμα κουίν και το γουστάρω!
(Σας έχω προειδοποιήσει ότι όποτε με αναφέρετε αδικώντας με θα βγαίνω από το Α΄ Νεκροταφείο Αρχιδοκάμπου και θα αντιδρώ, αλλιώς δεν έχω καμιά όρεξη για άλλη μανούρα, απλώς διαβάζω τα νέα λήμματα με ενδιαφέρον. Οπότε αν θέλετε να μην υπάρχει κανένα λέιζερ πάνω μου, απλώς μιμηθείτε το Πονηρόσκυλο και μην ξανααναφερθείτε σε μένα).

#8
Galadriel

Α, έχει πλάκα αυτό, χαν άμα αρχίσουμε πχ να σε σχολιάζουμε θα μένεις εδώ για να απαντάς;

#9
xalikoutis

Στο δρόμο οι ασθενείς

Ένα θλιβερό θέαμα αντίκρισαν σήμερα το πρωί οι Αρχιδοκαμπίτες που πέρασαν έξω από το ΚΥ του δήμου μας. Τουλάχιστον 10 ασθενείς βρέθηκαν κλινήρεις... στο δρόμο, ανάμεσα τους και ορισμένοι σε σοβαρή κατάσταση, όπως η γνωστή περίπτωση του συντοπίτη μας που δέχθηκε επίθεση από αγριόσκυλο ράτσας Θερμαϊκός Ποιμενικός. Την αμφιλεγόμενη αυτή κίνηση της μεταφοράς των κλινών στο χώρο μπροστά από το ΚΥ δικαιολόγησε ο πρόεδρος των εργαζομένων κος Αγαθοψώλης ως συμβολικό τρόπο διαμαρτυρίας ενάντια στο σχεδιασμό περί συγχώνευσης των ΚΥ Αρχιδοκάμπου και Μουνοπλαγιάς.

#10
Vrastaman

Το προαύλιο του ΚΥ Αρχιδόκαμπου during the first mornings.

[img]http://writeforgod.stblogs.com/files/2009/02/purgatory2.jpg[/img]

#11
Khan

@Mes, έτσι κι αλλιώς θα διαβάζω το σάιτ, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον. Όποτε, λοιπόν, αδικηθώ από σχόλια για μένα, θα παρέμβω για να υποστηρίξω το πτώμα μου. Αλλιώς μόνο θα διαβάζω.

Παρεμπιπτόντως, το μήδι κορυφαίο.

Υπάρχει εν προκειμένω ένα σημαντικότερο θέμα που άπτεται αρχών που διέπουν το σάιτ. Έχει προβληθεί γενικά και από τους μοντς η σωστή αρχή να μην αναρτώνται λήμματα/ορισμοί που φωτογραφίζουν συγκεκριμένους Σλάνγκους με αυτοαναφορικό τρόπο (η έμφαση είναι στο ότι ένας συγκεκριμένος Σλάνγκος έχει κάποιο χαρακτηριστικό, αν απλώς θίγεται ότι επικρατεί μια τάση στο σάιτ, τότε τέτοια λήμματα έχουν μείνει ως αυτοαναφορικά), και μάλιστα έχουν διαγραφεί και λήμματα/ορισμοί για τον λόγο αυτό. Ο συγκεκριμένος ορισμός με φωτογραφίζει σαφώς με δύο τρόπους: 1. Το «ακούσιο ασίστ: Κχαν». 2. Και το παράδειγμα που αναφέρεται στον Παυλέα, το οποίο είναι κακό παράδειγμα, αν θέλει κάποιος να εξηγήσει τον ορισμό, αλλά είναι σημαντικό μόνο αν θέλει κάποιος να αντιδιαστείλει αφενός Παυλέα, που έφυγε σιωπηλά, και αφετέρου Κχαν, που έφυγε θορυβωδώς. (Το μήδι με τον Μπάτμαν δεν θεωρώ ότι με φωτογραφίζει, γιατί λέει τα αντίθετα από ό,τι λέω εγώ). Ο ορισμός, λοιπόν, φωτογραφίζει ειδικά εμένα και όχι μια τάση που υπάρχει στο σάιτ (στην τελευταία περίπτωση θα δικαιολογείτο ως αυτοαναφορικό). Επιπλέον, το λήμμα με αυτόν τον ορισμό ήδη υπάρχει. Μπορεί ο Βράστα να μην το είδε, είναι πιθανόν όμως και να το ήξερε, αλλά να ήθελε οπωσδήποτε να γράψει ένα ρεβανσιστικό λήμμα για να με στοχεύσει. Μπορεί να πρόκειται για εντεταλμένη υπηρεσία, ή αντιθέτως για μια ατομική βραστοέμπνευση, ή για περίπτωση αυτού που ανέφερα ως συντονισμού ρόλων των μοντς που έχουν εγκολπώσει μέσα τους εξουσιαστικά χαρακτηριστικά. Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: Ότι αυτός ο ορισμός δεν προσθέτει τίποτα σημαντικό στον ορισμό της ίδιας έκφρασης που υπήρχε στο σάιτ, και επομένως η μοναδική του λειτουργία αυτήν την στιγμή είναι η προσωπική ρεβανσιστική στόχευση.

