Επιλεγμένες ετικέτες

Επιπλέον ετικέτες

Άριος της γνωστής φυλής των google (Β Αμερική). Διαφημιστής, σπεσιαλίστας, καταφερτζής, αναζητησομηχανόβιος.

Θα κάνει την υπόθεση σας γνωστή στο διαδίκτυο και θα σας κατατάξει πρώτο στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έχει τα μέσα, την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που απαιτείται. Είναι συστηματικός και δουλευταράς.

Ο κοινωνικός του ρόλος είναι σημαντικότατος και αποτελεί μονόδρομο στην επαγγελματική σας ανέλιξη. Χωρίς αυτόν -καλύτερα, αν δεν τον επιλέξετε ως κρίσιμο συνεργάτη σας- την βάψατε. Ο Άγιος Τζί θα διαγράψει δια παντός τις καταχωρήσεις για εσάς, από το βιβλίο των νέτψυχων, και θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Διότι...

"Καλύτερα στην κόλαση, παρά ανώνυμος στον παράδεισο" (ανώνυμος).

Tip: μην τον εκνευρίζετε με πληροφορίες που συλλέξατε από άλλη μηχανή. Δύναται να θυμώσει και τότε θα κάνει χρήση των άριων χαρακτηριστικών του με απροσδιόριστα φαινόμενα για το διαδίκτυο, κάργα επικίνδυνα για την περίπτωση σας και τα συμφέροντα σας.

Παράδειγμα εδώ: Τάκης: Έχεις googlάριο Θανάση στο μαγαζί ? Θανάσης: Όχι. Τάκης: Την έβαψες τότε, πάμε για τάβλι ?

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε

Έχεις ξεφύγει από το φυσιολογικό τρόπο σκέψης, από το σωστό το μονοπάτι, δεν πας καλά. [Galadriel εδώ].
Η φράση έγινε διάσημη από την διαφήμιση της Vodafone:
έχς ξεφύιιιγ'

Όταν η Τασούλα λέει στον Κίτσο «Έχεις ξεφύγει», τι εννοεί;
(Το βίντεο το βλέπετε εδώ.)
1) Τα έχεις χαμένα. Έχεις λωλαθεί. You've (totally) lost it. You're out of your mind,
ή
2) έχεις ξεπεράσει τα όρια. You're (so) out of line.

Εξηγήστε τι θα βάζατε εσείς σε αντίστοιχη αγγλική διαφήμιση.

- Το "έχεις ξεφύγει" είναι γλωσσική συνέχεια του "εσύ είσαι αλλού". Η γενική έννοια είναι "η κατάστασή σου χειροτερεύει". Ανάλογα το context, μπορεί να σημαίνει οποιοδήποτε από τα δύο που δίνεις, αλλά στην συγκεκριμένη είναι ξεκάθαρα το δεύτερο, αν και θα προτιμούσα το "you've taken it to the next/a whole new level" -μόνο που δεν ταιριάζει στην διαφήμιση- ή "up to eleven" (για το "έχεις ξεφύγει τελείως").

lexilogia

  1. "Έχεις ξεφύγει τελείως" είπε ο Γιώργος Λιάγκας όταν είδε την Φαίη Σκορδά να μπαίνει στο πλατό της εκπομπής φορώντας μίνι φόρεμα και μαύρες μπότες πάνω από το γόνατο. (εδώ)

  2. -Καλά ρε φίλε έχεις ξεφύγει εντελώς. Γιατί πήγες γυμνός στο πρακτορείο να παίξεις τζόκερ;
    -Γιατί η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς! (εδώ)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Παλιοσχολίτικη έκφραση των 90's εμπνευσμένη από τις διαφημίσεις για τα γκοφρετάκια amaretti η οποία θέλει να δηλώσει ότι κάποιος δείχνεται υπερβολικά η ότι την βλέπει κάπως που δεν θα έπρεπε.

