Ονείρωξη κάθε συνειδητοποιημένου στυγνού εκμεταλλευτή και καθημερινότητα εκατομμυρίων απανταχού αδέσμευτων νεοσκλάβων, που αγωνίζονται να πείσουν εαυτούς πως είναι μεν εργαζόμενοι (εξού δοξάζοντες τον όποιο Θεό και μπινελικιάζοντας το ωροσκόπιό τους), αλλά με την μετά Κρίσης έννοια του όρου.

Ανέκαθεν πραγματικότητα για τριτοκοσμικές χώρες, για κάποιες από τις Δυτικές προέκυψε από διακρατική συνειδητή και συντονισμένη ισοπέδωση των εργασιακών σχέσεων. Συνοδεύεται από απαράδεκτους, συχνότατα μαύρους, μισθούς επιπέδου χαρτζιλίκι σε επίσης συχνότατα υπαλλήλους φαντάσματα για εξεπιτούτου ξεχαρβαλωμένους αρμόδιους κρατικούς μηχανισμούς. Το όλο πακέτο επεξεργάστηκαν παραδόπιστα, ακόρεστα και, δυστυχώς, αχαλίνωτα σινάφια που ζουν σε παράλληλο σύμπαν σε σχέση με τη συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού και το επέβαλλαν δια των δημοκρατικά εκλεγμένων μεν, διεφθαρμένων και διαπλεκομένων δε τσιρακίων τους με μετεκλογική επιστράτευση της ανυπέρβλητης πουτάνας Τίνας.

Σαν όρος προέκυψε από σαρκαστική παραφθορά του ωραρίου 9-5 (όπου το 9, π.μ. και το 5, μ.μ.) των υπαλλήλων γραφείου σε πολλές χώρες.

-Αν και σε αυτήν τη φάση λόγω Κρίσης η εταιρία δεν μπορεί, παρά τα προσόντα σου, να δώσει τον βασικό για όλο το δοκιμαστικό τρίμηνο, το πόστο, όπως κατάλαβες κι εσύ, είναι απαιτητικό και περιμένω το 100% των ικανοτήτων σου 9 με Πάντα. Take it or leave it.

- …..

- ΟΚ κόλλα το!! Καλώς ήρθες στην οικογένειά μας!!

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε

Εκ του «Πακιστανός» και του σλαγκικού «μαν», αρκετά συχνά με άρθρα ουδέτερου γένους και με υποκοριστικό αντί του σπάνιου πληθυντικού «πάκμεν».

Παραπέμπει, από σπόντα και μόνο, στο επιδραστικότερο ηλεκτρονικό παιχνίδι όπου η πασίγνωστη φιγούρα συνεχίζει, από το ’80, να καταβροχθίζει αχόρταγα ατέλειωτες νεανικές, κι όχι μόνο, εργατοώρες αποβλακώνοντας πλείστους.

Χρησιμοποιείται από χρυσαυγίτες βέρους και δυνάμει, καθώς κι από συναφείς ρατσιστικές και εθνικιστικές δυνάμεις, σαφέστατα υποτιμητικά παρά το φαινομενικά περιπαικτικό του όρου.

Το αν επιπλέον κατορθώνει να συνδέσει στο υποσυνείδητο πολλών την αχόρταγη πείνα της ηλεκτρονικής περσόνας με τους συγκεκριμένης εθνικότητες μετανάστες, δεν αποκλείεται.

Το να χρησιμοποιείς εισαγόμενους όρους για να χαρακτηρίσεις μετανάστη… ενέχει κάτι που με ξεπερνάει.

