Έκφραση ακραίου θαυμασμού στην θέα θεόμουνου ούμπερ-αμαρτωλού μεναγκό. Ο λέγων αποτίει σπεκ σ' αυτόν που γαμεί το υπερόμορφο γκομενέτο, όπως και στη συνώνυμη έκφραση πες μου ποιος σε γαμεί να του φιλήσω τον πούτσο, αλλά είναι πρόθυμος να κάνει και κατιτίς παραπάνω. Η αντινομία έγκειται στο ότι για να εκτιμήσει την γυναικεία ομορφιά πρέπει να είναι άντρας, αλλά αν εκπληρώσει το τάμα του θα πουστρέψει (εκτός κι αν δεν του αρέσει). Οπότε η έκφραση έχει και τον χαρακτήρα ακραίας δοκιμής στην οποία είναι έτοιμος να υποβάλει τον εαυτό του ο εραστής για χάρη της αιθέριας δεσποσύνης της επιθυμίας του, πόσο μάλλον που πρόκειται για μια έσχατη δοκιμή αυτοκατάργησής του ως στρέιτ ερώντος.

Η έκφραση πρωτοαναφέρθηκε στο σάη από τον Μπισκοτωμένο Νούλη. Ο ορισμός διαμορφώθηκε ξανά έπειτα από τον κριτικό διάλογο στα σχόλια.

- Πω πω τι μωρό είσαι εσύ! Πες μου ποιος σε γαμεί να του πάρω πίπα!
- Άσ' τα σάπια Πέρι, η κοπέλα είναι πιο άσχημη κι απ' τη Μπήλιω Τσουκαλά...

Να την πάρεις την Pippa, να την πάρεις μην το παιδεύεις, όλοι λένε να την πάρεις, να την πάρεις, την Pippa να την πάρεις. (από Khan, 03/05/11)Ποιος γαμεί την Pippa? (από Vrastaman, 03/05/11)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
johnblack

Χάνκοντα θα διαφωνήσω. Αν αφήσουμε κατά μέρος ψυχανάλες και τα τοιαύτα, δεν αποτελεί ένδειξη γκεηλικιού. Το έχω ακούσει πολλές φορές απο καραστρέιτ τύπους που, απλά, τυχαίνει να είναι κάπως πιο ακομπλάριστοι και χουμορίστες. Και στο λέω εγώ αυτό, που ξέρεις το σκάλωμά μου να αποκαλύπτω τους γκέηδες πίσω απο φαινομενικά «αθώες» συμπεριφορές.

#2
jesus

σφωνάω με τζόναρο. το λέω κ γω που έχω περγαμηνές στρέητ χιουμορίστα.

#3
johnblack

Κομίζω γλαύκα τώρα, αλλά το κάθετί κρίνεται εντός του context όπου εκφωνείται. Όταν οι αράπηδες αποκαλούνται μεταξύ τους μαμογαμιάδες φυσικά δεν το εννοούν, όπως και μεις δεν εννοούμε το μαλάκας, πούστης κλπ («έλα ρε πούστη, αλήθεια;!»). Εν προκειμένω έχει ήδη προηγηθεί μια καραμπινάτη εκδήλωση αντριλικίου, ήτοι η έκφραση θαυμασμού προς ωραίο μουνίδιο, για το οποίο μάλιστα θα υπέβαλες εαυτόν σε θυσίες προκειμένου να το γευτείς. Επομένως ό,τι ειπωθεί μετά είναι τρόπον τινά αποδυναμωμένο, προσδιορίζεται απόλυτα εκ της προρρηθείσης εκδήλωσης ανδρισμού.

#4
johnblack

Και φυσικά ο νούλης που λες οτι την εκόμισε τα πρώτα εις σλανγκ.γρ, μόνο αδερφή δεν είναι. Νο;

#5
iron

τι έγινε, πάλι θα σφωνήσω με τζόνι;

#6
Khan

Εντάξει, να προστεθεί παρακαλώ μια παράγραφος πάνω από την αναφορά στον άντρακλα Νούλη.