- Θα βγούμε με τον Νίκο σήμερα;
- Όχι ρε γάμησε τον. Βγαίνει με μια πατσαβούρα και την έχει δει amaretti να πούμε.

- Τι έχει πάθει αυτός τις τελευταίες μέρες.
- Ασ' τον, την είδε amaretti!

(1997) Διαφημιστικό / Amaretti

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Γείωση με την οποία μπορεί κανείς να απαντήσει σε κράξιμο, είτε που κάνουν στον ίδιο, είτε και σε τρίτο πρόσωπο, και η οποία είναι αρκετά αποτελεσματική, γιατί ο κράξας θα δυσκολευτεί να αποδείξει ότι σε κανένα βάθος του υποσυνειδήτου του δεν έχει κανέναν θαυμασμό για το αντικείμενο του κραξίματος. Υπονοείται ασφάλουσλυ η ψυχανάλατη θεώρηση ότι κάποιος που κράζει (από ένα σημείο υπερβολής κραξίματος και πέρα τουλάστιχον) υπεραναπληρώνει (overcompensation που λένε και στο χωριό μου) το γεγονός ότι θα ήθελε να είναι σαν αυτόν που τον κράζει ή και ότι έχει απωθήσει αυτήν την επιθυμία του. To πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ότι, όπως ξέρει και η τελευταία γιαλόμα, κάποιος που κράζει τους ομοφυλόφιλους (τ. πνίχτε τον με λουκουμόσκονη! ή κάτι άλλο πιο ψαγμένο) είναι ο ίδιος απωθημένος ομοφυλόφιλος. Γιατί άντρας που δεν έχει αδιαφορήσει για το κράξιμο, δεν είναι άντρας. Παρόμοια μπορεί να ισχύουν και για κάθε είδος bullying.

Η έκφραση διαδόθηκε αρκετά από μια ποστιλάτη διαφήμιση του Jumbo, που αφού μας τα κάνανε τσουρέκια με τις τουματσιές διαφημίσεις τους και το ατενσιοχοριλίκι τους, και αφού όλοι έκραξαν την τρασίλα των τζαμποτράγουδων, ήρθαν να μας ζητήσουν και τα ρέστα ότι και καλούα τους κράζουμε επειδή τους θαυμάζουμε και όχι επειδή λέω εγώ τώρα μας τα κάνανε ζέπελιν.

Σωκράτης Πετίδης

O εμπνευστής της ατάκας Σωκράτης Πετίδης, εκ της Ανίτης Πάνια ορμώμενος, στη συνέχεια εξηγήθηκε και στον τα πάντα όλα Θέμο:

Ο Σωκράτης Πετίδης, ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης των Jumbo, καλεσμένος στο «ΟΛΑ ΜΠΙΠ» δήλωσε εμπνευστής του σλόγκαν «Κράζεις; Θαυμάζεις» και εξήγησε πώς σκέφθηκε την ατάκα που έγινε αντικείμενο συζήτησης. «Ασχολούμαι πολύ με το ίντερνετ, γενικά βλέπω φράσεις, διαβάζω και έβλεπα τον κόσμο να κατηγορεί ο ένας τον άλλον, δεν έχεις να ασχοληθείς με κάτι άλλο, με την προσωπική σου ζωή, να καλυτερεύσεις την εμφάνιση σου; Είναι ένας τρόπος bullying. Στο σχολείο με φωνάζανε κοντό, άσχημο, χοντρό. Εγώ ξέρεις τι έκανα; Γέλαγα, γιατί ήξερα ότι πραγματικά όποιος με κράζει, με θαυμάζει. Αυτό είναι και ένα μήνυμα για την εποχή. Με εμένα δεν συνέβη ποτέ αυτό. Με κοίταζαν κάπως για το ντύσιμο, ήταν πολύ μπροστά, σκισμένα τζιν, ήμουν λίγο πιο μπροστά από τις παρέες μου, μου άρεσε να ξεχωρίζω από τη μάζα».

