#1
Lamogios

στο αρνησίθεος

lol μπερδεύετε το τόπικ σχολιασμού!!! Μπερδεψιματίες

Khan όσο για την Κύπρο, μάλλον αναφέρεσαι στην ΕΟΚΑ Β' κυρίως. Πρόκειται για πράκτορες των Άγγλων σαφέστατα. Κατέσφαξαν κόσμο και κοσμάκη, δηλαδή γυναικόπαιδα και άοπλους. Έχυσαν αίμα αθώων για την... «απελευθέρωση» γράφοντας έτσι την πιο μαύρη σελίδα στην ιστορία της Κύπρου.

Καθόλου περίεργο που λατρεύονται από ακροδεξιούς και νεοναζί.

Όσο για το εργασιακό καθεστώς, δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι οι περισσότεροι που δουλεύουν έχουν πολλά διαφορετικά από τους δούλους περασμένων εποχών.

Το θέμα είναι ποιος το δέχεται και τι κάνει γι' αυτό.

Ναι, αλλά ο δούλος τον οποίο χρησιμοποιούσε ο Χ δεν είχε καμία σχέση όσον αφορά την ιδιότητά του σαν αντικείμενο για τον ρατσιστή που θεωρούσε εαυτόν ανώτερο είδος.

Άρα, ό,τι κέρδισαν οι μαύροι, δεν το κέρδισαν λόγω των οικονομικών συμφερόντων των ισχυρών. Αλλά λόγω διεκδικήσεων και μόνο.

Αν δεν εξεγείρονταν τότε, οι ρατσιστές θα τους έβαζαν και αλυσίδες. Εκτός αν μου πεις ότι τα συνθήματα περί White Power/Supremacy, θα έχαναν την ισχύ τους λόγω... οικονομίας, άρα θα αναγκάζονταν να εξισώσουν τους εαυτούς τους με τους... πιθήκους σε μορφή ανθρώπου.

Πάντως αφ' ενός αν οι μαύροι δεν άρχιζαν να βλέπουν αλλιώς τους εαυτούς τους δεν θα πετύχαιναν ό,τι πέτυχαν (Ομπάμα πλανητάρχης, όποιες πολυεθνικές και να υπάρχουν από πίσω, ενώ πριν 50 χρόνια ήταν απλά ένα κατακάθι) και αφ' ετέρου, δέχεσαι ό,τι υπάρχει μια ελίτ που είναι πιο έξυπνη από όλους τους άλλους.

Εγώ όμως πιστεύω στον άνθρωπο και στο άτομο. Αν δεν διεκδικήσεις, δεν θα πετύχεις. Να σου χαρίσει κάποιος κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση.

Βλέπε κινητοποιήσεις σε Ελλάδα- Γαλλία για τις μεταρρυθμίσεις (ασχέτως του τι ζητούσε ο φοιτητικός κόσμος). Αν δεν γίνονταν, πολύ απλά θα περνούσαν στο ντούκου.

Πάρε και την εγκυκλοπαίδεια των wannabe μακεδόνων σαν πρόσφατο παράδειγμα και βλέπεις τι γίνεται σε καθεστώς αντίδρασης.

Σαφώς και η εκμετάλλευση αλλάζει πρόσωπο. Εδώ έχουμε να κάνουμε όμως και με τον παράγοντα απάθεια, ο οποίος είναι κορώνα σε αρκετά κεφάλια. Εδώ κολλάει και η ηθική.

Καλύτερος κόσμος από τον τωρινό, σίγουρα υπάρχει. Το θέμα είναι η θέληση -η οποία εμπεριέχει αμέτρητες μεταβλητές όπως η κρίση, αξιολόγηση, πνευματική καταπόνηση κλπ.

Βέβαια μπορεί ο καθένας να κάτσει στα αυγά του και να μη τον ενοχλεί τίποτα εφόσον δεν διαθέτει μέσα παραγωγής και επιρροή στην οικονομία, αφού αυτά θα ρυθμιστούν από τους ...σοφούς που τα διαθέτουν.

