#1
Cunning Linguist

στο θολοκουλτουριάρης

Αγαπημένη λέξη του παπαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου που είχα την φοβερή τιμή να ακούσω και λάιβ!

#2
Cunning Linguist

στο engreek

Όπως έλεγε και η Δήμητρα στους Απαράδεκτους στο επεισόδιο που προσπαθούσε να μάθει αγγλικά:

«Άι χεβ μένι
Γιου χεβ μένι
Σι χες μένι»

#3
Cunning Linguist

στο Ο.Β.Α.

Κι εγώ νόμιζα ότι είναι η Οργάνωση ΒΑσης των ΚΚέδων! :Ρ

#4
Cunning Linguist

στο τροϊκανός

Εγώ λέω να τους πετάξουμε στο πηγάδι, όπως έκαναν οι Σπαρτιάτες στους αγγελιαφόρους του Ξέρξη!! Προς το παρόν βέβαια τους πετάξανε σε κάτι υπερπολυτελή ξενοδοχεία...

#5
Cunning Linguist

στο παπάρας

Μην ξεχνάμε και τον Μίλτο Παπάρα του ρετιρέ! :Ρ

#6
Cunning Linguist

στο ξυπολυταρία

Εντάξει, αφού μέχρι κι εγώ το έγραψα μια φορά με υ, ας το βάλω παντού να είμαι linguisticallly correct...

#7
Cunning Linguist

στο ξυπολυταρία

Ο Μπαμπινιώτης τον έχει τον τύπο πάντως, αν και λέει ότι είναι εσφαλμένος. Ο Τεγόπουλος-Φυτράκης του 1997 έχει και τους δύο τύπους χωρίς να χαρακτηρίζει κάποιον εσφαλμένο. Κλάιν μάιν!!! Αμείλικτος πόλεμος σε αυτούς που θέλουν να γράφουμε το αυγό με βήτα!!!

Αυτό μου θυμίζει το: «Θέλεις να σου κάνω ένα μαγικό; Να σε γαμήσω και να εξαφανιστώ!»

#9
Cunning Linguist

στο ΕΠ.ΟΠ.

Τι γράφει η ταφόπλακα ενός ΕΠΟΠ;

Λελέ!!!

:D

#10
Cunning Linguist

στο καλλιτέχνης

ΓΤΠ γλώσσα είναι τα γαλλικά, καλά το έλεγε και ο συνάδελφος Τόλκιν!!

Στην κοσμάρα μου δεν θα πει τίποτα! Εγώ δεν έχω καταλάβει πώς γίνεται μόλις έκανα ένα σχόλιο εδώ χτες να το μάθατε τόσοι και να ξεκινήσατε κουβέντα! Καλά οι συντονιστές και η Ηρώ που ξέρω πώς το βρήκαν (αν είναι άρρωστοι αρκετά, άρα θετικόν), οι άλλοι πώς διάτανο το πήρατε πρέφα;; :Ρ

#11
Cunning Linguist

στο καλλιτέχνης

Για να βάλω τη γλωσσολογία να αποκρυπρογραφήσει τα ακαταλαβίστικα γαλλικά... «Είναι αυτονόητο, αγαπητέ μου θείε;»

#12
Cunning Linguist

στο καλλιτέχνης

Επειδή με τρώνε οι τύψεις από χτες για κάποιους λίγους ΕΠΟΠ που αδίκησα χαρακτηρίζοντάς τους όλους επαγγελματίες άχρηστους, απλώς σημειώνω ότι υπήρχαν και μερικοί λίγοι που ήταν σωστοί! :)

#13
Cunning Linguist

στο καλλιτέχνης

Αχ, κι εγώ μόλις είχα ένα flashback από τη θητεία μου στη Λήμνο που κάτι επαγγελματίες άχρηστοι (βλ. ΕΠ.ΟΠ.) με έλεγαν καλλιτέχνη και στην αρχή νόμιζα ότι ήξεραν για μένα... Τι απογοήτευση όταν κατάλαβα τη σημασία της λέξης!

