Μπαμπαδική (ή και μπαρμπαδίστικη) slang που σημαίνει γενικά οχλαβοή, ομαδική φωνασκία και γενικότερα δηλώνει ενόχληση από τον λέγοντα.

Λανθασμένα ως χάβρα εννοείται η εβραϊκή βουλή (ή συνέλευση δεδομένου του ότι η έννοια της βουλής με την έννοια της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας είναι πολύ μεταγενέστερη). Στην πραγματικότητα χάβρα είναι ο τόπος ομαδικής προσευχής των Ιουδαίων. Ίσως έχει παρερμηνευθεί ο όρος για δύο λόγους:

Α. Μετά τη λήξη των προσευχών υπήρχαν διαδικασίες διαβούλευσης για θέματα της εβραϊκής κοινότητας και ο τρόπος ψηφοφορίας ήταν δια βοής, ή εν πάση περιπτώσει η ομαδική συζήτηση που ίσως κατέληγε και σε φωνασκίες. Η έννοια της χάβρας έμεινε παροιμιώδης λόγω της λειτουργία αυτής.

Β. Στην αρχαία σπαρτιατική βουλή, την Απέλλα, είναι γνωστό ότι η διαβούλευση (για τα απολυταρχικά δεδομένα της αρχαίας Σπάρτης πάντα) γίνονταν αποκλειστικά δια βοής, όχι με ανάταση του χεριού ή άλλο τρόπο και γίνονταν... διάλογος κραυγών! Ίσως (λέω ίσως, υπόθεση κάνω) λόγω του κοινού τρόπου λειτουργίας των δύο κοινοβουλίων να έχουν μπερδευτεί στην λαϊκή συνείδηση και για αυτό να αναφέρεται η Απέλλα ως χάβρα.

Σημειωτέον του πόσο έχει περάσει αυτή η εικόνα στη λαϊκή μας παράδοση είναι ότι υπάρχει περιοχή στην Ημαθία με την ονομασία Χάβρα, ενώ σε πόλεις με ευρεία Εβραϊκή παρουσία ήταν μέρος της καθημερινότητας (πχ. Θεσσαλονίκη ως τον Β'ΠΠ και άλλες).

Ίσως στο μέλλον να μείνει παροιμιώδης και η νοτιοκορεάτική βουλή όπου οι βουλευτές ασκούνται σε πολεμικές τέχνες (μεταξύ τους εννοείται, όλοι εναντίων όλων), η Τουρκική βουλή όπου, με εξαίρεση την βόμβα υδρογόνου, όλα τα υπόλοιπα όπλα επιτρέπονται και φυσικά την ελληνική βουλή όπου, εκτός από την εύρυθμη λειτουργία του πολιτεύματος, όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες (ρουσφέτια, βολέματα κτλ) επιτρέπονται!

Παρακαλείται ο Τζίζας ο Ναζ Ωραίος ο εκ Γαλλίας ορμόμενος (σλάγκος αληθινός εις σλαγκίον αληθινόν) να συμβάλει εις την διαπλάτυνση τοιαύτου λήμματος ευχαριστώ!

Χασισόφρων: «Οποία φασαρία εις τον όμμορο τεκέ! Δεν δύναμαι να συγκεντρωθώ εις τον αργιλέ μου μετά κατανύξεως, ίνα φουμάρω τη τελευταία πρέζα ζουζού! ΠΛΕΟΝ!»

Χαπακεύς: «Πράγματι φίλτατε! Τοιαύτη κατάστασις ου βαίνειν περαιτέρω! Ουκ έστιν τεκές αλλά χάβρα Ιουδαίων!»

χάβρα-dance (από MXΣ, 24/08/10)yoga-τρέλλα (από MXΣ, 25/08/10)

βλ. και χριστιανοσλάνγκ

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
ο αυτοκτονημενος

δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά φιλτρατε ζακκηε και αναφερομε στην σηζητηση που λες οτι ξεφευγει λιγακι και φωνασκουν περαν του δεοντος
εχο ακουσει αλλα και δεν ειμαι σηγουρος
ναζωρεος στα ευραικα καλειτε ο ξενος ναζαρινος απο την αλλη εινε ο προερχομενος εκ ναζαρετ
αν κανω λαθακι ας με διωρθοσει καποιος/πια

#2
xalikoutis

εγώ πάλι αναρωτιέμαι: Ζαγοραίος, Ζαγορίτης, Ζαγοράκης, Ζαγοριανός...