Για την ώρα, μ'αρέσει να βλέπω τη ζωή μέσα από τα μάτια του ανθρώπου που είναι σε χειρότερη μοίρα από μένα, που είναι πιο αδύνατος από μένα -όχι ότι είμαι κανένας με εξασφαλισμένο μέλλον.

Άρα, δεν με απασχολεί καθόλου μα καθόλου το τι πίστευαν κάποτε οι άνθρωποι που αγόραζαν ψυχές για να τους κάνουν τις δουλειές τους και να τους έχουν ρομποτάκια.

Ναι, ζούμε σε αυτό το σύστημα. Ωστόσο το να είναι κάποιος εναντίον αυτού του συστήματος δεν σημαίνει ό,τι πρέπει να βγαίνει με τις βόμβες έξω και να καθαρίζει κόσμο.

Η αντίσταση στη σαπίλα έχει πολλά πρόσωπα.

π.χ.

- Αν είσαι στο δημόσιο, μπορείς να κάνεις την δουλειά σου καλά αντί να κάθεσαι και να ξύνεσαι.

- Συμμετοχή σε μια πορεία. Ναι, φυσικά και δεν θα σταματήσουν οι εμφυλιακές συρράξεις στην μαύρη ήπειρο, ούτε θα καταφέρεις να αποκλείσεις την Β. Κορέα με αυτό τον τρόπο. Η πορεία δρα ως αφυπνιστικό μέσο. Όποιος περιμένει με μια πορεία να αλλάξει νόμους -αν και αλλάζουν τα εκτρώματα στο διάστημα μιας μέρας- καταστάσεις σε τριτοκοσμικές χώρες, αυτό τον καθιστά ως τον παρτάκια της υπόθεσης.

- Αυτό που κάνουμε τώρα. Συζήτηση. Μπορεί να γίνει με τον διπλανό, με τον άσχετο, με τον αδιάφορο -καλά αυτός δύσκολα ξυπνάει κλπ κλπ

- Μπορείς να επηρεάσεις και να επηρεαστείς από τον διπλανό σου. Θα ψάξω καμιά μελέτη για το πως επηρεάζονται μεταξύ τους οι φίλοι- γνωστοί κλπ αν ενδιαφέρει κανέναν ή να το έχω στα υπόψην για να το κοπανάω :P

Φυσικά όταν ζεις σε ένα κράτος θα ακολουθήσεις κάποιους κανόνες. Ναι, θα ήθελα Αναρχία, αλλά το ό,τι δεν βγαίνω έξω με μια κατάνα ώστε να αποκεφαλίζω αστυνομικούς, δεν σημαίνει ό,τι στην πραγματικότητα και πρακτικά δεν την θέλω (α ρε Grand Theft Auto... lol) .

Αυτό που ζητάω εγώ π.χ. είναι άμεση δημοκρατία.

Τώρα τι έχουμε ; Αλήθεια, τι συνέπειες έχει ένα κόμμα το οποίο όταν έρθει στην εξουσία όχι μόνο δεν κάνει αυτά που λέει στο πρόγραμμά του, αλλά χειροτερεύει τις συνθήκες της καθημερινότητας ; Καμία συνέπεια. Η μόνη παρενέργεια είναι το φούσκωμα της τσέπης.

