Τα αποδημητικά πουλιά κατά τη βιβλιογραφία πετάνε σε θερμότερους τόπους για να ξεχειμωνιάσουν. Έτσι κι ο παντρεμένος άνδρας που γουστάρει να ξενοκοιτάει, κατά καιρούς αναζητάει να αποδημήσει πετώντας σε άλλες φωλιές προκειμένου να ικανοποιήσει τις ερωτικές ορμές του (λέγε με βιολογικές ανάγκες), μέσα σε θερμές αγκαλιές. Ο άνδρας δηλαδή που θέλει να κάνει πράξη αυτά που αναφέρονται στο τραγούδι «το πουλί», τραγούδι που πρωτοερμηνεύτηκε από τον Χρηστάκη. (βλ. σχόλιο στο «επαναληπτική καραμπίνα»).

Έτσι κατά τη γνώμη κάποιων, κάποιος μπορεί να καταντήσει σαβουρογαμίκουλας. Κατά κάποιους άλλους όμως, επειδή αυτός, αισθάνεται φυλακισμένος και σεξουαλικά καταπιεσμένος (κατά αυτούς που διαβάζουν γιαλομιές, ή κατά τον καθηγητή Μίλλερ, στο έργο: «Η γυναίκα μου τρελάθηκε», με την Αρώνη και τον Κωνσταντάρα) και επειδή δεν μπορεί να τρώει συνέχεια πατάτες, πατάτες, πατάτες, αποφασίζει να τερματίσει αυτή τη μονόπλευρη αντιμετώπιση, που του προσδίδει ποικίλες επιπτώσεις στο νευρικό του σύστημα.

Έτσι αναγκάζεται να σπάσει τη ρουτίνα και να δώσει άλλο νόημα στη μέρα του ενδίδοντας στις ποικίλες επιδράσεις που δέχεται. Και αφού ο άνθρωπος, αποδημητικό πτηνό θα ξεδίνει σε άλλες αγκαλιές θα 'ναι πιο χαρωπός.(Η Ζαρώκοστα ψύλλιαζε την Αρώνη, στο «η γυναίκα μου τρελάθηκε», υπογραμμίζοντας ότι η χαρωπή όψη ενός πρώην σκυθρωπού άνδρα, μπορεί να λειτουργεί ως στάχτη στα μάτια της γυναίκας του, ώστε η γυναίκα του να μη βλέπει τις περικοκλάδες ακόμα και στο καταχείμωνο.).

Ε, κι όπου κι αν πάει, στο τέλος θα τιμήσει το λιμανάκι του. Έτσι κι ο Οδυσσέας, μπορεί ακουσίως να αποδήμησε (τουλάχιστον έτσι ξέρουμε), αλλά ωστόσο πήδηξε εκουσίως με την ψυχάρα του Κίρκη, Καλυψωλού, Ναυσικά και τις άλλες ψωλαρπάχτρες. Έτσι έκανε επαρκώς update στο σεξουαλικό ταμπεραμέντο του και μετά γύρισε στην Πηνελόπη του, για να την ικανοποιήσει με την τεχνογνωσία που απέκτησε. (Άλλο τι μας λέει ο Ομηρος, ή από τι φίλτρο πέρασε ο λόγος του, για να αποκτήσει παιδαγωγική προσέγγιση. Αλλιώς ο λόγος του δε θα μπορούσε να διδαχθεί στα σχολεία, ούτε θα υπήρχε λογική να δίνει κανείς τέτοια Αρχαία για να μπει στο πανεπιστήμιο. Ίσως σε καμιά «σωματεμπορική Μετσόβου», σε καμιά «ανωτάτη ξεκωλιαστική Λαρίσης», ή στη «μεγάλη των Μπουρδέλλων σχολή»).

Κι αν θεωρήσουμε πως ισχύουν αυτά που λένε οι Λιάκουρες, πως πήγε δηλαδή, σε Αμερική, σε Αζτεκους, σε Μάγια κ.λπ., τόοοτε... το πέος του δεν ήταν απλό πέος. Πολιτισμικό χωνευτήρι ήταν και προσωποποιούσε τη σεξουαλική παγκοσμιοποίηση μέσα από την πανσπερμία της κουλτούρας των γυναικών, των λαών πού πήδηξε.

Ο άνθρωπος, αποδημητικό πτηνό βάζοντας το πηδάλιο στα έμπειρα χέρια (ορμές) του κάτω κεφαλή πιλότου και με το διπλωματικό δαιμόνιο του πάνω κεφαλή πιλότου (για να φάει λάδι και να..., προκειμένου να τη βγάλει λάδικαι να γλυτώσει από την παντόφλα), πετάει από κανάρα σε κανάρα. Ρε άμα έχεις επιδέξιους πιλότους δε φοβάσαι τίποτα.

Έκαστος στο είδος του, κι οι δυο μαζί στη σεξουαλική τέρψη και στην ελευθερία του ατόμου. Έτσι ακριβώς προσπαθούσε να λειτουργήσει κι ο Ακάλυπτος (Καφετζόπουλος), στο σήριαλ «κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» στο ομώνυμο σήριαλ (στη λέξη ψυχή, όπου υ διάβαζε ω, κι όπου χ διάβαζε λ, ψωλή δηλαδή).

Διάλογος παντρεμένων:
-Τον βλέπεις ρε... τον Μητσάρα; Πάλι σ' άλλη γκόμενα πάει σήμερα.
Όχι... θα κάτσει να σκάσει.
-Ρε το χει πιάσει το νόημα. Χίλιες φορές έτσι ρε... έτσι... Να 'σαι αποδημητικό πτηνό και να αναπνέεις ελευθερία από το να αισθάνεσαι φυλακισμένος και να σαπίζεις.
-Ναι ρε... Ναι. Πόσο θα ζήσουμε; Αφού η φύση μας είναι πολυγαμική... γιατί θα πρέπει να ελέγχουμε τη στύση μας;

"Η γυναίκα μου τρελάθηκε" (από GATZMAN, 22/11/08)Ο γιατρός διαβάζει κέιμενα του καθηγητή Μίλλερ (από GATZMAN, 22/11/08)Ακάλυπτος (από GATZMAN, 22/11/08)Συμπρωταγωνιστριες του Ακάλυπτου, από το έργο :"Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή" (από GATZMAN, 22/11/08)Και οι παπαγάλοι είναι αποδημητικά! (από Dirty Talking, 25/02/09)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
Vrastaman

και πάλι έγραψες!