Η έκφραση, βεβαίως, μπορεί να ειπωθεί και από καραστρέιτ τύπους που απλώς είναι ακομπλάριστοι χιουμορίστες, οπότε η έμφαση τοποθετείται απλώς στο πόσο θεόμουνο είναι η γκόμενα και τίποτε παραπέρα.

#7
iron

τζίζ, και σένα είπε αδερφή, ο αντίχριστος.

#8
Khan

Συμφωνώ ότι την φράση μπορεί να την πει κάποιος καραστρέιτ, καθώς 1. αυτός είναι που κυρίως θα θαυμάσει την γκόμενα, 2. δεν έχει πρόβλημα να κάνει χούμορ καθώς είναι ανύποπτος, 3. πρόκειται για θυσία κιετς. ωστόσο, πιστεύω ότι στην γένεση της φράσης έχουν παίξει ρόλο ασυνείδητες διεργασίες, που έχουν σχέση με το αντικείμενο του πόθου, την ταύτιση μαζί του, την επιθυμία άλλων προς αυτό, την σχέση μας με τους άλλους που το επιθυμούν κτλ. Όπως έγραψα και στο άλλο λήμμα, αν θυμάμαι καλά, ο Κερνμπεργκ έχει περιγράψει στο βιβλίο του για το ναρκισσισμό διάφορες οδούς προς το γκεϊλίκι από τις οποίες μία είναι η ταύτιση με το αντικείμενο της επιθυμίας από υπερβολικό θαυμασμό, όπως λ.χ. όταν κάποιος φοράει τα ρούχα της αγαπημένης του. Αυτά έχουν σχέση και με την επιθυμία του παιδιού για την μητέρα, το πώς επιγινώσκεται ότι την επιθυμεί κι ο πατέρας κτλ.

#9
jesus

«άμα τον γαμήσω, θα δει ποιος είναι αδερφή». το μεγαλείο αυτής της ατάκας είναι απεριόριστο...

κ το πρόβλημα είναι ότι μετά δε βρίσκεται κανείς να σου φιλήσει τον πούτσο

#10
johnblack

Χωρίς να θέλω επ' ουδενί να υποτιμήσω το στοχασμό σου, νομίζω πως στο γκεηλίκι ή το «γκεηλίκι» μπορεί να αχθεί κανείς απο άπειρους διαφορετικούς δρόμους, κάτι σαν τη Ρώμη. Θέλω να πω, οποιαδήποτε σχεδόν συμπεριφορά, αν κάτσεις και την ξεψαχνίσεις και τη βυθοσκοπήσεις, ε του πούστη θα βρεις κάτι που να μας συνδέει με το αρχέγονο παρελθόν μας, οντογενετικό και φυλογενετικό, εκεί που το «φύλο» ακόμη δεν έχει μορφοποιηθεί και που ακόμα όλα είναι φλούξους. Εξ ου και οι τεράστιες αντιδράσεις προς την ψυχανάλα και γενικότερα την ψυχολογιοποίηση, μπορείς να οδηγηθείς στο ίδιο συμπέρασμα, κατά πως σε βολεύει, απο εκ διαμέτρου αντίθετες συμπεριφορές, π.χ. το παίζεις μάτσο και γαμάουας, είσαι ανασφαλής και κρυφολούγκρας που πασκίζει να απωθήσει, ενώ αν φέρεσαι με ευαισθησίες και γουτσισμούς κ.τ.τ, ε τότε και καλά είναι φως φανάρι είσαι τελειωμένη, χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει κλπ.

Και εντέλει το κοινωνικά κολάσιμο στον άντρα δεν είναι να παίρνει πίπα γενικώς, αλλά να παίρνει πίπα σε άλλον άντρα. Αν δηλ. στη βαρέσει και πας και πελεκήσεις κανα δυο πλευράκια σου για να μπορείς να παίρνεις πίπα στον εαυτό σου (υπάρχει), δε θα σε πουν πούστη (τουλάχιστον όχι αμέσως), μάλλον για δέσιμο θα πουν οτι είσαι.