Οπότε ο ορισμός αυτός πρέπει να διαγραφεί. Αν αυτός ο ορισμός δεν διαγραφεί, θα σημαίνει ότι οι μοντς καταστρατηγούν τις αρχές που οι ίδιοι θέτουν στο σάιτ, και ότι υπάρχουν επομένως δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ μοντς και μη μοντς. Η όποια ταμπελοποίησή μου μπορεί να γίνει μόνο σε σχόλια, όχι σε λήμματα/ορισμούς (στα οποία σχόλια βέβαια θα απαντήσω αν με αδικούν).

Παρεμπιπτόντως, να σημειώσω ότι δεν αρνούμαι οπωσδήποτε τον όρο «ντράμα κουίν» για μένα. Μπορεί και να είμαι. Κάποιος άλλος χρησιμοποίησε κάποιον όρο σαν «φωσκολικός εγωισμός», αν θυμάμαι καλά, τον οποίο ιδιοποιήθηκα. Μπορεί να έχω φωσκολικό εγωισμό, το ζήτημα είναι αν έχω θίξει πράγματα που τσούζουν. Εν προκειμένω οι ενστάσεις μου είναι τρεις:

  1. Θέτω το ερώτημα ποιοι ωφελούνται από το να φεύγει σιωπηρά κάποιος αντί να μιλά. Και απαντώ: Αυτοί που έχουν εξουσία ή βόλεμα. Οπότε η καταξίωση της σιωπής τύπου Παυλέα είναι ένοχη.

  2. Αυτά που λέει ο Μπάτμαν είναι σε σαφή αντίθεση με αυτό που είπα ότι δεν είμαι αναντικατάστατος. Οπότε έχουμε κυνήγι εντυπώσεων για όσους δεν μπουν στον κόπο να διαβάσουν τα σεντόνια μου.

  3. Ο ορισμός αυτός θα έπρεπε να διαγραφεί, ώστε οι μοντς να εντάσσονται οι ίδιοι στους κανόνες που απαιτούν από τους άλλους, και έτσι ώστε αυτοί οι κανόνες να εμπεδώνονται πιο ασφαλώς.

#12
iron

διαφωνώ κάθετα και οριζόντια και δεν απαντάω μόνο ως μοντ τώρα: ο ορισμός αυτός δεν σημείνει τίποτα για κανέναν εφόσον δεν αναφέρεται ευθέως σε κάποιον. Τότε να βγάλουμε όλους τους χαρακτηρισμούς για σωματικές εμφανίσεις και χαρακτήρες, όλο και κάτι θα αφορά όλο και κάποιον από μας.

Να φύγει το Ακούσιο ασίστ Κχαν, ναι, και ως εκ τούτου τα σχόλια, συμφωνώ, αλλά το λήμμα όχι.

Αυτό που είχαμε πει είναι να φεύγουν λήμματα που αναφέρονται ευθέως σε κάποιον, όπως ένα Μεσσαλίνα που έγραφε για τη Μες ευθέως, έστω και χαριτωμενιές. Θα το βρω και θα το κοπιάρω να καταλάβουμε τι λέμε.

#13
iron

λοιπόν, ιδού για να κρίνει ο λαός, μιας και ΠΑΛΙ στηνόμαστε στον τοίχο!!!!!!!!!!!!!!!!: αυτά τα 3 λήμματα έχουν διαγραφεί για τους λόγους που ζητάει ο Khan να διαγράψουμε και το ντράμα κουίν. Κάντε μόνοι σας τη σύγκριση. Επαναλαμβάνω, από το ντράμα κουίν το μόνο που είναι να σβηστεί είνι το περί Ασίστ. Κατά τ' άλλα δεν αφορά κανέναν.

μεσίας / mes-iah (από Hank, τον παλιό Khan δηλαδή)

Μεσίας (με ένα σίγμα) είναι αυτός που περιμένει την χρήστρια Mes ως Μεσ-σία για μια νέα εποχή στο slang.gr.

Την αντιλαμβάνεται ως ένα θηλυκό ισοδύναμο του Κιάνου Ρηβς, του Ενός, και την θεωρεί ως αρχιμήδεια για το ότι σε κάθε λήμμα τοποθετεί το κατάλληλο μήδι.

Θεωρεί τα λήμματά της mes-τά νοήματος και πληροφοριών, ενώ τα σινεφιλικά του γούστα έγκεινται σε ταινίες του στυλ «ο Άρχων των Δαχτυλιδιών».