1ο

- Η γιαγιά έχει ξεχάσει τότε που έβλεπε τ΄ αστέρια ανάσκελα.. Αλλά ο πάκμαν τέτοια αδιαφορία % ρε παιδάκι μου!!! - Ο Πάκμαν μπορεί να είναι Έλληνμαν οπότε κράτα τη γλώσσα σου ρατσιστάκο ... Κάνε μια βόλτα % στην Ιτιά και θα δεις πιο μελαμψούς από αυτόν και να είναι βέροι Έλληνμαν. - Αμάν μην θιχθούν τα πακμανάκια να είχατε τέτοια ευαισθησία και για άλλα θέματα πάντως η κοπέλα κοπελάαααααρα και τι λέτε εσείς ευτυχώς δεν μας δείχνουν τους κοπρίτες που αναγκάζουν τα παιδιά να περνάνε μπροστά τους. (σχολιάζει την απάθεια μιας γριάς κι ενός μετανάστη στη θέα παρελαύνουσας θεογλκομενάρας)

2ο

Μπάζει λίγο η ιστορία και μου θυμίζει έντονα αντιγραφή ενός παρόμοιου περιστατικού που έγινε πριν κάνα δυο χρόνια στην Ιταλία, μετά πάλι από ένα αντιρατσιστικό συλλαλητήριο. Ειδικά η σκηνή στο ταξί έχει πολλά κενά. Ο πακιστανός μπήκε με τη βία και σ’ όλη τη διαδρομή ούτε η κοπέλα αντέδρασε ούτε ο ταξιτζής. Κι ο ταξιτζής δεν ψυλλιάστηκε ότι δεν πάει κάτι καλά και αντί για το σπίτι να πάει σε ένα αστυνομικό τμήμα; Εκτός κι αν και η κοπέλα παρουσιάζει τον πάκμαν σαν «το αγόρι της». Και όταν βγήκαν από το ταξί και μέχρι το σπίτι του πάκμαν, δεν μπορούσε η άλλη να φωνάξει; 2 οι εκδοχές: Η κοπέλα την έβρισκε με τον πάκμαν, αλλά δεν περίμενε κι όλο το Ισλαμαμπάντ. Η δεύτερη εκδοχή να είναι όλα παραμύθι βασισμένα στην αντιγραφή του περιστατικού της Ιταλίας.

3ο

Κουράδα......... τραβά γαμήσου με κάνα πάκμαν με σύφιλη.

(Όλα απ’ το δίχτυ)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Από το τούρκικο tas: λεκάνη, κύπελλο, δοχείο μας προέκυψε το τάσι και το υποκοριστικό του τασάκι που χρησιμοποιείται για το σταχτοδοχείο.

Σε καφέ και καφετέριες την αγγαρεία του να αλλάζεις κάθε μια και δυο (άντε κάθε τρεις και λίγο) τα γεμάτα από στάχτες κι αποτσίγαρα τασάκια με άδεια, ενίοτε πλυμένα κι όχι απλώς αδειασμένα, συνήθως εκτελούν γκαρσονάκια που ουδείς θεωρεί πως είναι κάτι σπέσιαλ στην εργατική πυραμίδα ως προς τις ικανότητες και τη συνεισφορά, αν μη τι άλλο ως προς την συγκεκριμένη αγγαρεία.

Παρά τις όποιες αντιρρήσεις συνδικαλιστικών φορέων και της κάστας των μπάτλερ, ατράνταχτη απόδειξη αποτελεί η απουσία αντίστοιχου μεταπτυχιακού.

Εξού και οι μειωτικές για κάποιον εκφράσεις «τον έχω για να αλλάζει τα τασάκια», «κάνει μόνο για να αλλάζει τασάκια» κι όλες οι παρεμφερείς.

Όλες; Μια αστική ελάφρυνση στην προφορά του –σ- (σίγμα) κι ένα μόνο –ι- (γιώτα) στην ουρά χωρίζουν το τούρκικο taşak: όρχις, αρχίδι από το τασάκι: σταχτοδοχείο.

Αν λοιπόν αντί του «αλλάζω», ακούσετε «αδειάζω» στην χρήση της έκφρασης, αναρωτηθείτε μήπως πρόκειται για λογοπαίγνιο κάποιου γνωρίζοντα.

Αν ναι και στην ομήγυρη υπάρχουν και έτερος, οι πιθανότητες αυξάνουν. Αν η σκούφια τους κρατά από Θεσσαλία και πάνω, ακόμη περισσότερο.