#3
Galadriel

Γαμάτο λήμμα, χαρακτηριστικό της σλανγκογιαγιάς, πάλι με συγκινήσατε σνιφ...

#4
aias.ath

Ἡ Ἑβραϊκὴ βουλὴ ὀνομάζεται Κνεσέτ, καὶ δὲν ἔχω ἀρκετὲς πηγὲς γιὰ νὰ ἐξετάσω πῶς τὸ ὄνομα αὐτὸ σχετίζεται μὲ τὴ λέξι χάβρα. Μερικὲς διαδικτυακὲς ἀναφορὲς ποὺ εἶδα σὲ blog δὲν ἔχουν καμμιὰ ἀξιοπιστία. Στὴν ἀρχαιότητα, τέλος, δὲν ἔχω ὑπ’ ὄψιν μου νὰ μαρτυρῆται Ἑβραϊκὴ βουλή. Ἡ σύναξις ποὺ λέγεται συναγωγὴ δὲν ἀποτελεῖ πολιτικὸ σῶμα, ἀλλὰ σύναξι προσευχῆς, χωρὶς μάλιστα ἱερατεῖο, διότι ἡ διαδοχὴ τοῦ ἑβραϊκοῦ ἱερατείου κατεστράφη στὴν ἀρχαιότητα ὑπὸ τοῦ Τίτου. Ἐξ ἰδίας ἐμπειρίας ὁμιλῶν, λέγω ὅτι κατὰ τὴν προσευχὴ στὴ συναγωγὴ παράγεται πολὺς θόρυβος ἀπὸ τὴν ἀνεξάρτητη ἀπαγγελία προσευχῶν καὶ βιβλικῶν στίχων, καθὼς καὶ ἀπὸ τὸ τρίψιμο τῶν ποδιῶν στὸ ἔδαφος, ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιστοιχηθῇ στὴ δική μας ἔννοια τῆς χάβρας, τῆς ὁποίας τὴν προέλευσι δὲν γνωρίζω

῾Η ᾿Απέλλα τῆς ἀρχαίας Σπάρτης δὲν μπορεῖ σὲ καμμία περίπτωσι νὰ χαρακτηρισθῇ ἢ παραλληλισθῇ μὲ συναγωγή, χάβρα, ἢ ὅ,τιδήποτε ἀσύντακτο καὶ χῦμα. Ἦταν ἡ συνέλευσι ἢ ἐκκλησία τῶν οἰκονομικῶς ἐνεργῶν πολιτῶν, δηλ. τῶν βασικῶν κοινωνικῶν μονάδων κάθε δημοκρατίας (μὲ τὴν πηγαία ἔννοια). Στὴ συγκεκριμένη περίπτωσι ἡ δημοκρατία εἶχε χροιὰ ἀριστοκρατική, διότι ἐφαρμοζόταν ἕνα εἶδος κάθετης διαπλοκῆς τῶν διαφόρων πόλων τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας, μέσῳ διαδοχικῆς ἐκλογῆς καὶ ἐλέγχου. Τὸ κοντυνότερο ἀνάλογο τῆς Ἀπέλλας στὴ σύγχρονη ἐποχὴ θὰ μποροῦσε νὰ θεωρηθῇ ἡ συντεχνιακὴ βουλὴ ποὺ προέβλεπε τὸ μουσολινικῆς ἐμπνεύσεως φασιστικὸ πολίτευμα. Σημειωτέον ὅτι τὸ πολίτευμα αὐτὸ δὲν ἐφαρμόσθηκε ποτέ, διότι οἱ διαδικασίες ἐφαρμογῆς του διαρκῶς μετετίθεντο, λόγῳ τῶν πολεμικῶν ἐμπλοκῶν τῆς δικτατορικῆς Ἰταλίας (δὲν τὴν ὀνομάζω φασιστική, διότι, παρ’ ὅτι κυβερνοῦσε τὸ φασιστικὸ κόμμα, δὲν ἐφήρμοζε τὰ προβλεπόμενα ἀπὸ τὸ πολιτικό του μανιφέστο (δηλ. φασισμό), ἀλλὰ τὴν ἑνὸς ἀνδρὸς ἀρχή, κατὰ μακρυνὴ ἀναλογία πρὸς τὴν Περικλεικὴ δημοκρατία τῶν Ἀθηνῶν).