Βέβαια, θα μου πεις ότι αν ήμουν και γω στην εξουσία, τα ίδια θα έκανα. Επιχείρημα πολλών ανθρώπων. Ναι, αλλά αυτή η διαπίστωση είναι φαινομενική, αλλά έστω κι έτσι, εσείς που υποστηρίζετε αυτή την θέση, δεν θα έπρεπε να είστε απέναντι από τους αντιεξουσιαστές. Κι ας διαφωνείτε με τον σκοπό τους και το όραμά τους που είναι μια αταξική κοινωνία όπου οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από τον κόσμο - δεν μπορώ να περιγράψω και να αντιγράψω κάποιες πολύ ριζοσπαστικές (ρεαλιστικές ταυτόχρονα, για να σας προλάβω) θέσεις τους, διότι θα γράφω ως αύριο :P

Ταυτόχρονα, αν ισχύει σε απόλυτη κλίμακα όπως αφήνετε να εννοηθεί το «και συ τα ίδια θα έκανες», δε βλέπω για ποιο λόγο να κατηγορούμε τους ληστές τραπεζών, τους βιαστές, τους δολοφόνους, τους ακροδεξιούς.

Αφού θα κάναμε όλοι τα ίδια, ας ζητήσουμε να νομοθετηθεί ο πλουτισμός του υποψήφιου Βουλευτή π.χ. Έτσι θα υπάρξει και ανταγωνισμός...

Vrastaman κοίταξε. Είναι πως το βλέπει ο καθένας. Ο John π.χ. είπε ότι οι Βρετανοί θα φεύγαν έτσι κι αλλιώς. Το ίδιο δεν μπορεί να ισχυριστεί όμως για τους λευκούς ρατσιστές στις ΗΠΑ. Δηλαδή ότι θα άλλαζαν έτσι κι αλλιώς απόψεις.

Εμένα με ενδιαφέρει ό,τι ο Γκάντι έδωσε ένα όραμα σε κάποιους ανθρώπους. Δεν πέθανε από παχυσαρκία, ούτε μετά από επεμβάσεις εβδομάδων στην καρδιά. Τον δολοφόνησαν.

Υποστήριξε και κατάφερε να πείσει ανθρώπους να διεκδικήσουν την αξιοπρέπειά τους χωρίς να ασκήσουν βία.

Και άντε, πες ότι δεν ήταν κάτι αξιόλογο.

Όμως ενέπνευσε και τους μαύρους σε άλλη ήπειρο. Οι οποίοι κέρδισαν πάρα μα πάρα πολλά μέσω της αντίστασης α λα Γκάντι.

Το θέμα δεν είναι προσωποκεντρικό. Απλά κάποιοι άνθρωποι οραματίζονται έναν καλύτερο κόσμο. Δεν είναι μαλάκες. Έτσι σκέφτονται και πηγάζει η αγάπη από μέσα τους.

Την ίδια θέση υποστηρίζω για την θρησκεία, παρ' ότι αρνησίθεος (θα το προσθέσω αν δεν υπάρχει). Παρά το ό,τι κάηκαν άνθρωποι ζωντανοί, έγιναν πόλεμοι και σταυροφορίες στο όνομα της, δεν μπορώ να παραβλέψω την επίδραση που είχε είτε στον πολιτισμό, είτε στα βαθειά της διδάγματα περί αγάπης προς τον συνάνθρωπο (ιδίως η Χριστιανική η οποία πρέπει να είναι η πληρέστερη). Ωστόσο την κατακρίνω και θα την κατακρίνω για τις αρνητικές της συνιστώσες που δεν είναι άλλες από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος, θεωρώντας τον άνθρωπο κυρίαρχό του, συνεπώς και έξω από αυτό -ενώ είμαστε μέρος του περιβάλλοντος (α ρε πανεπιστήμιο... από τα λίγα που μου έχει μείνει καλά χαραγμένο στο μυαλό).

Καλό θα είναι στην κουβέντα για τον Γκάντι να τονισθούν οι αρνητικές πτυχές και όχι διαπιστώσεις γενικόλογες και αόριστες όπως «οι Βρετανοί θα έφευγαν έτσι κι αλλιώς».

Επίσης στον αγώνα του Γκάντι δεν υπάρχει κάτι ανήθικο όσον αφορά την ιδεολογία του.