Αν η έκφραση εκστομίστηκε με προσωπική αντωνυμία στο α’ πληθυντικό και άρθρο, μιλάμε σχεδόν για βεβαιότητα.

Αν δε, αφορά εσάς παρόντα και συνοδεύεται από έστω διακριτικότατη θωπεία του καβάλου του λαλήσαντα, ναι ήρθε η ώρα, αφενός αν σας παίρνει, και αφετέρου αν σας χαλά, να προσβληθείτε σφόδρα και να πράξετε τα δέοντα.

1ο

Η επικράτηση του ΟΧΙ είχε ως αποτέλεσμα την παραίτηση του Αντώνη Σαμαρά αλλά αυτό είναι μεγάλο πλήγμα για τη χώρα, αφενός επειδή ο Αντώνης Σαμαράς ήταν η εγγύηση πως η Νέα Δημοκρατία θα πάει στο 3% και αφετέρου επειδή θα ήταν πολύ χρήσιμος στην εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης γιατί χρειάζεται κάποιος για να φέρνει τους καφέδες και να αλλάζει τα τασάκια.

2ο

Επίσης, αυτό το κράτος-μπαμπάς μπορεί επιτέλους να αναλάβει και τη ριζοσπαστική πρωτοβουλία να μας αδειάζει τα τασάκια ή να μας χτυπάει απαλά την πλάτη να ρευτούμε πριν κοιμηθούμε. Μόνο αστυνομικούς μη στείλει γι' αυτή τη δουλειά. Έχουν τη φήμη πως έχουν βαρύ χέρι.

(Όλα απ’ το δίχτυ*)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Για να απαντηθεί το ακανθώδες ερώτημα «πόσο χύνει ο μέσος αρσενικός στη ριξιά», κάτι εκατοντάδες συνειδητοποιημένοι και επιπλέον, συστηματικοί μαλάκες με πατέντα, κάθε είδους, για το καλό της επιστήμης, κατέθεταν μετά από κάνα δυο μέρες αυστηρής αγαμίας τα χύσια τους για ικανό διάστημα.

Στο ρεζουμέ· κάτω από 1,5ml δεν δικαιούσαι να λαγνοβοάς «χύνω», αλλά μάλλον «στάζω», ενώ από 5,5ml και πάνω στη ριξιά, ειδικά την πολλαπλή τοιούτη, νταξ… δεν χύνεις και κουβάδες, αλλά επιστημονικώς κρίνεσαι πανάξιος του σλανγκικού όρου «χυσιάρης».

Κι επειδή τα φλόκια απλώνουν όταν δεν καταλήγουν στην καπότα ή στις οπές για τις οποίες προορίζονται, μ’ αποτέλεσμα να ξεγελούν στο ..μάτι· 5ml φουλάρουν άνετα ένα κουταλάκι του γλυκού.

Καρατσεκαρισμένο δε, πως οι χυσιάρηδες είμ είναι σαφώς πιο ...γαμιάδες και καρπεροί.

Για τους μη, σαφώς κι η κατάσταση βελτιώνεται αν κόψεις ξενύχτια και ουσίες, το ρίξεις στα μπίο, στα μπόλικα υγρά πλην τα ξίδια, αφήνεις τις μπαταρίες να γεμίσουν πριν τις ξαναβγάλεις οφ, και προπαντός αν στα προκαταρτικά το παίξεις υπερπαραγωγή.

