#1
johnblack

στο χημεία

όποιος κάηκε στο γαμοάραβα φυσάει και το κοκόρι! τεσπά, η παραγγελία σας έρχεται οσονούπω..

Για τα μικρά στην αρχή των διαλόγων ελήφθη (μια που αρχήδιαλόγου κάναμε) αλλά τα μικρά στα μικρά ονόματα, π.χ. μήτσος τα προτιμώ έτσι αν δεν υπάρχει αντίρρηση..

#2
johnblack

στο ερπετό

αγαπητέ χανκ κ πάλι θξ! έχω βρει το κουμπί σου τελικά, ψοφάς για καγκουρολήμματα, νταλαρολήμματα, καθαρεύουσα κ Ιστορία της Τέχνης!!!

#3
johnblack

στο ζωγράφισες!

Τετράστερο, διότι Κττμγ έπρεπε να καταχωρηθεί σε πρώτο ενικό ως «ζωγραφίζω», με παραπομπή στο ήδη υπάρχον και γαμιστερό «σολάρω».

#4
johnblack

στο χήνα

Αυτό με τα χίλια ευρώ παίζει πάντως

#5
johnblack

στο μία η άλλη

Στην Κύπρο συνηθίζεται να λένε «τό 'να ν' τ' άλλο» = το ένα είναι το άλλο

#6
johnblack

στο γυναίκα μπογιατζής

το τσίμπησες ένα ταλιράκι για τη σιφιλιάρα! είσαι μέγας promoter τλκ

Σωστόστ. Μάλλον πρέπει να τις βγάλουμε κ να τις μετρήσουμε (τις γνώσεις μας στην Αρχαία Ελ Γραμματεία) :-)

έτσι για να κάνω κι εγώ τη σλανγκαρχιδιά μου, σε λέω φίλε χανκ ότι ο παρακείμενος δε παίρνει ν στην κατάληξη: γεγάμηκε όπως «λέλυκε». ΚΤΑ, θξ για τη σταθερή υποστήριξη..

#9
johnblack

στο νέκρα

πιο δυνατό το «νεκραΐλα»

#10
johnblack

στο χημεία

το σατέν γάμησε. αυτό που είχε πετάξει κάποιος να βαθμολογούμε κ τα σχόλια ξανασκεφτείτε το...

I go you with thousand 'cause U R φιλότεχνος

#12
johnblack

στο στάνταρ

Είχε καταχωρηθεί από stroumfita παλαιότερα, με ελλιπή ορισμό. Οι πληροφορίες που κομίζεις για στρατό και αλογομούρηδες απλά πολύτιμες.

#13
johnblack

στο χημεία

ναι βρε mesούλα μ θα το ανεβάσω αλλά θέλει και το σενιαρισματάκι του πρώτα μη με θάψουν

#14
johnblack

στο παιδί κουφέτο

και «παιδί για υποτροφία»

#15
johnblack

στο χημεία

Το τσέκαρα, έκλασα στο γέλιο, έχωσα κι ένα πεντάρι στον ορισμό. Έχω όμως να προσθέσω, έτσι φορ δε ρέκορντ, πως οι Αιγυπτιώτες είναι ευαίσθητοι και καλλιεργημένοι αλλά αδερφές δεν είναι. Τουλάχιστον όχι περισσότερο απ' το μέσο όρο.

#16
johnblack

στο και καλά

Και σ' αυτήν ακόμη την περίπτωση το «και καλά» δεν είναι μόνο επεξηγηματικό, αλλά διατηρεί και επιρρηματική σημασία. Σημαίνει οτι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά στο περίπου. Αξιολογικά, εκφράζει και μια στάση βαριεστημάρας και αποστασιοποίησης του επεξηγούντος, μια απαξίωση γενικότερη προς το όλο ζήτημα.

#17
johnblack

στο πατέρα, έμαθες τα νέα;

θέλουμε και φωτό με το κομπολόι του Πατέρα

#18
johnblack

στο Ανθίμου και Γαζή γωνία

αναγραμματισμένο Τρικολάου Χαρούπη

#19
johnblack

στο Ανθίμου και Γαζή γωνία

Πατησίων και παραμυθιού γωνία

#20
johnblack

στο χημεία

ρε φίλε τι μου θύμισες τώρα! για αυτόν που εδώ και χρόνια ζει στην Αθήνα σε ένα υπόγειο κάπου στη Σίνα... Τουρνάς ρουλζ

καλά είσαι μην κλαίγεσαι! εμένα ακόμα μου ρίχνουν στ' αυτιά με τον κωλοάραβά μου μέσα... (που φαίνεται όμως να έχει γίνει καλτ, am I wrong;

#22
johnblack

στο Άραβας

χε χε, παρεσύρθης απο το «με» και την Ψωλού τη Γυναίκα του Ξανθού... Αθηνέζος είμαι πατριώτη, απλά μου έχει κολλήσει τώρα τελευταία

#23
johnblack

στο Άραβας

Μια είναι η ομάδα

ν' αγιάσει ο στόμας σου

#25
johnblack

στο Άραβας

Αυτό που με αρέσει πιο πολύ είναι οτι το χουν βαθμολογήσει πολύ περισσότεροι απ' όσοι συνήθως βαθμολογούν τα λήμματά μου (κι ακόμα συνεχίζουν). Στην τελική ρε φίλε χέστο τελείως και μν ασχοληθείς.. Ίσως τους τραβάει αυτό το αραβικό το πιασάρικο και λένε τι στο διάλο παίζει και μετά απογοητεύονται.. Τεσπά αυτό που κατάλαβα είναι οτι δε γουστάρετε τα στιχουργήματα εδώ (όπως και το άλλο με την Ψωλού τη Γυναίκα του Ξανθού).
Και όπως είπε ο Σάκης Α' ο Μέγας, πιείτε μου το αίμα, έχω πολύ...

#26
johnblack

στο Άραβας

ποιό μάτι;

Σε παρόμοια φάση παίζει και το «αν σε είχα γαμήσει τώρα δε θα τα έλεγες αυτά».

#28
johnblack

στο σταλία

να με σχωρά η χάρη σας, τι ακριβώς έλειπε απ' τον ορισμό και φτυαρίστηκε;

#29
johnblack

στο εικονοκλάστης

sorry αλλά αυτό δεν είναι σλανγκ

#30
johnblack

στο σκράπας

Aπό το λατινικό scrapus: τα απόβλητα, τα λερωμένα, τα άπλυτα, τα παραπεταμένα.