Οι ρουμάνικης κατασκευής ηλεκτροντίζελ λοκομοτίβες Electroputere Craiova A550 του ΟΣΕ.

Το 1982 ο ΟΣΕ έκανε ειδική παραγγελία στη ρουμανική Electroputere 10 μηχανών ειδικού τύπου. Είχαν κινητήρες απόδοσης 4000 ίππων της ρουμανικής Resita σε σχέδια της αμερικάνικης ALCO. Παρόμοιες λοκομοτίβες της Electroputere προμηθεύτηκαν οι ρουμανικοί και οι ιρανικοί σιδηρόδρομοι. Αν και πανίσχυρες με δυνατότητα έλξης πολλών βαγονιών (οι δυνατότερες ντίζελ που αγοραστήκαν ποτέ από τον ΟΣΕ) είχαν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας. Κυκλοφόρησαν με αρίθμηση A551-A560. Αποσύρθηκαν υπερβολικά πρόωρα από τη κυκλοφορία το 1998, μόλις 16 χρόνια μετά την αγορά τους (πραγματικό ρεκόρ βραχύβιας χρήσης). Μία ακόμα περίπτωση κακής διαχείρισης και σπατάλης πόρων του ΟΣΕ. Οι κινητήρες τους αξιοποιήθηκαν στην ανακατασκευή των παλιών MLW Α500. Αντικαταστάθηκαν από τις Marlboro.

- Δυνατό εργαλείο η ρουμάνα ρε φίλε...

Electroputere Craiova A550 Electroputere Craiova A550

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
patsis

Πρβλ. και έτερο σιδηροδρομικό λήμμα καναδέζα αλλά και το γνωστό φανταρικό καναδέζα.

#2
Bender_

Μία χαρά απλώς εγώ προσπαθώ να δίνω και ιστοριογραφικό/λαογραφικό χαρακτήρα στους ορισμούς.

#3
patsis

Και καλά κάνεις.

#4
Bender_

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω σλαγκικες ονομασίες για τα καινούρια τραίνα των Μετρό, Ηλεκτρικού, Προαστιακού, ΟΣΕ και Τραμ ώστε να μιλάμε για ζωντανά (σε χρήση) σλανγκ. Γιατί όλα σχεδόν τα επαγγελματικά που ανέβασα με εξαίρεση το marlboro δεν είναι πλέον σε χρήση λόγω απόσυρσης των τραίνων αυτών.