Αλλά κακά τα ψέματα… Αν δεν σου το ‘χουν τα γονίδια…

1ο

…να γεμίσω το κεφάλι μου με μία και μόνη ιδέα, μια σκέψη υπέροχη όμως, πολύ πιο ισχυρή απ' το θάνατο, κι ότι θα μπορούσα με μόνη την ιδέα μου να χύσω παντού, από ηδονή, ανεμελιά και θάρρος. Ένας χυσιάρης ήρωας. Από θάρρος θα 'χα μπόλικο εγώ. Θα μου ξεχείλαγε μάλιστα από παντού το θάρρος, κι η ζωή η ίδια δεν θα 'ταν πια τίποτε άλλο από μια ολάκερη ιδέα θάρρους που θα 'σπρωχνε τα πάντα, ανθρώπους και πράγματα, απ' τη Γη ως τον Ουρανό. Και επί τη ευκαιρία, θα 'χαμε επιπλέον τόση αγάπη, που ο Θάνατος θα 'μενε κλεισμένος μέσα της, αντάμα με την τρυφερότητα, και θα 'ταν τόσο καλά εντός της, τόσο θαλπερά, που θα το φχαριστιόταν επιτέλους ο μπαγάσας και θα τον γλεντούσε εντέλει τον έρωτα κι αυτός, όπως όλοι. Να τι θα 'ταν ωραίο!

(Απ’ το «Ταξίδι στην άκρη της νύχτας», του Louis-Ferdinand Céline (1894-1961) σε μετάφραση της Σεσίλ Ιγγλέση Μαργέλλου σε έκδοση του «Βιβλιοπωλείον της Εστίας»)

2ο

-Συγχαρητήρια συνάδελφε Vanzel για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη του θέματος, που απ' ότι φαίνεται κατέχεις καυλά ;) Αφού ταιριάζουν τα γούστα μας... κι επειδή βγάζω κι εγώ ΠΟΛΥΥΥ πράγμα... τι θα 'λεγες να κανονίζαμε να πάρουμε παρεούλα καμιά πουτανίτσα (πχ Jennifer) και να της ασπρίσουμε την μούρη;

-Κι εγώ είμαι χυσιάρης πολύ. Να κανονίσουμε κάνα bukake αλλά όχι με cg σε ct γιατί δαγκώνουν!

3ο

Κάνε upload δαχτυλάδα στη λότρυπα να την δεις μερακλής και χυσιάρης...

(Συμβουλή προς έχοντα μέγα πρόβλημα χυσίματος)

(Όλα απ’ το δίχτυ)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Το πτυσσόμενο ματσούκι, ενίοτε και με κυανόδοντα, στο άκρο του οποίου μπορεί να προσαρτηθεί σμαρτόφωνο –ως επί το πλείστον- ή και φωτογραφική μηχανή. Ερεθισμένο εξασφαλίζει την απαραίτητη εκείνη απόσταση από την αφεντομουτσουνάρα του κατόχου του, που θα επιτρέψει την εκτέλεση μιας ακόμη σελφιάς.

Αγνώστου πατρός, με αρχικό στόχο τον εκάστοτε γκατζετάκια και κατοπινό την πλέμπα που δεν διαθέτει ακόμη δικό της ντρον, κατάφερε μέσω της αναντάμ παπαντάμ αλάνθαστης επιχειρηματικής μεθόδου «η φθήνια τρώει τον παρά» και της νεοφιλελέ τοιαύτης «βάλε τριτοκοσμικούς να την φτιάχνουν και μετανάστες να την πουλάνε» να αναδειχθεί από το κυριλέ Time σαν η 18η καλύτερη εφεύρεση του 2014.

Μπαναρισμένο από όλο και περισσότερες πινακοθήκες, μουσεία, αθλητικούς αγώνες και συναυλίες κι όχι ασφαλώς εξαιτίας τού ό,τι η χρήση του σπα τ’ αρχίδια των πέριξ, αλλά από φόβο καταστροφής καλλιτεχνημάτων από ατζαμήδες και ζημιών από παράνομα ανεβάσματα στο νέτι.

Ταμάμ για αντικοινωνικούς και σόλο τουρίστες που τους ξεράθηκε το χέρι να κουβαλούν τρίποδες ή τους είναι αδιανόητο να εμπιστευτούν έστω και μισό την κάμερα στον πασαέναν που επιπλέον μπορεί να στερείται της αίσθησης του κάδρου, σπανίως η χρήση του οδηγεί σε σουπερουάου από καλλιτεχνικής ή ΜΜέδικης άποψης μήδια.