Παρακαλῶ νὰ παρατεθοῦν σοβαρὲς πηγὲς ποὺ συσχετίζουν τὴν Ἀπέλλα μὲ τὴν Ἑβραϊκὴ βουλὴ (ὅ,τι κι ἂν ἐννοεῖται μὲ τὸν ὅρο), διαφορετικὰ νὰ ἀναθεωρηθῇ ὁ ὁρισμός, διότι διαστρεβλώνει τὴν Ἑλληνικὴ ἱστορία. Σημειῶστε ὅτι ἂν ψάξῃ κανεὶς στὸ google μὲ ὅρους «Ἀπέλλα χάβρα» βγαίνει πρῶτος ὁ ὑπὸ συζήτησιν ὁρισμός, ἀκολουθούμενος ἀπὸ δύο ἄλλα blogs, τὰ ὁποῖα μᾶλλον ἔδωσαν καὶ τὴν ἰδέα τοῦ κτγμ ἀτυχοῦς αὐτοῦ συσχετισμοῦ.

#5
Επισκέπτης

Πολύ ενημερωτικό το ποστο του συνσλαγκιστή και χρήστη της καθαρεύουσας Αία. Συμβαίνει όμως το εξης: Η Απέλλα δεν είναι συγκρίσιμο μέγεθος ως προς την χάβρα διότι η μεν Απέλλα είναι ένας πολύ συγκεκριμένος πολιτειακός θεσμός της αρχαίας Σπάρτης με γνωστές αρμοδιότητες κτλ ενώ οι γνώσεις μας για την χάβρα είναι σχετικά νεφελώδεις. Εξάλλου για τη χάβρα των Ιουδαίων μαθαίνουμε από προφορικές πηγές και ανεπίσημες πηγές γνώσης. Αντίθετα η Απέλλα διδάσκεται στο σχολείο, την πλέον επίσιμη δομή μετάδωσης γνώσης. Η σύγκριση που κάνω στο λήμμα έχει να κάνει την οχλαβοή που γίνονταν στην χάβρα και στην απέλλα και στο ότι έχουν μείνει και τα δύο θεσμικά όργανα στην ιστορία για αυτό. Όχι ότι επειδή έχουν μείνει παροιμιώδεις έχουν και την ίδια λειτουργία και δομή! Αυτό θα ήταν σοφιστεία του τύπου: ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο άρα αστυνομικός=μπουζούκι! Όπως καιδεν υφίσταται σχέση μεταξύ κνεσετ και χάβρας για θεσμικούς λόγους. Ή της βουλής με την εκκλησία του δήμου κτλ.

#6
Επισκέπτης

Ο Αίας είναι καθαρευουσιάνος, ο Γεώργιος Ζάκκης είναι καθαρευουσιάνος, άρα ο Αίας είναι ο Γεώργιος Ζάκκης.

#7
Galadriel

Μπα. Τους ξέρουμε και τους δύο. Τί τους πέρασες όλους, ντερτιτόκιν, α; :P

#8
gaidouragathos

Α, να ξαναπέσουν οι μάσκες, τι κοντά σιμά οι Απόκριές...

#9
Khan

Εννοούσα ως σοφιστεία «ο Αίας είναι καθαρευουσιάνος, ο Γεώργιος Ζάκκης είναι καθαρευουσιάνος, ο Αίας είναι ορθογράφος, άρα ο Γεώργιος Ζάκκης είναι ορθογράφος». Αλλά μάλλον είχα τον κάβουρα και καβουριάστηκα