Σωκράτης Πετίδης

Όπου διαπιστώνουμε και το σίκουελ: "Με κρίνεις; Με απομακρύνεις!". Η ατάκα "Κράζεις; θαυμάζεις!" άλλωστε είναι και καλά ένα κοινωνικό μήνυμα κατά του bullying, αυτής της μάστιγας της εποχής μας, προτρέποντας τους μπουλιζόμενους να είναι αμάσητοι, γιατί αυτό που συμβαίνει είναι ότι κατά βάθος τους θαυμάζουν.

Μη μασάς και να θυμάσαι...

Η χρήση της φράσης βεβαίως επεκτάθηκε για κάθε είδος κραξίματος. Λίγο πολύ αυτό που μας λένε τους τελευταίους μήνες είναι ότι πρόσωπα τόσο παρόμοια ή ετερόκλητα, όπως ο Σαμαράς, ο Τσίπρας, ο Βαρουφάκης, η Μενεγάκη, ο Μπόμπολας, ο Μαρινάκης, ο Πάγκαλος, ο Βενιζέλος κ.ά. όλοι κράζονται επειδή θαυμάζονται.

  1. Τους ψήφισες; Μην κράζεις, θαυμάζεις – Θυμηθείτε τα φοβερά ψέματα που φλόμωσε ο ΣΥΡΙΖΑ τους Έλληνες. (Εδώ).
  2. -Καινούργιου: 15 πόζες πριν κλείσει τα 30 -Κράζεις; Θαυμάζεις! (Εδώ).
  3. Απάντηση Ολυμπιακού: Κράζεις; Θαυμάζεις! ... θέλουν το κακό του Θρύλου γίνεται για ένα και μοναδικό λόγο: Επειδή θαυμάζουν τον πρόεδρο. (Εδώ).
  4. Κράζεις; Θαυμάζεις! Όσοι τα έβαλαν με την Ελένη Μενεγάκη. (Εδώ).
  5. Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου: Κράζεις; Θαυμάζεις! (Εδώ).
  6. Κράζεις Μπόμπολα; Θαυμάζεις Μπόμπολα! (Εδώ).
  7. Κράζεις; τον θαυμάζεις. Την σοβαρότερη πολιτική δήλωση της ημέρας την έκανε ο Λοβέρδος: Ο Βαρουφάκης είναι ένας κλόουν .Μιλώντας στο Mega είπε πως «είναι κλόουν που παίζει τον υπουργό Οικονομικών». (Εδώ).

Λες;

Μπορούμε βεβαίως να παρατηρήσουμε ότι η ατάκα φτάνει να δημιουργήσει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία παροτρύνοντας τον κάθε σπάστη πρώτα να μας τα σπάσει με εγωπάθεια, επιδειξιομανία, προσοχοπουτανιά και μετά να βγαίνει και από πάνω ότι ανταποκρίνεται στη βαθύτερη υποσυνείδητη επιθυμία μας να είμαστε σαν αυτόν. Από μια καθαρά λογική άποψη, θα μπορούσε κανείς να παρατηρήσει την κυκλικότητα του επιχειρήματος, και να καθιερωθεί έτσι αυτό το επιχείρημα σαν ένας ιδιαίτερος τύπος σοφιστείας, θα λέγαμε the κράζεις- θαυμάζεις fallacy. Από την άλλη όμως η ψυχανάλα μπορεί να έχει την αξίωση ότι είναι βαθύτερη και από τη συνειδητή λογική, οπότε η γείωση είναι απολύτως ανίκητη. Εξάλλου, ακόμη κι αν υποτεθεί ότι μέσω moral hazard η ατάκα παροτρύνει στην εγωπάθεια και την προσοχοεκπόρνευση θέτοντας το burden of proof στους ώμους του κράζοντος, από την άλλη μπορεί να προσφέρει διέξοδο σε θύματα μπουλισμού και να καταστεί έτσι κοινωνικώς προοδευτική (λέμε τώρα).

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Ο ορισμός της κοκέτας θείας... Με περιποιημένη εμφάνιση και μπομπαρισμένο μαλλί, που είναι σε ετοιμότητα να ποζάρει στο φακό.