Έχει δημιουργήσει όμως τη δική του αισθητική που αργά ή γρήγορα κάποιος προχώ επιστήμων εκ του Puchester College of Fine Arts θα αποδείξει πως οι μονόχειρες κεφάλες με το χαζοχαρούμενο χαμόγελο σε πρώτο πλάνο υπό γωνία, έπαιξαν καίρια επιδραστικό ρόλο στην Τέχνη οδηγώντας την στο επέκεινα και μέσω της εξαΰλωσης τού Δημιουργήματος, που βεβαίως – βεβαίως συχνότατα ταυτίζεται με τον Δημιουργό σε ιδιωτικές του στιγμές, δια των μέσων παραγωγής που ανήκουν –επιτέλους- σ’ αυτόν, αλλά και των καναλιών δημοσίευσης που ανήκουν στην Κενωνία ολάκερη.

Συνώνυμα τα ήδη καταχωρημένα σελομπάστουνο και σελφιέρα αλλά και το σελφόστικο.

Ακόμα και σεις, που όποτε βγαίνετε έχετε μαζί σας φωτογραφική μηχανή, κινητό με κάμερα 29 mega-pixel και μια GoPro με σελφοκόνταρο, γιατί όπως και να το κάνεις είναι μαλακία να φαίνεται το χέρι και ταυτόχρονα δύσκολο με το χέρι σηκωμένο να συγκεντρωθείς, για να δείχνεις φυσιολογικός, με εκείνο το ανεπαίσθητο χαμόγελο. Γιατί αν πας να προσποιηθείς με κανονικό γέλιο φαίνεσαι σα μαλάκας και βγαίνεις και χάλια!

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Ως μη σλανγκικό επίθετο ο Μπάμπης βεβαιώνει πως σημαίνει αυτόν «που δεν τον διαπερνά το νερό ή άλλο υγρό».

Σλανγκικά ως χαρακτηρισμός, για την ώρα, διακρίνονται δυο κάτια:

Α) Ο σκληρός, αυτός που δεν κωλώνει πουθενά, που δεν μασά τον πούτσο του, που δεν καταλαβαίνει Χριστό, ο ασυγκίνητος, ο σκληρόπετσος, αυτός που δεν τον αγγίζει τίποτε και κανένας.

Εκπέμπει μια λεβέντικη βαρβατίλα εκτιμώμενη διαχρονικά από τις απανταχού κοινωνίες σαν μια από τις βασικές αρετές του αρσενικού.

Χρησιμοποιείται συχνά τόσο στερεοτυπικά, όσο και σχεδόν ειρωνικά, σε αθλητικά σινάφια στις περιγραφές αγώνων που διεξάγονται υπό βροχή για να περιγράψει τον νικητή.

Β) Ο αναίσθητος, αυτός που πουλά τρελίτσα κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει γύρω του, αυτός που τον φτύνουν και κάνει πως ψιχαλίζει, ο ανεύθυνος γραψαρχίδας, το τομάρι που δεν αξίζει να ασχολείσε μαζί του αφού δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη.

Εκπέμπει μια ειρωνική, ήπια (αφού στέκεται μακριά από τα όρια του χυδαίου) οργή, ικανή όμως να αποδομήσει φτιασιδωμένα επιμελώς προσωπεία.

1ο

Αδιάβροχος Χάμιλτον! Ούτε η βροχή, ούτε κανένας αντίπαλος… Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την pole position για το Grand Prix της Μαλαισίας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari να χώνεται ανάμεσα στις δύο Mercedes.

2ο

-…Ο επαναπατρισμός ήταν δύσκολος. Δεν έχω συνηθίσει ακόμα και είμαι στα περίεργα μου γενικά. Αν είναι θα σου πω να τα πούμε. Καλά είσαι;

-Πάντα καλά είμαι εγώ βρε, είμαι αδιάβροχος.... Όποτε θες να τα πούμε, σφύρα.