#10
το Λιοντάρι

@Γιώργος Ζάκκης

Φίλε Γιώργο, φοβάμαι ότι εσύ είσαι in αλλά όλοι οι άλλοι off.
Στα Ελληνικά με τη λέξη «χάβρα» εννοούμε την εβραϊκή Συναγωγή.
Τίποτε άλλο πέρα από αυτό.
Η δε Συναγωγή είναι ένας τόπος, οποιοσδήποτε τόπος, όπου συγκεντρώνονται οι Ιουδαίοι για να εκτελέσουν τα θρησκευτικά καθήκοντά τους.
Η Ιουδαϊκή θρησκεία είναι ιδιότυπη ως προς τα τυπικά της.
Δεν έχει ναούς επειδή δεν αναγνωρίζει άλλους ναούς πλην τού Ναού τού Σολομώντα στην Ιερουσαλήμ.
Αυτός ως γνωστόν κατεδαφίστηκε από τούς Ρωμαίους μετά την τρίτη και τελευταία επανάσταση τών Ιουδαίων.
ενάντια στούς Ρωμαίους κατακτητές.
Η επανάσταση αυτή ονομάστηκε Μπαρ Χομπά ,
από το όνομα τού ηγέτη της Bar Kokhba.
<δεν ήταν στιγμιαία, ήταν ένας αγώνας που κράτησε 4 χρόνια>
Ύστερα και μετά ο «Ισραήλ» χάθηκε ως κρατική οντότητα.
<για τούς Εβραίους δεν είναι «το» είναι «ο» Ισραήλ>
Η Ιερουσαλήμ ολόκληρη ισοπεδώθηκε κι οι Εβραίοι σκοσπίστηκαν εξαιρετικά βίαια στις πέντε γωνιές τής Γης.
Έγιναν αυτό που λέμε ο λαός τών «Εβραίων τής Διασποράς».
Σε όποιον τόπο κι αν βρίσκονταν δημιουργούσαν τις Συναγωγές τους, σε σπίτια μέχρι και τον 20ο αιώνα, Ύστερα και μετά άρχισαν να φτιάχνουν ειδικά οικήματα που θυμίζουν ναούς, αν και δεν θεωρούνται ως ναοί.
Εϊναι τόποι συγκέντρωσης για θρησκευτικούς λόγους,
για ν' ακούσουν το κήρυγμα ενός ραβίνου, αλλά και για να πουν τα δικά τους,
κάτι σαν κοινωνικός τόπος συγκέντρωσης ενός λαού σε απομόνωση.
Όταν τέλειωνε αυτό που εμείς θα το λέγαμε λειτουργία άρχιζαν τα καθαρά ανθρωπιστικά θέματα.
Θρησκευτικές διαφορές και διαφωνίες αλλά και άλλα διάφορα καθαρά κοινωνικά θέματα.
Διαφορές μεταξύ τους που τις έλυνε ο ραβίνος κλπ.
Όποιος έχει μελετήσει το Ισλάμ γνωρίζει τα πράγματα.
Το Ισλάμ είναι κατά τα 80% εβραϊκό στα πάντα του.

Η Ιουδαϊκή θρησκεία έχει ιερατείο αλλά όχι σαν αυτό
τής χριστιανικής θρησκείας, είναι πολύ πιο απλό.
Τελοσπάντων, επεκτάθηκα ήδη πολύ επάνω στο θέμα.
Ας μείνουμε στο «χάβρα».
Δεν υπήρξε ποτέ κάτι παρόμοιο με την ελληνική «Αγορά» τού Δήμου τών Αθηναίων ας πούμε,
επειδή δεν είχε ποτέ κάποια πολιτική έννοια η Συναγωγή.
Θρησκευτικές κι ιδιωτικές διαφορές ελύνοντο εκεί μετά το κήρυγμα, κι άλλο τίποτα.
Αυτά ως γνωστόν φέρνουν μεγάλες διενέξεις και καυγάδες.

Από εκεί ξεκίνησε κάποτε και η σχετική έκφραση.
Στη Χάβρα, στη Συναγωγή δλδ, προσπαθούσαν να λύσουν όλα τα προσωπικά τους, σ' εκείνα τα παλιά χρόνια.
Φυσικό ήταν να καταλήγει συχνά η πολυφωνία σε φασαρία.
Εδώ στην Ελλάδα μπαίνεις σε μια ταβέρνα βράδυ ή Κυριακή μεσημέρι και δε μπορείς να συνεννοηθείς με τον διπλανό σου από τη φασαρία που κάνουν οι άλλοι στην αίθουσα.
Οπότε τι να λέμε τώρα.
Οι Έλληνες είναι οι τελευταίοι που μπορούν να μιλάνε για «χάβρα Ιουδαίων» με την έννοια τής φασαρίας.
Μόνο στα πολύ chic μαγαζιά μπορείς να φας εν ησυχία.

Αυτά είχα να πω κυρίες και κύριοι για το θέμα τής χάβρας.
Ένα μέλος εδώ, ο arias.ath μπέρδεψε ανεπίτρεπτα
θέματα εντελώς άσχετα με τις Συναγωγές.
Μού θύμισε κάτι από Λιακόπουλο στο extra-3.
Τον διαβεβαιώνω ότι καμμία σχέση δεν έχει η συγκεκριμένη έκφραση με τις σίγουρα εθνικιστικές ιδέες του.