Δοσμένο εξαιρετικά από τον Τάκη Ζαχαράτο!

Δεν το κρεπάρατε τζάμπα το μαλλί σας πήρε η κάμερα
(Pretty Θειά) Ep.5 Yfsf_ant1

(από Khan, 07/04/14)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

(Το λήμμα είναι για την Σιδηρά Κυρία του σάιτ, η οποία γουστάρει αυτά τα επαγγελματικά και η οποία παραπονιέται ότι έχω αραιώσει. Δεν φταίω εγώ, η πουτάνα η κενωνία φταίει...).

Δεδομένου ότι ο διαφημιστικός χρόνος, τηλεοπτικός τε και ραδιοφωνικός, είναι χρήμα, θα είμαι εξαιρετικά σύντομος. Ο άλλος χρόνος, που καταναλώνεται στην παρακολούθηση των καρπών των κόπων των διαφημιστών είναι κρίμα, but this is another priest's gospel... Για τον άλλο άλλο χρόνο, αυτόν των απλήρωτων υπερωριών των εργαζομένων στον κλάδο, ας μην μιλήσουμε καθόλου. Θα στεναχωρηθούν οι Αγορές....

Πηγή της επαγγελματικιάς αργκούς που ακολουθεί: ο κουμπάρος ο διαφημιστής. Φίλος επί 29 συναπτούς ενιαυτούς και με μακρά θητεία στο επάγγελμα. Ξεκίνησε ως τράφικ νταϊρέκτορ (το παιδί με το παπί ήτανε, μέχρι που του δώσανε καρέκλα μπροστά σε κομπιούτορα). Το πού θα τον φέρουν τα κύματα της κρίσης θα το δούμε. Στον απάνεμο και ασφαλή όρμο μιας αξιοπρεπούς σύνταξης, θέλω να ελπίζω...

Γεια σου φίλε. Να 'σαι πάντα καλά. Για να δούμε τώρα τι καλούδια θα βγάλεις απ' το δισάκι για να φιλέψεις τους σλάνγκουρες. Θα τα σερβίρω όσο πιο λακωνικά, πυκνά και περιεκτικά γίνεται. Λημματογράφος του σλανγκρ είμαι, όχι λογογράφος του Φιντέλ Κάστρο:

  • Τζουρούπι: (από το τζι-αρ-πι, Gross Rating Point) = Βασική μονάδα τηλεθέασης.
  • Σι-πι-αρ (από το Cost Per Rating/sec, δλδ κόστος ανά τζουρούπι ανά δευτερόλεπτο): Μυστήριο κλάσμα με αριθμητή το Κόστος, παρονομαστή τα Τζουρούπια και β' παρονομαστή τη Διάρκεια του διαφημιστικού μηνύματος. Χοντρικά, το αποτέλεσμα είναι η αξιολόγηση μιας διαφημ. επένδυσης σε σχέση με κόστος και απόδοση. Αν το αποτέλεσμα του κλάσματος δεν είναι το επιθυμητό ακολουθούν διαξιφισμοί και αντεγκλήσεις μεταξύ πελάτη και διαφημ. εταιρείας.
  • Tσου-Λου: Δεν πρόκειται για τον χαμένο μπατζανάκη του Φου-μαντσού. Το Champions League είναι. Το οποίο θεωρείται αστάθμητος παράγων και πηγή ανακατωσούρας επειδή δεν είναι δυνατόν να προβλεφθεί κάθε φορά η τηλεθέασή του και άρα να επιλεγεί ο κατάλληλος χειρισμός. Έτσι είναι άλλο να παίζουνε Κάτω Σέκλανα - Fartington κι άλλο Μπάρτσα - Γιούβε...
  • Οφπηκούρες (από το off-peak): Όσοι διαφημιζόμενοι αγοράζουν χρόνο στο διάστημα 06:00 - 19:59 λέμε ότι επένδυσαν σε οφπηκούρες, δλδ σε ώρες εκτός πράιμ τάιμ (αυτό δεν το εξηγώ, το ξέρετε ήδη. Χοντρικά από 20:00 - 24:00). Οι οφπηκούρες προσφέρονται για φτωχομπινέδες πελάτες ή για γυναικεία προϊόντα ευρείας κατανάλωσης εφόσον η γυναικεία τηλεθέαση κατανέμεται ισομερώς στη διάρκεια της ημέρας.
  • Νωρίσμιση / αργάμιση: Τα χρονικά διαστήματα μεταξύ 05:30 - 06:00 και 02:00 - 05:30 αντίστοιχα. Είναι χρονικές ζώνες στις οποίες αποφεύγεται η διαφημιστική επένδυση, με βάση το πανάρχαιο μαθηματικό αξίωμα: Μειωμένο Κοινό = Τηλεθέαση Σκατά.
  • Τυράκι: Φέτα διαφημιστικού χρόνου προσφερόμενη με πολύ ευνοϊκούς όρους και χαμηλή τιμή. Δίνεται από το κανάλι ως αντάλλαγμα για το ρίσκο κάποιου διαφημιζόμενου να προβληθεί σε δυσμενές περιβάλλον, ήτοι με κάποιο δυνατό πρόγραμμα την ίδια ώρα σε ανταγωνιστικό κανάλι. Η φάκα είναι το προαναφερθέν ρίσκο. Το τυράκι μπορεί να είναι και κατόπιν εορτής κέρασμα / αποζημίωση από το κανάλι προς τον διαφημιζόμενο για να τον γλυκάνει σε περίπτωση που δεν του βγει το ρίσκο.
  • Ασσάκι (από τον άσσο): Διαφημιστικός χρόνος αξίας 1 €/sec, δλδ πολύ φτηνός και εγγυημένης απόδοσης, που δίνεται στους μεγάλους διαφημιζόμενους ως έξτρα παροχή.
  • Μισαδάκι: Όπως παραπάνω, αλλά με αξία 0,5 €/sec, παναπεί ακόμα πιο φτηνό. Ρε ασταδγιάλα που μου θέλετε και ετυμολογία...
  • Ρέγγε: Τι λακέρδε και σαρδέλε ρε, από το regular βγαίνει και σημαίνει την ακριβή κατηγορία τιμής. Είναι στην ουσία απειλή του καναλιού προς τον πελάτη να υποχρεωθεί αυτός να παίξει με ακριβή (regular) κατηγορία διαφημιστικού χρόνου επειδή το επενδυόμενο ποσό δεν κρίνεται επαρκές. Αντιθέτως, ο χουβαρντάς πελάτης ανταμείβεται με την πολύ φτηνότερη τιμή χορηγίας (παίζει χορηγία) και τσιμπάει για επιδόρπιο τυράκια.
  • Κορνίζα (πλαίσιο): Διαφήμιση μη καταγραφόμενη από τις αρμόδιες εταιρείες (Media Services μέτρηση δαπάνης / AGB μέτρηση τηλεθέασης). Δεν πιάνει όλη την οθόνη (έχει πλαίσιο ολοτρόϋρα) και προσφέρεται σε μυστική τιμή, μη ανιχνεύσιμη από τον ανταγωνισμό για να θολώσει τα νερά.
  • Μαϊμού (μουσαντό / μουσαντένιο): Εικονική ζήτηση χρόνου που κατατίθεται στα κανάλια από τον διαφημιζόμενο, και η οποία μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή, αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τους καναλάρχες να ψάχνουν τον χαμένο διαφημιστικό χρόνο που θεωρούσαν ότι είχαν και τον οποίο ενδεχομένως να αναγκαστούν να τον πουλήσουν στην ξεφτίλα. Η μαϊμού αξιοποιείται για λόγους φάκιν ιντέλλιτζενς, για να θολώσει τα νερά και να αποκρύψει τις πραγματικές προθέσεις του πελάτη, αν πχ αυτός θέλει να πέσει ως κεραυνός εν αιθρία η νέα του καμπάνια. Προσοχή όμως, η συχνή απελευθέρωση του χαϊβανιού στα μάτια των καναλιών ισοδυναμεί με απώλεια της αξιοπιστίας τόσο του διαφημιζόμενου, όσο και της διαφημιστικής εταιρείας.
  • Τρασίλα (από το trash): Εκπομπές τ. Πάνια, τις οποίες αποφεύγουν όπως ο Πάγκαλος την δίαιτα οι σοβαροί διαφημιζόμενοι.
  • Ο Τούρκος: Τα τούρκικα σήριαλ της μοδός. Από ορισμένους πελάτες θεωρούνται τρασίλα.
  • Πλανάρω: Καταστρώνω σε μηνιαία βάση το αναλυτικό πρόγραμμα εμφανίσεων για το προβαλλόμενο προϊόν.
  • Βάλε την φωτογραφία μου: Ειρωνική απάντηση διαφημιστή σε υπεύθυνο διαφήμισης κάποιου μέσου, ο οποίος αδημονεί για την άφιξη του διαφημιστικού υλικού επειδή πρέπει να τυπώσει, και ρωτάει πόσο θα τραβήξει η καθυστέρηση και τι να βάλει για να γεμίσει την τρύπα. Στον καθημερινό λόγο αντιστοιχεί σε εκφράσεις τ. «παρ' τ' αρχίδια μου» ή «άντε και γαμήσου».