3ο

-Κι αν κατηγορηθείς ως υπερφίαλος, για υπέρμετρη φιλοδοξία ή αλαζονεία;

-Δεν φοβάμαι τίποτα. Κατηγορήθηκα τόσες πολλές φορές που άλλη μια δεν νομίζω να κάνει τη διαφορά. Έγινα αδιάβροχος. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει και εγώ έχω το δικαίωμα να πράττω όπως θέλω. Δεν έχω να δώσω εξηγήσεις.

4ο

Καλά ...γιατί κατηγορείτε τις ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ του ΕΘΝΟΠΑΤΡΙΩΤΗ ΑΝΤΩΝΑΚΗ? Είσαστε κατά των ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ? .....Ντροπή καλέ ντροπή..... αριστερίζετε μου φαίνεται και εμμένετε στον σταλινικό κρατισμό. Α πα πα πα Τι πράγματα είναι αυτά... τη στιγμή που ο Αδιάβροχος, ο Πεχλιβάνης, ο Εγγυητής, ο Αποκαταστάτης των αδικιών, ο ....Άνθρωπος (με το Α κεφαλαίο), ο Ακούραστος, ο Αταλάντευτος, ο Αμαρτωλός, ο ΚΑΤΩΒΡΑΚΙΑΣ ....ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ .....αγωνίζεται για να μπορέσει να ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ τα ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ.

5ο

Κι έτσι παρά τους πανηγυρισμούς συχνά - πυκνά των παπαγάλων στα ΜΜΕ, φθάσαμε ως εδώ: οι ξένοι σοφοί που θα έφερνε στη χώρα ο κ. Παπανδρέου να 'ναι οι κομισάριοι του ΔΝΤ. Και τώρα παραδίδοντας τα κλειδιά της χώρας στους Επικυρίαρχους γίνεται ο πρώτος πρωθυπουργός υπό κατοχήν στη μεταπολιτευτική περίοδο. Όμως, αδιάβροχος ο μοιραίος αυτός άνθρωπος, δήλωνε χθες στη βουλή ότι «εμείς δεν πανηγυρίσαμε ποτέ», δειλός, έριχνε το φταίξιμο για τον ερχομό του ΔΝΤ στις «συντηρητικές δυνάμεις της Ένωσης» και μιθριδατικός, διακήρυττε ότι τώρα «νιώθει πιο σοσιαλιστής παρά ποτέ».

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Καρα-γιαλομίζουσα έκφραση που προειδοποιεί τους πέριξ πως ο εν λόγω χρήζει ειδικού χειρισμού λόγω πιθανότατης απρόβλεπτης αντίδρασης σε είδος και ένταση σε οποιοδήποτε ερέθισμα δοθεί από το περιβάλλον.

Χρησιμοποιείται με αισθητά αυξημένη συχνότητα, έως αποκλειστικότητα, από τα δυο επόμενα του πρώτου φύλα, ίσως διότι οι δικαιολογίες περί ανάδρομου Ερμή, απότομων καιρικών μεταβολών και απροσδιόριστων σωματικών ενοχλήσεων δεν κρύβουν τίποτε παραπάνω από νευράκια, αγαμησιές «κι όλα τ’ άλλα δύσκολα που έχουν τα κορίτσια»♬♬ ενίοτε και σε συνδυασμό.

Σαφέστατα το ρίξιμο ενός κρύου, η πικρή σοκολάτα και το ..ξεμάτιασμα (κατά φθίνοντα βαθμό) βοηθούν μέχρι την επόμενη Κρίση.

1ο

Στο ίδιο στάτους βρισκόμεθα. Καλά κι εγώ γενικά, αυτή τη στιγμή είμαι στα περίεργα μου. Βασικά έχω προσβληθεί από μια χάρντκορ ίωση που τριγυρίζει, πονάνε κόκαλα και τέτοια. Κούμπωσα ντεπόν να την παλέψω στη δουλειά (ορθοστασία γαρ), αλλά τώρα με ξανάπιασε. Κι έχουμε κι εξεταστική, να μη ξεχνιόμαστε. Τα δικά σας.

