Εξαιρετικά καλός, ικανός σε κάτι, ασυναγώνιστος (δηλώνει θαυμασμό και επιδοκιμασία). Επιτατικά χρησιμοποιείται το ημίθεος, από τη γνωστή φράση του (θεού) Χάρρυ Κλυνν.

Είχαμε πάρει μεταγραφή έναν αφρικάνο σέντερ φόρ μαλάκα, που ούτε η μάνα του τον ήξερε, και αποδείχτηκε θεός. Χάρη σ' αυτόν πήραμε πρωτάθλημα.

(από mariahomorfi, 07/12/08)(από mariahomorfi, 07/12/08)Ο θεός, όστις μάλα πολλά έθεεν! (από Hank, 10/06/09)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
mariahomorfi

1οσ ο κακα[δε θελω σχολια]
2οσ-3οσ luke perry γνωστοσ απο το μπεβερλι χιλσ[διπλοσ ειναι πιο ωραιοσ]

#2
vikar

Γκρρρ... Τί δουλειά έχουν αυτοί οι σπανοί σ' αυτόν εδώ τον ορισμό, μου λές;!...

(Ο Πέρι ωραίος;... Μήπως τον βλέπεις ωραίο και διπλό επειδή απλά τα έχεις πιεί;...)

#3
jesus

ωραίος κ διπλός είναι μόνο ο εσπρέσο. χωρίς τρίχες, χωρίς ζάχαρη.

#4
mariahomorfi

osο πιο πολυ τοσο πιο απολαφστικοσ._
και δν γκαταλαβα.ο κακα δν ειναι ΘΕΟΣ;

#5
vikar

Βρε «θεός» μπορεί νά 'ναι (για σένα την τριχοφοβική σίγουρα), αλλα όχι μ' αυτήν την ερμηνεία του «θεός». Σε τί είναι «εξαιρετικά καλός» ο Κακά; Στο κερί; Ή μήπως εννοείς στη μπάλα (όπως εύγλωττα φαίνεται και στη φωτό που επέλεξες);... Αμ ο Πέρι; Μήπως στην ηθοποιία;!...

Που τους κότσαρες στην άλλη ερμηνεία δέν σού 'φτασε; Ήθελες απλά να μου μαγαρίσεις το λήμμα, έτσι δεν είναι; Ε είσαι πολύ εμπαθής κυρία μου! Αυτό εχω να δηλώσω. Τίποτ' άλλο.

#6
iron

ώφου, σήμερα... τί διεάλο έχετε πάθει; σας βάρεσε η ζέστη; μα παντού πια κάνει ζέστη; ή βάρεσε εμένα μόνο και νομίζω ότι τρώγεστε ενώ κάνετε πλάκα; Τεσπα, το τριχοφοβική με έκανε να γελάσω και πάλι... Ω ναι...

#7
vikar

Φίλε ιρονίκ, εδώ που είμαι (#΅@%Υ%%Υ$) δέν κάνει ζέστη.

[μάλλον πρέπει να χρησιμοποιώ φατσούλες συχνότερα τελικά... γιατί, καλά τα νέας κοπής θήλεα, αλλα να σε παρεξηγήσει κι' ο ειρωνικόλας... ή άντε, η ειρωνικολέττα :-Ρ ... ντροπής πράματα...]

#8
mariahomorfi

kai ναι πλακωνομαστε για τον κακα
σε λιγο θα πεσουν τα χαστουκια
το τριχοφοβικη καλο ειΝ βαλτο σε λημμα[αν δν το εχΣ κανει ηδη]και κανε μου μια αφιερωση. .

#9
mariahomorfi

και σε παρακαλω τα νεασ κοπησ θηλεα εχουν χιουμορ
ειλικρινα μασ εχεισ παραξηγησει μεσιε βικαρ

πσ.αμα θετε βαλτε στ θηλυκη εκδοχη τ ορισμου την παμελα για την αξιοθαυμαστη ερμηνεια τσ στ μπειγουοτσ

#10
vikar

Εννοείς εκειπέρα, «την πάμελα, για την αξιοθαύμαστη ερμηνεία τους στο μπέιγουοτς» να υποθέσω.