Sorry που γράφω ασταμάτητα παίδες, αλλά η προπαγάνδα έχει γίνει τελευταία για μένα τρόπος ζωής :)

Προπαγάνδα = Διάδοση ιδεών (μεταξύ άλλων), για να μην παρεξηγηθώ

*** Το να δηλώνει κάποιος οπαδός της αναρχίας και να εξυμνεί το απόλυτο χάος και την καταστροφή, δείχνει την ασχετοσύνη του, την αμάθεια του και το πόσο ανέραστος είναι (χοχο). Βέβαια απόλυτο χάος και καταστροφή των συγκεκριμένων σάπιων δομών, πιστεύω ό,τι θα έπρεπε να επιζητά ο καθημερινός πολίτης...

Johnblack όχι, σε καμία των περιπτώσεων δεν θα κάναμε το ίδιο πράγμα.

Κάθε άνθρωπος είναι και διαφορετική προσωπικότητα, κουβαλάει μέσα στο κεφάλι του διαφορετική ιδεολογία, επομένως αυτές οι λογικές μηδενισμού δεν μου φαίνονται... λογικές.

Και αν ήταν να κάναμε το ίδιο ;

Ε τότε, ας νομοθετηθούν αυτές οι πράξεις, ας γίνουν νόμιμες, καθώς δεν έχει τίποτα πια σημασία.

Όσο για αυτό που ρώτησες τον Bubi, δε θέλω να τον υπερασπιστώ, αλλά τον καταδίκαζες που είπε εύκολα τον όρο σοφιστεία.

Aφελής ερώτηση τώρα: ένας που ασχολείται με έναν αυνανιστή, πόσο πιο αυνανιστής είναι;

Η απάντηση είναι πολύ απλή.

Όσο πιο αυτιστικός είναι ένας ψυχολόγος που ασχολείται με ένα αυτιστικό παιδί. Ή όσο ποδοσφαιριστής είναι ο αθλητικός δημοσιογράφος, ο σχολιαστής ενός αγώνα, ο μπαρμπα Μήτσος στο καφενείο που είναι προπονητής-παίκτης-διαιτητής-πρόεδρος-φυσιοθεραπευτής, μάντης, μελλοντολόγος κλπ κλπ.

Johnblack φαντάζομαι ότι αν ζούσες στην Ιταλία και έβλεπες τον Μπερλουσκόνι να περνάει το σιχαμένο νόμο ώστε να παράσχει στον... εαυτό του απεριόριστη ασυλία σε όλα τα επίπεδα, εσύ δεν θα είχες πρόβλημα, καθώς είναι εκλεγμένος από τον λαό και ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό έτσι ;

Και το λήμμα, φυσικά και το έβαλα για να παρουσιάσω την παπαριά του Βουλγαράκη και να μην ξεχαστεί στους αιώνες των αιώνων!!!!!!

Και κάτι ακόμα.

Οι ασφαλίτες χώνονται μέσα σε παρέες. Για να γνωρίσουν κόσμο με τον οποίο πίνουν μπύρες μαζί, τρώνε μαζί, πάνε βόλτες μαζί, πάνε για γκόμενες μαζί, βοηθάει ο ένας τον άλλο στα προσωπικά του ζητήματα κλπ κλπ κλπ.

Αλλά κάποια στιγμή, ο ασφαλίτης κάνει το τηλέφωνο και μπαααααααααμ. Μέσα ο «κολλητός» του μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Άλλη περίπτωση είναι αυτή των επεισοδίων.

Η υπηρεσία της Ασφάλειας είναι νόμιμη.

Άρα και η συμμετοχή της σε επεισόδια -τα οποία φυσικά και αρχίζουν οι δικοί της άνθρωποι- είναι νομιμότατη μέχρι το κόκκαλο.

Οι λόγοι της «Τάξεως» είναι υπεραρκετοί για τη νομιμοποίηση τέτοιων ενεργειών. Δημιουργική καταστροφή υπέρ του κράτους.