Εν προκειμένω παίζει ρόλο ο λόγος για τον οποίο προτίθεσαι να πάρεις πίπα σε κάποιον άλλον άντρα. Όχι επειδή θα ευχαριστηθείς την επαφή με τη πούτσα του, αλλά επειδή εμμέσως θα έρθεις σε επαφή με το μουνάκι της πιτσιρίκας που σε καύλωσε. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Είσαι αναγκασμένος τρόπον τινά να το κάνεις. Ανάλογη περίπτωση θα είναι αν έρθει λέμε κάποιος και σου πει οτι αν του πάρεις πίπα θα σου δώσει 5 κατομύρια ευρά, ε εκεί θα είσαι μαλάκας αν δεν το κάνεις και όχι πούστης αν το κάνεις.

#11
Khan

Σωστός!

#12
Khan

Παίρνεις τα 5 μύρια και μετά λες ότι δεν σου άρεσε (σο, είσαι και άντρας).

#13
HODJAS

Σκέψου (λέει) να τα πάρεις σε μεταχρονολογημένη επιταγή και να σφραγιστεί...

#14
HODJAS

Γι' αυτό λέει ο σοφός λαός put your money where your mouth is...

#15
Mr. Cadmus

Ή να σε πληρώσει σε ομόλογα του δημοσίου...

#16
Vrastaman

[I]- Τι κοινό έχουν ο Τζίζας και το δημόσιο χρέος;
- Και τα δύο θέλουν κούρεμα.[/I]

#17
jesus

αλλά εγώ θέλω κ ξύρισμα.

#18
HODJAS

Με το πιστόλι στο τραπέζι: Εν τη θαλάμη και ούτω βο[γγ]ήσωμεν...

#19
Mr. Cadmus

Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό, ξανασκέψου το.

Τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι, σε πιο κίνκι φάση μπορεί να ξυρίσουν και τη νύφη. :Ρ

#20
Galadriel

Τι διάλα πίπα κάνει αυτός και του δίνουν 5 εκ. ευρώ γιαυτό!

#21
Khan

Παρακαλώ τους μόντουλες να αντικαταστήσουν τον ορισμό από το παρακάτω που αποδίδει περισσότερο δικαιοσύνη στην στρέιτ υφή της έκφρασης:

Έκφραση ακραίου θαυμασμού στην θέα θεόμουνου ούμπερ-αμαρτωλού μεναγκό. Ο λέγων αποτίει σπεκ σ' αυτόν που γαμεί το υπερόμορφο γκομενέτο, όπως και στη συνώνυμη έκφραση πες μου ποιος σε γαμεί να του φιλήσω τον πούτσο, αλλά είναι πρόθυμος να κάνει και κατιτίς παραπάνω. Η αντινομία έγκειται στο ότι για να εκτιμήσει την γυναικεία ομορφιά πρέπει να είναι άντρας, αλλά αν εκπληρώσει το τάμα του θα πουστρέψει (εκτός κι αν δεν του αρέσει). Οπότε η έκφραση έχει και τον χαρακτήρα ακραίας δοκιμής στην οποία είναι έτοιμος να υποβάλει τον εαυτό του ο εραστής για χάρη της αιθέριας δεσποσύνης της επιθυμίας του, πόσο μάλλον που πρόκειται για μια έσχατη δοκιμή αυτοκατάργησής του ως στρέιτ ερώντος.

Η έκφραση πρωτοαναφέρθηκε στο σάη από τον Μπισκοτωμένο Νούλη. Ο ορισμός διαμορφώθηκε ξανά έπειτα από τον κριτικό διάλογο στα σχόλια.

#22
jesus

αν είσαι οκ, πες να σβήσουμε όσα σχόλια νομίζεις ότι περισσεύουν (νομίζω το τελευταίο δικό σου κ το δικό μου)

#23
PUNKELISD

και το δικό μου

#24
Khan

Να σβηστούν τα 2 δικά μου και το ένα του Τζήζαντα και να μείνει του Πάνκελη.