παράδειγμα:
-Νομίζω ότι είμαι μεσίας!

mesισμός (από τον έλεκτρα)

Ο mesισμός, εμφανίστηκε με την δημιουργία του σλανγκρρρ.

Ο συγκεκριμένος -ισμός, έχει να κάνει με τις υποδείξεις της mes, που αφορούν σε επαναλαμβανόμενα λάθη από τους απλούς πλην τίμιους σλανγκιστές. Και μας θυμίζει λίγο και τις φωνές της μάνας μας, να μην πετάμε τα ρούχα μας κάτω, να ανεβάζουμε το καπάκι της λεκάνης κ.λ.π.. Σε αυτήν την αναγωγή, κρύβεται και το γεγονός γιατί οι άρρενες σλανγκιστές βρίσκουν αυτή την συμπεριφορά (σε λογικές δόσεις) γοητευτική. Πάει πίσω στο οιδιπόδειο.

Πράγμα που μας δείχνει ότι η συγκεκριμένη mod, πρέπει να το 'χει σακκουλευτεί το νόημα, και να παίζει τους άντρες σαν μπεγλέρι, και δη τους σλανγκιστές.

Ακολουθεί επιστημονικός ορισμός, που θα μπει και σε λεξικά.
Mesισμός : η γοητευτική γυναικεία γρίνια για μικροπράγματα, όπλο κάθε ελληνίδος, που κατέχει ότι το οιδιπόδειο είναι η αχίλλειος πτέρνα κάθε νεοέλληνα, και η εκμετάλλευση της συγκεκριμένης γνώσης, για την περαίωση των σκοπών της.

σ.ς.
δεν με έπαιρνε να μην βάλω και δύο τρία κοπλιμέντα, θα με έκοβες

(το παράδειγμα είναι τεράστο, δεν το παραθέτω)

panos_2 (από χρήστη urga)

Σε αυτό το λήμμα θα ήθελα να δω τις απόψεις για τον συγκεκριμένο χρήστη.
Δημοκρατία έχουμε εκφραστείτε ελεύθερα.

Υ.Γ.
Θερμή παράκληση στα μέλη άνωθέν μου στην ιεραρχία μπορείτε να τον διώξετε από το site, γιατί θαρρώ πως υποβαθμίζει την ποιότητά του!!!

παράδειγμα:
Όλα τα λήμματά του, εκτός από ορθογραφία, υστερούν και σε περιεχόμενο. panos_2, αφού δεν σου πάει, γιατί είσαι ακόμα ενεργός χρήστης;;;

#14
iron

και δεν θυμάμαι να έκανε δημόσιο ζήτημα επί μία εβδομάδα η Μες τα λήμματα που την κοροϊδεύανε.... Ούτε και φύγαν αμέσως, είχαν μείνει αρκετόν καιρό στο σάη.

#15
Khan

Ωραία μπορεί να φύγει το «ακούσιο ασίστ Κχαν», τότε θα έχουμε απλώς επανάληψη παρόμοιου ορισμού δυο φορές, που είναι λάθος, αλλά υπάρχει και αλλού στο σάιτ, οπότε δεν πειράζει και τόσο.

Ωστόσο, το να φύγουν σχόλια (όχι διορθωτικά του ίδιου του λημματογράφου, αλλά άλλου) από ορισμό που μένει τροποποιημένος είναι κάτι το πρωτοφανές! Μπορείτε να το κάνετε γιατί έχετε το μαχαίρι, έχετε και την πίτα.

Ωστόσο, αν μείνει το παράδειγμα του Παυλέα, θα επαναλάβω το σχόλιό μου, περί καταξίωσης της σιωπής.

#16
iron

το ασίστ το βγάζω πάραυτα, το περί παυλέα δεν θεωρώ ότι σε σημειώνει, το αφήνω, αν άλλος κρίνει ότι κλπ, ας κάνει ό,τι νάναι. Μιλάω μόνη γιατί αυτή τη στιγμή δεν είναι άλλος μέσα, αλλά και γω τώρα φεύγω που λέει και το άσμα και σίγια λέιτερ.

#17
Khan

Σε ευχαριστώ που έβγαλες το «ασίστ: Κχαν», το θεωρώ δίκαιο και σε συγχαίρω για αυτό.

Ελπίζω να μείνουν τα σχόλια χωρίς να αλλοιωθούν. Αν αλλοιωθούν τα σχόλια, ενώ παραμένει το παράδειγμα του Παυλέα, τότε θα ξανασχολιάσω.

Αν πάλι, μείνουν όλα, ακριβώς όπως έχουν τώρα, και δεν ξαναγίνει άδικη αναφορά στο όνομά μου, δεν θα επανέλθω.