2ο

Αν υπάρχει κάτι που μου αρέσει... είναι που πιάσατε το νόημα της εγγραφής (πλάκα κάνω). Καλημέρα παιδιά! Λογικά από εδώ και πέρα θα βάζω τις εγγραφές στην αυτόματη δημοσίευση όπως ήταν και αυτή χτες... Είπαμε είμαι στα περίεργά μου.

3ο

Τώρα θυμήθηκα το "χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε". Συγχωρήστε μου την πολυγραφία μου. Είμαι στα περίεργά μου :)

4ο

H Nτόρα Mπακογιάννη είναι στα... περίεργά της. Βρίσκεται ανάμεσα σε μια κατάσταση αγάπης και μίσους, στο «ζευγάρι» Ευρωπαϊκή Ένωση-Τουρκία.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Παλαιάς κοπής, από τότε που το «χαλώ» αναφερόμενο σε ..κόρη, σήμαινε «ξεπαρθενεύω».

Αντανακλά σαφέστατα τα ήθη μιας ολόκληρης εποχής που ευτυχώς θεωρείται πλέον απ’ την συντριπτική πλειοψηφία οριστικά ξεπερασμένη, τουλάχιστον εδώ στη Δύση.

Η σχέση του ωμέγα με τον κώλο είναι γνωστή απ’ στον Dirty Talking στο σάιτ (εδώ) και χρόνια.

Προφανέστατα λοιπόν η φράση ισοδυναμεί με το «ξεπαρθενεύω κι από πίσω κι από μπρος».

Κατά συνέπεια απομένει στο θήτα ο ρόλος του μουνιού και δη του παρθένου τοιούτου. Κι αν το πεζό ωμέγα αναμφισβήτητα αποτελεί ακριβή οπτική αναπαράσταση του κώλου (..κυριολεκτώ), δεν συμβαίνει το ίδιο με το θήτα που, παρότι δεν είναι παρόμοια όλα τα παρθένα μουνιά, αρκεί να το προφέρει κανείς και γίνεται σαφέστατο πως αποτελεί άψογη αναπαράσταση του συνδυασμού χειλιών και γλώσσας.

Όμως το μουνί τα έχει αμφότερα πακέτο αφού και τα μουνόχειλα παίζουν και για το γλωσσίδι του μέχρι κι άσμα έχει γραφεί!!

Τώρα για το συνέβη ..ετυμολογικά…

-Πώς ξετσούπισε έτσι το Ποπάκι, ρε συ!
- Άμα μπει ο διάολος στο βρακί!
- Και ποιος τη χάλασε;
- … … …
- Χέσε με!!
- Στήσου μαλάκα!! Και το θήτα και το ωμέγα.

το εικονιζόμενο τέρμα επάνω δεξιά αδιακόρευτο μουνάκι θητοφέρνει, έστω ιδωμένο υπό γωνία περί γλωσσιδιού

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Ο μυστικός αστυνομικός που με πολιτική περιβολή, εκτελεί παρακολουθήσεις υπόπτων.

Παλαιάς κοπής, τη σήμερον παίζει όταν η αναβίωση εποχής αποτελεί μαστ. Και πώς αλλιώς, αφού τα τροχοφόρα είναι περισσότερα απ’ τα δέντρα κι τα στοκαρίσματα πιθανότερο να στηρίζονται σε κοριούς και... δορυφόρους παρά στην ικανότητα να περνάς κάτω από το ραντάρ κρυβόμενος πίσω από δέντρα και θάμνους.

Από όσο ξέρω, δεν χρησιμοποιείται για πουλολόγους και μπανιστηρτζήδες.