Δεν υπάρχουν άραγε άλλοι ιντερνετικοί χώροι για να εκφράσει το κάθε φανατισμένο άτομο τις ιδέες του
που στα σίγουρα φέρνουν στο φασισμό ή ναζισμό;
Ένα ιντερνετικό λεξικό είναι εδώ όπου ναι μεν επιτρέπονται και οι σποραδικές εκθέσεις ιδεών αλλά να μην το κάνουμε ρε πούστη μου και χώρο έκθεσης ιδεών τής Χρυσαυγής.

Γεια και χαρά στα καλά παιδιά τού site αυτού :-)

Γιώργο στο τίποτα τα έβαλα μαζί σου :-)

#11
το Λιοντάρι

ΥΓ
Αν και ειλικρινά, Γιώργο, έχω τη βάσιμη υποψία ότι εσύ κι ο arias.ath είστε το ίδιο πρόσωπο.
Μιλάτε την ίδια γλώσσα.
Ωστόσο εγώ σού δίνω άλλη μιαν ευκαιρία...

#12
Galadriel

Έχουμε γνωρίσει από κοντά και τα δύο άτομα και είναι υπαρκτά, διαφορετικά και μια χαρά, εν αντιθέσει με κάτι άλλες νούλες που κρύβονται πίσω από εκατονεξακόσιους λογαριασμούς. Επίσης να πω ότι αν περιορίσεις το μέγεθος των σχολίων σου και σταματήσεις να γράφεις με ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο παίζει και να ξεφύγεις την καζούρα των σχετικών και ασχέτων.

#14
Επισκέπτης

Για να μην παπαρολογούμε, το Ισραήλ σαν κρατική οντότητα αλλά και κατά τας Γραφάς είναι «θηλυκό» στα εβραικά, αρσενικό είναι μόνο όταν αναφέρεται στον Ιακώβ. Όπως και τα πλοία, είναι πάντα θηλυκά...

Να ξαναρίξω την πρόταση, μετά από το φαινόμενο άκρας έμμετρης παπαρολογίας των τελευταίων ημερών, τα σχόλια να αποκρύπτονται του ορισμού (δεν είναι φόρουμ εδώ) και να υπάρχει κομβίον που να τα αποκαλύπτει σε όποιον γουστάρει η καραπουτσακλάρα του αφήνωντας ίσως τα δύο-τρία τελευταία για μεζέ;

#15
MXΣ

Μια μορφή χάβρας περιγράφεται και στο λήμμα αστοδιάλογος

#16
Galadriel

Δηλώνω 100% υπέρ της πρότασης του μηχεσούλη, αλλά πότε...

#17
Khan

Αν είναι δυνατόν, από πλευράς τεχνικής και φόρτου ων μοντουλαίων, το καλύτερο θα ήταν να επιλέγονται μόνο όσα σχόλια έχουν αυστηρό γλωσσικό ενδιαφέρον σε σχέση με το λήμμα και προσθέτουν κάτι, και να φαίνονται, και τα υπόλοιπα να μην φαίνονται.

#18
MXΣ

μήπως θα ήθελες να σου κάνουν και καμιά πίπα; οπως θα έλεγε κάποιος! (με την καλή την έννοια πάντα φίλε μου!). Επειδή διαχειρίζομαι ένα εσωτερικό επαγγελματικό φόρουμ με χιλιάδες μέλη είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει αλλά από την άλλη δεν είμαι μόντουλας, οπότε τι ανακατεύουμαι...

#19
MXΣ

Aπό τα χρονάκια όμως που παροικούσα εις Ιερουσαλήμ, ενθυμούμαι της χάβρες και τις γιορτές των Χασίδ που συχνά-πυκνά άκουγα τις ταυτόχρονες δυνατές αναγνώσεις κειμένων της Τορά που μοιάζαν άλλοτε σαν άνεμος λέξεων και άλλοτε σαν ποταμός ήχων αλλά και τις ξέφρενες γιορτές όπου -ιδίως οι Ασκενάζι- νέοι και παπούληδες, με τα καφτάνια τους, τις ρόμπες και τις καπελαδούρες του το ρίχναν σε ένα φοβερό χορό, με τα χαμόγελα τους να γεμίζουν «θεία τρέλλα». Ίσως για τους ρουμ-ορτοντόξ, η ανταλλαγή απόψεων, η συζήτηση σε θειους χώρους για τα κοινά μεταξύ των πιστών, η ανάγνωση από όλους (και η προσβαση σε κατανοητά) των ιερών κειμένων και ενίοτε η «θεία τρέλλα» της χαράς και της γιορτής να τους φαινόταν οχλαγωγία... Τι να πώ...