#11
mariahomorfi

δεν ξερω τι κοιταγεσ εσυ οταν η ΣιΝτζει εσωζε κοοοοοοοοοσμο
οπωσ το παρει κανεισ. . .

#12
rigo21

και επειδή είσαι και τριχοφοβική οι δύο εκ των τριών αληθινών θεών που μου ήρθαν έτσι πρόχειρα στο μυαλό έχουν και μουστάκι γενάκι αλά ζορό.

#13
mariahomorfi

διαφωνω με τονε 4ο

#14
allivegp

Παίζει η ερμηνεία που δίνει ο Λιακό ότι και καλούα θεός με μικρό θ < εκ του θέω=τρέχω, άρα οι 12 θεοί του Ολύμπου ήταν υπαρκτά πρόσωπα που απέκτησαν το προσωνύμιο θεοί (με μικρό θ, πάντα) λόγω των υπερφυσικών δυνατοτήτων τους; Ή μήπως όλα αυτά είναι παπάρια με τη ρίγανη, έτσι απλά;

#15
Galadriel

Ορίστε λοιπόν για αλλαγή, ένα σχόλιο που αφορά πραγματικά το λήμμα. Αλλίβε έκανες την διαφορά.

#16
Hank

Είναι παρετυμολογία, που την έχω συναντήσει σε Βυζαντινούς συγγραφείς, υπήρχε πιθανόν και στην αρχαιότητα. Επίσης, παρετυμολογία είναι αυτή από το θεώμαι, από το θέα και από το deus, οι πιθανολογούμενες πραγματικές ετυμολογίες είναι μεγάλη ιστορία, και βαριέμαι τώρα, ανοίξτε κανά λεξικό καλύτερα. Και μην πιστεύετε αυτά που λένε για άνθρωπος < άνω θρώσκω. Όλα αυτά είναι ψυχωφέλιμα του Βυζαντίου ή ήδη των αρχαίων.

#17
GATZMAN

Αν ο Βέγγος ζούσε στην αρχαιότητα θα ήταν θεός;

#18
Hank

Ετς! Ο κατεξοχήν θεός! Κάτι ήξερε ο Ρίγκο που το έβαλε στο μήδι!

#19
GATZMAN

Ωρα είναι να καταφθάνει η κεχαριτωμένη Μαρία για να υπερασπιστεί τον Κακά

#20
allivegp

Αυτό με την ετυμολογία του άνθρωπος ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά που να το μπζάχνω από τη μπαραλία τώρα με τα ψιλοτάκουνα. Δηλαδή παίζει να μας παπα-ριάζει για άλλη μια φορά το παπα-δαριό; Κάνε ένα ψυχικό ρε συ Hank και δώσε λίγη γνώση στο λαό, να διαλυθούν τα νέφη της αμάθειας.

#21
Hank

Ο πρώτος κατά συρροή παρετυμολόγος ήταν ο Πλάτων, κι όλοι οι υπόλοιποι παρετυμολόγοι δεν ήταν παρά υποσημειώσεις σ' αυτόν. Στο Βυζάντιο διαδόθηκαν πολλές ψυχωφέλιμες παρετυμολογίες (άνθρωπος < άνω θρώσκω), πολλές από ύστερη αρχαιότητα, οι οποίες ανακυκλώνονται ακόμη από εκθεσάδες παλαιάς κοπής και λιακούρειους τύπους.

#22
Hank

Μία άποψη:

θεός < **θFεσ-ός*, συνδεόμενο με το λιθουανικό dvasia = πνεύμα, και το μεσαιωνικό γερμανικό getwas = φάντασμα.

Άλλη άποψη:

< **dhe*, όπως στο ρήμα τίθημι, συνδεόμενο με το λατινικό festus = εορταστικός.

Η ελληνική λέξη «θεός» υπάρχει ήδη στις μυκηναϊκές πινακίδες Γραμμικής Β'.