#18
gaidouragathos

Λίγες μέρες μετά την ιστορική μάχη του Αρχιδόκαμπου κ αφού άρχισα να συνέρχομαι ελαφρώς ( με πήραν κ μένα λίγο τα σκάγια όταν με χτύπησε ξώφαλτσα μια αρχιδοκρεμάστρα που κατά λάθος είχα αφήσει ξεσκέπαστη σε κάτι σχόλια) με χαρά διαπιστώνω ότι ο Καλός Στρατιώτης Χαν δεν τραυματίστηκε θανάσιμα. Καταλαβαίνω την όποια κόπωση έχει επέλθει, από το συνεχές κυνήγι λημμάτων στα ψυχρά κ λασπωμένα χαρακώματα της γλώσσας, όπου έχουν ρίζες όλα τα άλυτα συμπλέγματα, τα ταμπού, οι ανομολόγητες ενοχές, τα αγωνιώδη ερωτήματα, οι σπαρακτικές αντιφάσεις, τα μεταφυσικά ερωτήματα, οι οντολογικές ανεπάρκειες, οι ανασφάλειες, οι υπαρξιακές αγωνίες, κι ότι άλλο υπάρχει στη σκοτεινή πλευρά του δρόμου. Παρόλα φτά καταθέτω εδώ την διακαή (πτς, πτς, καλόοο σκυλάκι, καλόοοο) επιθυμία μου να συνεχίσει να σχολιάζει κ όχι μόνο όταν βεβηλώνεται η μνήμη της ούτως η άλλως αμφιλεγόμενης περσόνας του. (Εδώ κολλάει το μέσσιο απόφθεγμα περί μπαλλέτω κτλπ, χωρίς λινκς, ποιος ξέρει τι λαυράκια θάβγαζε ο Ρόζενμπαχ αν έκανε εδώ το τεστάκι του με τις κηλίδες…πέντε Χίτσκοκ να το αναλαμβάνανε δε θα βγάζαν άκρη…) Και επίσης ήθελα να πω ότι όλα τα λήμματα πριν γίνουν ζουμπουρλούδικοι, αξιόλογοι, καθοριστικοί, στιβαροί, εμπράγματοι ορισμοί, ήταν απλώς εικασίες… Εύχομαι ακόμη να βρεθεί ένας σπάνιος αθλίατρος* που θα καταφέρει να θεραπεύσει το Καλό Χαν κ να τον βάλει πάλι στο κυνήγι διότι (εδώ δανείζομαι την έκφραση της πειρατίνας ) chaotic good ο άνθρωπος. Τελειώνοντας ήθελα ν’ αναφέρω ότι τα αγκάθια μου γίνονται περμανάντ όταν προσπαθώ να διαβάσω τα σχόλια στο «σλάνγκ», όπως γίναν κι όταν κατάλαβα πόσοι πολλοί μας βλέπουν καθώς γράφουμε… χαμός… εντάξει δεν είμαι κι απ τους θησαυρούς του σάιτοστ , δέκα ορισμοί όλοι κ όλοι κι ο 11 μούκατσε στο λαιμό κ δεν ξέρω πότε θα τον καταπιώ, αλλά γουστάρω που φαίνεται η ιστορία του από τις πηγές, κι όλο αυτό είναι τόσο αληθινό που μ’ αρέσει, αλλά ρε Χαν πως θα καταλαβαίνω εγώ τι λέει η αποδέλοιπη χλωρίδα στο χωράφι (κουτόχορτα, βλίτα, βούρλα, δάφνες, τσουκνίδες, μανιτάρες, πικράγγουρα) άμα φεύγετε έτσι ένας-ένας… Τέσπα δε θα λύσω εδώ το οιδιπόδειο, άρρωστος άγκαθος είμαι, πάω να μου πάρουν αίμα

( Ομίχλη…. Απομακρύνεται, ανηφορίζοντας προς το Κέντρο Υγείας Αρχιδόκαμπου, στο ‘να χέρι το στατό με τον ορό, στ’ άλλο ο καθετήρας, φοράει νοσοκομειακό συνολάκι με βούλες που δένει πίσω, στραβά πόδια, σέρνει τις χάρτινες παντόφλες μιας χρήσεως, πίσω του ακολουθεί ο Ραν-Ταν –Πλαν, στραβοπόδης κι αυτός με την ουρά κατεβασμένη κ τη μούρη στο χώμα, η κάμερα εστιάζει στο μάτι του σκύλου που ήδη αρχίζει να γυαλίζει…. Τίτλοι Τέλους )
  • αθλίατρος- άθλιος γιατρός που κάνει άθλους.
    Αααα, όχι δεν είναι δόκιμη σλάνγκ, μην το κάνετε ορισμό περδικαλώ, δεν θα αντέξω, τουλάχιστον όχι ακόμα…