Βάλε όμως και τη σημασία που ήθελα να περάσω εγώ, δηλαδή αυτός που (κατά τη γνώμη και λογική του ομιλούντως) κάνει άκυρα πράγματα.

#14
Cunning Linguist

στο σάκης ρουβάς

Άντε και αντάρτης στην Κολομπία ο Sakis!

#15
Cunning Linguist

στο σάκης ρουβάς

Στην επόμενη συνάντα κανόνισε να έρθεις αλλιώς θα επιβάλουμε στρατιωτικό νόμο!!

#16
Cunning Linguist

στο σάκης ρουβάς

Όοοοοοολε!!!!!!!!!!! Την τερμάτισες τη λελέτζα!!

#17
Cunning Linguist

στο ξεψωλιάζομαι

Η φιλολογική μου λίμπιντο ανέβηκε στα ύψη με το λήμμα σου! :D

«Είπαν του ζουρλού να μπήξει, κάθησε και ξεψωλιάστηκε!» :Ρ

#18
Cunning Linguist

στο μεταλλαγμένος

Κόψε κάτι βρε Ηρώ... :D

#19
Cunning Linguist

στο μεταλλαγμένος

Τελικά πόσα γραμμάρια ανά κιλό πρέπει να παίρνεις ρε γμτ; 1, 1,5 ή 2;;; Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του λέει! Επίσης δεν έχω καταλάβει ακόμα το πόσες θερμίδες από υδατάνθρακες πρέπει να πάρεις όταν είσαι στον όγκο, πέρα από τις πρωτεΐνες... Πότε θα φουσκώσω εγώ επιτέλους;;;

#20
Cunning Linguist

στο τρομπαδούρος

Μπα, από τον Σεφερλή θα το πήρε ο Καλοβυρνάς! (σιγά μην τον βρήκε, κάποια πράγματα λέγονται μόνο με επιφωνήματα...;)

#21
Cunning Linguist

στο μεταλλαγμένος

Ωραίος! Κι εγώ ακόμα έχω ταμπού την πρωτεΐνη όγκου! :Ρ

#22
Cunning Linguist

στο πινιάτα

Εγώ στα ισπανικά το ξέρω και είναι κάτι εντελώς διαφορετικό πάντως.

#23
Cunning Linguist

στο Μπλε Στρείδι

Όντως, με σύκο/συκιά είναι καλύτερη η απόδοση για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά τόσα χρόνια από όσες συζητήσεις που έχω κάνει, όλοι το ήξεραν ως «Μπλε Στρείδι»! :)

Τα-Τα-ρα τα τα τααααααα.....

#24
Cunning Linguist

στο Σπιρτούλης

«Είναι μακριά ακόμα μπαρμπα-Στρουμφ;;;»

#25
Cunning Linguist

στο τούμπα κατσαρίδα

Σώπα όπου νά 'ναι θααα σημάνουν οι καμπάνεεες...

Κολλούσε πολύ το άσμα του Μίκη στον στρατό, ειδικά στις επιθεωρήσεις!

#26
Cunning Linguist

στο τούφα

ΑΥΔΜ... Τι μου θυμίζεις τώρα... Πέρυσι τέτοια εποχή στη Λήμνο... :Ρ

#27
Cunning Linguist

στο μπόμπος

Ωραίος ρε ΦΠΨ!!

#28
Cunning Linguist

στο χυμός Φλώρινα

Και υπήρχε βέβαια και μια άλλη γελοία διαφήμιση που δεν βρίσκω, που έλεγε «Φλώ-Φλώ-Φλώρινα, τρίκι-τρίκι τράκα!»

:ΡΡΡΡ

#29
Cunning Linguist

στο τηγανόψωμο

Εγώ δεν το ξέρω το περιστατικό...

#30
Cunning Linguist

στο ψωνίζω από σβέρκο

Ωραίος! Είχα εδώ και 2,5 χρόνια αυτό το αρχείο ήχου και ήθελα να γράψω τον ορισμό, ευτυχώς που τον έγραψες εσύ γιατί άνετα θα περνούσαν άλλα 2,5!!