#1
mafie

στο ξαγκλώ

(Vrasta, τελευταίο σχόλιο από εμένα, σου δίνω το λόγο μου!) Τι λες τώρα ρε ΜΧΣ ούτε τα μισά δε ξέρω! Wooooow!

#2
mafie

στο ξαγκλώ

Δηλαδή σταμναγκάθι να μη φέρω; Κρίμα, είναι εξαιρετικό χόρτο :/

Είμαστε, είμαστε!!! :Ρ

#4
mafie

στο ξαγκλώ

Πάντα είναι καλή η σοδειά! Μέχρι κι ο μακροβιότερος Χανιώτης το ομολογεί: «...και τα προιόντα ποιότητος που βγάζει η Κρήτη πράγματι είναι από τα ευγενέστερα και πιο ποιοτικά προιόντα που μπορεί κανείς να βρει: το λάδι, το μέλι, το γάλα, το τυρί, το κρέας, το χόρτο...»
http://www.youtube.com/watch?v=yU3Prt0zvvs

#5
mafie

στο ξαγκλώ

Μιχάλη συγνώμη, αλλά την τελευταία φορά που ήρθεσ Κρήτη, εκτός από ρακή, σε ποτίσανε και τίποτα άλλο;

#6
mafie

στο μπιμπερόπουστας

Άψογο, μην το συζητάς!

#7
mafie

στο Ριτζ Φόρεστερ

Έχει δίκιο ο Vrastaman, ομολοωουμένως δεν πρόσεξα τα αυτιά του, εγώ μόνο μια σειρά καλογυμνασμένων κοιλιακών έβλεπα :Ρ

#8
mafie

στο ξαγκλώ

Λες να θέλουν ως και τα σαμιώτικα μυξομπαλίνια οι Γερμανοί;

#9
mafie

στο ξαγκλώ

Σόρρυ, ανασκάφιζα τόσες ώρες. Τι είναι «αγκιτάτσια»; Και τελικά τι αποφασίσατε, δεν κατάλαβα -είμαι και ξανθιά. Θα τη δώσουμε στους Τούρκους ή οχι;

#10
mafie

στο ξαγκλώ

Σαπίλα. Αλλά άμα πάτε να μείνετε στη Σάμο, τότε να μου κάνετε τους έξυπνους :Ρ

#11
mafie

στο ξαγκλώ

Ο Mr.Cadmus με προβλημάτισε. Λέω τελικά, για το καλό των γειτόνων μας, απλώς να την πετάξουμε από την Ελλάδα. :Ρ

#12
mafie

στο ξαγκλώ

(Άσε που όσον αφορά το ξάγκλισμα, στη Σάμο αποτελεί χαρακτηριστικό αντρών και γυναικών κι όχι μόνο στα φαναρία -που άλλωστε είναι 4 σε όλο το νησί... )

#13
mafie

στο ξαγκλώ

Δεινόσαυρε έχεις δίκιο, αλλά αν πας στη Σάμο, θα καταλάβεις πως έχω κι εγώ. :)

#14
mafie

στο ξαγκλώ

Σαν επιστήμονας μιλώντας -και δη, επιστήμης σχετικής με τη λαογραφία- θα σου πω πως κατά τη γνώμη μου την επιστημονική, έχει να κάνει με το γεγονός ότι σε μέρη δυσπρόσιτα -όπως η Σάμος- και τίγκα αποκεντρωμένα -η Σμύρνη είναι η πιο κοντινή μεγαλούπολη- οι κάτοικοι αναπτύσσουν συνήθειες τέτοιες που αποδεικνύουν την απαιδευσιά τους και την ακοινώτητη συμπεριφορά τους.

Παρουσιάζουν τάσεις διαφοροποίησης από το σύνολο του πληθυσμού το οποίο υπάγεται στον πολιτισμό τους, γιατί απλώς δεν έχουν τη δυνατότητα να συναναστραφούν με όλα τα υπόλοιπα μέλη του ερύτερου συνόλου της κοινωνίας την οποία απαρτίζουν.

Με λίγα λόγια δεν είναι θέμα λαογραφίας, αλλά χωριατιάς και αγένειας. :Ρ Ευχαριστώ!

Υ. Γ. Συγνώμη εάν είναι κάποιος από εσάς Σαμιώτης, αλλά η αλήθεια είναι πως τους μισώ όλους ανεξαιρέτως και πως εάν ποτέ γίνω πρωθυπουργός, θα παραδώσω όλο το νησί με τους κατοίκους του στην Τουρκία, ώστε αφ' ενός να ησυχάσουμε από το πρόβλημα της Σάμου οριστικά και αφ' εταίρου να μη μας πρήζουν και οι Τούρκοι. :D

#15
mafie

στο ανασκαφές

Σαπίλα :Ρ

#16
mafie

στο ξαγκλώ

Στους Σαμιώτες δεν πιάνει. Τίποτα δε μπορεί να μπει ανάμεσα στο δείκτη και τα ιγμόριά τους. :Ρ

#17
mafie

στο ανασκαφές

Δείξε σε έναν αρχαιολόγο μια σερβιέττα και θα σου πει από ποιά περίοδο είναι. Χαχαχαχ, κρύα αστειάκια που κάνουμε εμείς οι επιστήμονες κάτω από τον καυτό ήλιο :Ρ

#18
mafie

στο μουνοφωλιά

A, άρα μιλάμε για τα μέρη που βγαίνω εγώ και οι πανέμορφες φίλες μου :Ρ

#19
mafie

στο λοκάλι

Ή τα πιο τυχερά -αναλόγως του πόσο προδευτικές είναι οι λεσβίες εκεί :)

#20
mafie

στο χαλικουταριό

Δε μου έδωσε τα λεφτά που του ζήτησα, ώστε να μην τον ανεβάσω, νομίζοντας πως θα κώλωνα τελευταία στιγμή, αλλά ιδού! :Ρ

#21
mafie

στο αναμαζωξιάρα

Έλειπε, το παραδεχόμαι.

#22
mafie

στο ατομπούστης - ωτομπούστης

Χαχαχαχ σαπίλα...!

#23
mafie

στο ατομπούστης - ωτομπούστης

Ο «ρετομπούστης» είναι άλλη κατηγόρια;

#24
mafie

στο γαΐρω

Βράσταμαν, ντροπή σου. :Ρ

#25
mafie

στο γαΐρω

Πωπω, σαπίλα... Και δε ξέρω και καμία μαντινάδα για να σας απαντήσω -και δε θέλω σχόλια περί καταγωγής :Ρ

#26
mafie

στο γαΐρω

Το μόρφωση, τι κουλτούρα...!

#27
mafie

στο φανταστικομμύριο

Και από τον Χρυσοκούκη -βεβαίως- βεβαίως!

#28
mafie

στο φάμους γκράους

Χαχαχαχαχαχ σαπιλα...

#29
mafie

στο φάμους γκράους

Να νιώθεις! Έτσι πρέπει! Αμ' πώς;

#30
mafie

στο φάμους γκράους

Α, με συγχωρείς ΜΧΣ, εγώ σαν αθώα παιδούλα, γνωρίζω μόνο αθώες σλανγκιες. Τώρα εσύ -που προφανώς είσαι τίγκα διεφθαρμένος- μπορείς να λες και να γράφεις ότι προστυχιές νομίζεις :Ρ