Τις προάλλες στην παιδική χαρά που πάω την μικρή, γιαγιά άρχιζε να φωνάζει στους μετανάστες γονείς και παιδάκια, μεταξύ άλλων: «μας πρήξατε με τα αλβανjικά και τα ρώσικα, γιατί δεν μιλάτε όπως όλjοι εμείς σωστά ελjηνικά»...

Μισαλλοδοξία και των τέκνων...

#20
MXΣ

A, και το «χάβρα» μην το πολυψάχνεται ετυμολογικά... Είναι τούρκικο και σημαίνει και το ένα (συναγωγή) και το άλλο (οχλαγωγία)...

#21
το Λιοντάρι

@ΜΧΣ
Και πού να δεις τι γίνεται κάθε χρόνο τον 15αύγουστο στην Τήνο.
Μαζεύονται όλες/όλοι κουτσές/κουτσοί στραβές/οί, κουλές/οί, και γενικά το κάθε ανάπηρο ψυχή τε και σώματι και πνεύματι, και εν μέσω δυνατών δοξολογιών και φωνών και κραυγών, εκλιπαρούν την Παναγία για την ίασή τους.
Δεν τα έχεις δει αυτά αγαπητέ ΜΧΣ;

Κατα τ' άλλα έχεις δίκιο ΜΧΣ, δε γίνεται σ' έναν ιντερνετικό χώρο να έχεις αυτό που εσύ επιθυμείς επειδή το ίντερνετ είναι αναρχικό κατά βάση και κανείς δε μπορεί να το ελέγξει κατά την επιθυμία του.
Αυτά.

#22
το Λιοντάρι

@Khan
έχεις δίκιο ως προς την κύρια σκέψη σου,
αλλά όπως έχεις σίγουρα προσέξει πάρα πολλά λήμματα που μπαίνουν καθημερινά δεν έχουν ίχνος γλωσσολογικού ενδιαφέροντος, οπότε...

#23
Galadriel

Οπότε;

#24
MXΣ

Ακριβώς, εκλιπαρούν, δεν χαίρονται, δεν μετέχουν της θείας τρέλλας που σε ενώνει με το θείο και σε ελευθερώνει...

#25
Επισκέπτης

@ΜΧΣ

Δεν ξέρω, δεν ξέρω ειλικρινά τι είναι αυτό που περιγράφεις ως «θεία τρέλλα', κι επίσης δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά για τέτοια θέματα ή αν κάνεις πλάκα ως συνήθως.
Ξέρω ότι έχω δει με τα μάτια μου περιστρεφόμενους δερβίσηδες στην Τουρκία να κάνουν »θαύματα«,
και στο Νεπάλ να κάνουν κάποιοι άλλοι τα δικά τους θαύματα.
Αν όλα αυτά δεν τα έχεις δει και δεν τα έχεις ζήσει μπορείς άνετα να κάνεις την καζούρα σου...
εν πλήρη δόξει και τιμή πιστεύοντας ότι βρίσκεσαι.

Εξάλλου το λήμμα είναι στα πρόθυρα τής αυτοκτονίας.
Ας το λυπηθούμε το καϋμένο... »καλή« μου mes.

#26
Επισκέπτης

Ε, ως -και- θεολόγος και ταξιδευτής, έχω κάτι στο μυαλό και το δέρμα μου όταν τα γράφω αυτά... Αλλά είπαμε εδώ δεν είναι φόρουμ.

#27
Γιώργος Ζάκκης

Αμάν τι έχει γίνει εδώ! Hell broke loose! Πληροφοριοχαμός! Και ποίηση (ιαμβικός 15σύλλαβος), κ θεολογία, ιστορία...! Χάβρα το λήμμα, όνομα κ πράγμα!

Ειρήνη (Μερκούρη) ημίν τέκνα μουου!!!