Σπάω τζαμαρίες, έρχονται και 3-4 καυλωμένοι, οπότε τους πιάνω. Έπιασα δηλαδή αυτούς που έχουν μια ροπή προς την «εγκληματικότητα». Άρα, προστάτευσα την «δημοκρατία».

Όποιος κάνει λόγο για ισότητα μεταξύ νόμιμου και ηθικού, απλά εκτοξεύει πατάτες ολκής.

Τα αντιπαραδείγματα είναι άπειρα

Αυτό που έκανε ο Βουλγαράκης ΔΕΝ ήταν ηθικό, αλλά ΗΤΑΝ νόμιμο.

Εξηγούμαι.

Μπορεί ο καθένας να επενδύσει σε off shore. Ή τέτοιου τύπου μαγκιές... Ο νόμος το επιτρέπει.

Αλλά όταν είσαι υπουργός σε μια χώρα στην οποία οι φόροι αυξάνονται συνεχώς, δεν γίνεται να λες στον πολίτη «εγώ έχω άκρη με off shore, που είναι νόμιμες, άρα είμαι και ηθικός. Βάζω εκεί τα λεφτά μου, φοροαπαλλάσομαι (δεν είπε τυχαία το »φοροαποφεύγω δεν φοροδιαφεύγω«) αλλά εσύ έλληνα πολίτη, αφού δεν έχεις άκρες με off shore, πλήρωνε κανονικά τους φόρους σου στο κράτος».

Εκεί είναι το ζήτημα της ηθικής. Ο υπουργός έχει τρόπους να φοροαπαλλαγεί, ενώ ο πολίτης δεν έχει την ίδια δυνατότητα. Επομένως μιλάμε για δυο πολίτες που στην δημοκρατία είναι ίσοι, αλλά τελικά ο τύπος με τις off shore είναι πιο ίσος.

Οι πουτάνες ρε παίδες νόμιμες είναι. Το να αγοράζεις το σώμα τους για να βγάλεις τα ένστικτά σου όμως δεν είναι ηθικό.

Βρίσκω άκυρο τον συλλογισμό ηθικό=νόμιμο, ανήθικο=παράνομο.

Στο Χρηματιστήριο π.χ. πριν λίγους μήνες, θα μπορούσα να επενδύσω 50 χιλιάρικα στις μετοχές τις ΕΤΕ που είχαν κατρακυλήσει στα 9,5 ευρώ. Τώρα θα είχα τα διπλάσια χωρίς να χύσω όχι ιδρώτα, αλλά κάνοντας απολύτως τίποτα. Νόμιμη διαδικασία παρ' αυτά.

Αντιδιαμετρικά βρίσκεις τον οικοδόμο π.χ. ή τον βιοπαλαιστή. Δουλεύει όλη μέρα για να βγάλει τα προς το ζην.

Όταν λοιπόν εγώ, επειδή έτυχε να διαθέτω ένα κεφάλαιο α από τον πατέρα μου, το παίζω και βγάζω τα χρήματα που βγάζει ο βιοπαλαιστής σε 3 χρόνια σκληρής δουλειάς, τι κάνει ηθική την καθ' όλα νόμιμη πράξη μου ;;;

#10
Lamogios

στο ναούμε

Ο Ναούμ έρχεται ναούμ

#11
Lamogios

στο στρακαστρούκα

Τόγκ, αυτή τη λέξη την χρησιμοποιούν παππούδες

#12
Lamogios

στο πούστης all around

Ναι. Πούστης άντρας όσο αντιφατικό και να ακούγεται. Και ας τσατίζει τις αδελφές.

Σιγά καλέ, τι θα πάθουν... (το χέρι κουνιέται αναλόγως) :P

#13
Lamogios

στο πορδοκράτορας

θα διορθωθεί όταν καταλάβω πως γίνεται η διόρθωση