#25
Vrastaman

Παντως είναι απόλυτα στρεητ να θέλεις να πάρεις μια Pippa

#26
johnblack

Στο ίδιο κλίμα ακραίας έκφρασης θαυμασμού προς υπερμουνίδιο κινούνται και (υπαρκτές) εκφράσεις του τύπου «να την έχω απέναντί μου απλά να τη βλέπω και να τραβάω μαλακία για πάρτη της μέχρι να λιώσω». Είσαι δηλ. τόσο εκστασιασμένος που δε θες να «μολύνεις» αυτό το θείο πλάσμα με την επαφή, θες απλά να το αποθαυμάζεις εκ του μαρκόθεν (sic) και τίποτε άλλο, αυτό σου αρκεί. Για να το φιλοσοφικοποιήσω / αισθητικοποιήσω λίγο, περνάμε νομίζω απο την κατηγορία του Ωραίου στην κατηγορία του (καντιανού) Υψηλού (Sublime), που σου προκαλεί δέος σαν στρατός παρατεταγμένος για μάχη. Ο συνονόματός μου το απέδωσε αποκαλυψιακώς (12, 1-2) ως γυνὴ περιβεβλημένη τὸν ἥλιον, καὶ ἡ σελήνη ὑποκάτω τῶν ποδῶν αὐτῆς, καὶ ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτῆς στέφανος ἀστέρων δώδεκα, καὶ ἐν γαστρὶ ἔχουσα καὶ ἔκραζεν ὠδίνουσα καὶ βασανιζομένη τεκεῖν.

#27
johnblack

vrastaman είσαι μέγας ρε πούστη, το 'καψα και γω με το γάμο, επίτηδες δεν κανόνισα τίποτα εκείνη τη μέρα και την άραξα απ' τις 9 το πρωί

#28
Vrastaman

Αν τοξερα θα έστελνα τον Jeeves με την Bentley...

#29
Vrastaman

Υγ ο Καντ μάλλον δεν είχε ποτέ ακούσει καντοκλανιδι.

#30
Mr. Cadmus

Βράστα, μήπως είσαι ο Bertie;

#31
Khan

Ωχ βρε παιδιά υπήρχε ποιος σε γαμεί για να του πάρω πίπα!, και ο σύσσλανγκος αναφέρεται και στην απότιση τιμής. Φτου!

#32
PUNKELISD

καλά να πάθεις που ήθελες να με αφήσεις ξεκρέμαστο :P
και άντε μετά να καταλαβαίνανε τι εννοούσα με το «και το δικό μου».

#33
Khan

Λένε ότι έτσι την έπαθε ο Ρον Τζέρεμι. Ως πορνοστάρ είχε γαμήσει ό,τι μουνάρα κυκλοφορούσε στην Αμερική, οπότε όταν έβλεπε μούναρο κι έλεγε «πες μου ποιος σε γαμεί να του πάρω πίπα» του δείχνανε τον εαυτό του, οπότε αναγκάστηκε να αφαιρέσει τα δυο πλευρά για να αυτοτσιμπουκωθεί (Λάσκος ιντέντεντ).

#34
Galadriel

#35
jesus

έπος η ατάκα

#36
Mr. Cadmus

Μες, είναι σα να λέμε πως μ' αυτή την Pippa το κόβεις το τσιγάρο...

(Όχι εσύ, γενικά μιλάμε)

#37
sstteffannoss

Άσε που υπόσχεται και magic life.

#38
kostasΑ

θα στηριχτώ στην απάντηση του Μαύρου Ιωάννη (βοήθειά μας)

«έχει ήδη προηγηθεί μια καραμπινάτη εκδήλωση αντριλικίου, ήτοι η έκφραση θαυμασμού προς ωραίο μουνίδιο, για το οποίο μάλιστα θα υπέβαλες εαυτόν σε θυσίες προκειμένου να το γευτείς. Επομένως ό,τι ειπωθεί μετά είναι τρόπον τινά αποδυναμωμένο, προσδιορίζεται απόλυτα εκ της προρρηθείσης εκδήλωσης ανδρισμού.»

και θα προτείνω την προσθήκη:

πες μου ποιος σε γαμεί να του πάρω πίπα
μπας και φυσήξει ο Θεός λουλουδομούνα τρύπα

β) θαλασσομούνα τρύπα

γ) αλμυρομούνα τρύπα

Γυναίκα μεγαλόμορφη στο δέρμα και στα πόδια (Γιατονπουτσολωμός)