Ο ΓΚΡΟΝΤΕΝ!!! Τι κάνει εδώ; Και τέτοια ώρα; Αν αυτός ο μπάτσος ήρθε για λόγου μου, έκανε λάθος μέρα. Τα αίματα ανάβουν και σε λίγο οι δρόμοι δεν θα είναι και τόσο ασφαλείς για έναν δεντράκια. (Από το ..συννεφάκι του Αντικλείδη. Βλ. μήδι)

σελ 24: Le cri du peuple Jean Vautrin Jacques Tardi Μετάφραση: Γιάννης Καυκιάς Εκδόσεις ΚΨΜ

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Α) Ανορθόγραφο υποκοριστικό του γνωστού «κρόσσι»: νηματοειδής απόληξη του στημονιού της ύφανσης, ως διακοσμητικό τελείωμα χαλιών, υφασμάτων κτλ. όπως διαβεβαιώνει ο Τριαντάφυλλος εδώ.

B) Στα σινάφια των μηχανόβιων, χαϊδευτικό – υποκοριστικό για μηχανάκι για διαδρομές εκτός ασφάλτου (χώμα, λάσπη, ανώμαλος δρόμος, φευ! επαρχιακές οδοί).

Δεν υπάρχει έφηβος, κι όχι μόνο, με το πειραγμένο γονίδιο που να μην το πόθησε κολασμένα, συχνά περισσότερο κι από τη γκόμενα που έβαζε να καθίσει στο παπί του. Κάτι η εκτοξευμένη σε άλλη πίστα εκτίμηση των γύρω με τα ίδια μυαλά, κάτι η εντύπωση μιας επικίνδυνης αλητείας που σε πάει παντού και κυρίως, η σιγουριά που δίνει το μουγκρητό ανάμεσα στα σκέλια, πως το αντριλίκι αυξάνει με τα σκονισμένα χιλιόμετρα, δεν είναι και λίγα σαν ανταπόδοση μιας επένδυσης που κόστισε κάμποσες λιγότερο ή περισσότερο μίζερες εργατοώρες εδώ κι εκεί.

Προφανώς, από το αγγλικό «motocross»: αγώνες ανώμαλου εδάφους.
Συμπληρωματικό / εναντιωματικό: «στριτάκι».

Γ) Στα σινάφια μπουρδελιάρηδων και δη, όσων τους αρέσουν τα ξινά, νεαρός (συνήθως)… αρτιμελής έως αρτιμελέστατος, που τη βρίσκει με το να δίνει κώλο (αλλά και για το γάμιστρο) ντυμένος από ξέκωλο έως θεόμουνο, αντίστοιχο στοκάρισμα, περούκα και ανάλογα κοσμήματα, φρου φρου κι αρώματα.
Ασφαλώς, οι θηλυπρεπείς με τον αντίστοιχο… αέρα πείθουν περισσότερο ανεβάζοντας (μάλλον) τη… διάθεση.

Προφανώς από το αγγλικό «crossdresser»: παρενδυτικός.
Συνώνυμα: «τραβεστί» (συγκριτικά, σχεδόν κυριλέ), τραβέλι (συγκριτικά, κάπως πιο μπρουτάλ - υποτιμητικό).
Να μην συγχέεται με το τρανς.
Συντομογραφία: «cd».

  1. Επιεικώς γελοίο το βίντεο όμως.
    Έστω και διαφημιστικό που ήταν θα μπορούσαν να ετοιμάσουν το μηχανάκι (τακούνια καμιά ανάρτηση) να γυρίσουν κάνα πλάνο της προκοπής. Όχι να βάλουν τα SS και τα κροσάκια να σέρνονται για να φανεί ότι το στρώμα πάει. Και να πηδάει και 20 πόντους lol

(Η κριτική για το εδώ βίδεο).

  1. Είμαι 41 χρονών 1.85 υψος,110 κιλά, γυμνασμένος καθαρός και θα ήθελα να γνωρίσω ένα κροσάκι πολύ θηλυπρεπή (…sic) να ντύνεται με ρούχα γυναικεία, να έχει ωραίο σώμα, και να με βγάλει ωραία γούστα στο κρεβάτι. Είναι πρώτη φορά που βάζω αγγελία δεν έχω ξαναβάλει πότε. Και τέλος θα ήθελα να είναι μικρής ηλικίας.

(Όλα απ’ το δίχτυ)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία