Γκαζοζέν ήταν κάτι τρόλεϊ που κάναν δρομολόγιο Κολιάτσου - Παγκράτι στην δεκαετία του 50 και για καύσιμο χρησιμοποιούσαν φιάλες υγραερίου.

Παραληρηματικά, γκαζοζέν, σύμφωνα με το νέο αλεφάντειο θεώρημα, είναι ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, κατά τα άλλα εξέχων βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής του βάζελου, ο οποίος γυρνάει άσκοπα δεξιά αριστερά στο γήπεδο αγκομαχώντας σαν το παλιό υγραεριοκίνητο τρόλεϊ.

- ... στο κέντρο έπρεπε να παίξει ο Ζιλμπέρτος και όχι σέντερ μπακ που τον έβαλε ο Νιόπλιας, και τον εξέθεσε μου θύμιζε γκαζοζέν! Σαν τα λεωφορεία στην Κατοχή, που είχαν πίσω κάτι μπουκάλες με υγραέριο, ανέβαιναν τους δρόμους και αγκομαχούσαν! Δεν μπορούσε να στρίψει ο κακομοίρης ο Ζιλμπέρτος...

(από polemarxos90, 06/10/10)For Italians Adequate Technology= FIAT (από anchelito, 07/10/10)

Ο κυριολεκτικός αυτός ορισμός του χρήστη δεν είναι σωστός, συμπληρώνεται όμως ορθά από τον χρήστη anchelito σε σχόλιο κάτω από το λήμμα.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
anchelito

ΓκαζοζέΝ είναι ήταν τα οχήματα που παρήγαγαν καυσιμο αέριο με πυρόλυση από τη θέρμανση ξύλων .

Για τη θέρμανση των ξύλων χρησιμοποιούνταν ..... ξύλα. Εκπληκτικό;

Τεχνολογία σχετική ανέπτυξαν οι Γερμανοί στο ΒΠΠ ελλείψει πετρελαιοπηγών πέραν του Πλοεστίου.

Στην Ελλάδα φορέθηκαν επί κατοχής, λόγω της απεργίας των ΦΔΧ βυτιοφόρων που κράτησε από 04/41 μέχρι 10/44.

τρόλευ δεν νομίζω να το χρησιμοποίησαν, λεωφορεία ναι, αλλά το 50 μάλλον είχε ξεμείνει ο όρος.