Με έχει ήδη κάνει ράκος το χρηματιστηριακό κατά τον κουμπάρο, φιδίσιο κατ' εμέ, περιβάλλον (διαλιέχτε) του κόσμου της ρεκλάμας. Σταματώ εδώ, αλλά όχι πριν το...

Υ.Γ. επιστημονικής φαντασίας, άσχετο με το λήμμα αλλά σχετικό με τις Αγορές, τις οποίες μνημόνευσα στην εισαγωγή. Άμα δεν το 'βαζα θα έσκαγα, και μάλλον θα συμφωνήσετε ότι τα σκωτοπλέμονα, νεφραμιές και τσιλίπορδα δεινόσαυρου δεν είναι και το καλύτερο ντεκόρ για το σάη. Οπότε μη μου φορτώνεστε, θα ξηγηθώ λουκάνικο αρκουδοαίματος, χωρίς κομιλφότητες και παπαργιές ετούτη την dies irae:

Εφόσον, όπως όλοι πληροφορούμεθα, οι Αγορές είναι πανίσχυρες, άυλες, αυθύπαρκτες και αυτοπροωθούμενες μεταφυσικές οντότητες, θα ήθελα να μου εξηγήσετε το εξής: Aν υποθέσουμε ότι ξεπαστρεύουμε καμιά χιλιάδα φυσικά πρόσωπα, ας πούμε στην τύχη χρηματιστές, τραπεζίτες, μεγαλομετόχους, μεγαλοβιομήχανους και πολιτικούς, κατά προτίμηση με αργό, αποτρόπαιο και ανατριχιαστικό θάνατο (ρωτήστε με με πιμι, έχω διάφορες ενδιαφέρουσες ιδέες), και με την υπόσχεση την επόμενη μέρα να το επαναλάβουμε με άλλους χίλιους και ούτω καθ' εξής μεροσφάζι-νυχτοθάφτι, ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΦΡΙΚΤΗ ΥΠΟΨΙΑ ότι οι Αγορές θα μεταβάλλονταν αυtomatoes σε πειθήνια σκυλάκια του καναπέ;

- Πήδα Αγορά!!!
- Τσουπ!!!
- Στο ένα πόδι Αγορά!!!
- Άϊιιι!!!
- Φέρε μου τις παντόφλες μου Αγορά!!!
- Σβιιιιινννννν!!!
- Κλάσε μου τ' αρχίδια Αγορά!!!
- Πριτς!!!

ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΙΚΤΗ ΥΠΟΨΙΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΗ ΕΓΓΟΝΗ ΤΟΥ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΓΑΜΩ;;;

  1. Το Τσου-Λου μεθαύριο δεν πρόκειται να πιάσει ούτε οχτώ τζουρούπια. Χωρίς τυράκι και ασσάκια δεν το παίρνω γιατί θα μου βγάλει ένα σι-πι-αρ στον Θεό.

  2. Σιγά την καμπάνια για το «Ξεσκατέξ» μωρέ...Λίγα τζουρούπια κι όλα οφπηκούρες και αργάμιση. Κι από πράϊμ μόνο τον Τούρκο έχει ψωνίσει...

Αβάντι πίπολο! (από Vrastaman, 11/12/12)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Πρόκειται για εκ L.A. ορμώμενη αμερικλανιά που θέλει αυθόρμητα πλήθη και συγκεντρώνονται αστραπιαία σε δημόσιους χώρους (συνήθως μετά από ιντερνετικό κάλεσμα), να κάνουν κάποιο κουλαριστό χορογραφικό ή άλλο εικαστικό μπροστά σε ανυποψίαστους περαστικούς και στη συνέχεια να τιγκανά σε χρόνο ντετέ. Το βινδεάκι θα αναρτηθεί στο συσιφόνι με την ελπίδα να γίνει βάιραλ. Εκ του αγγλικάνικου flash mob (αστραπόχλος ή μπακαλοφλασιά). Συγγενικό με τα smart mob, τα οποία όμως προβάλουν κάποιο κοινωνικό, πολιτικό ή επιχειρηματικό χάπενινγκ.

Στο ημέτερο L.A., τα φλάσμομπ δουλεύονται σχεδόν αποκλειστικά από διαφημιστές (σμαρτ μομπ) καθώς είμεθα ξύπνιοι και ουχί αμερικλανάκια. Ο Ε.Ο.Τ. πρόσφατα λάνσαρε σε παγκόσμια πρώτη και μια εγχώρια παραλλαγή, το στούπιντ μομπ (μπακαλοφλασιά): πρόκειται για κακογυρισμένη και στερούμενη κάθε καλτίλας ντεμεκιά με πληρωμένους κομπάρσους και πανάκριβη παραγωγή στο Λονδίνο που προβάλει την κατά τα λοιπά ευειδέστατη Όλγα Κεφαλογιάννη και χρεώνεται στον ήδη κουρεμένο εγχώριο φορολογούμενο.

- Οσο για την «επιτυχια». Ναι, ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι. Δωσαμε 75,000 για 1,000 views στο Youtube, δλδ 75 ευρω / view. Λες και μετα τις σκηνες πολεμου στο Συνταγμα, θα δουν οι ξενοι το «φλασμομπ» (τρομαρα σας) και ενα απροσδιοριστο τσουρμο να τους καλωσοριζει...απο τον Ταμεση (ελεος) και θα κανουν ουρα να ερθουν στην Ελλαδα. Ελα μπορεις, δεν θελει πολυ μυαλο..
(αναφορά στο στούπιντμομπ τση Όλγας, εδώ)

- Η τραγωδία του φλας-μομπ στην ελλάδα είναι ότι το δουλέυουν μόνο διαφημιστές. (εκεί)

- Στο τέλος ο Κωστής καταλάβει το λάθος του, τζιαι λείπει του τζιαι ποχεί την τζιαι οργανώνει ξανά ένα φλασμομπ τζιαι παίρνει την τζιαμέ τζιαι λαλεί της ότι εν κάμνει δίχα της........Φιλιούνται αγκαλιάζουνται!
(τζειαχαμαί)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Ποδοσφαιρική μεταγραφή παίκτη, που μπορεί να χαρακτηριστεί ως παλτό. Ειδικά αγνώστου μέχρι πρότινος παλτού, αφρικανικής προέλευσης. Κατά τον παρόντα χρόνο (Ιούνιος 2012) δεν έχει αποκτήσει τη διάδοση που απαιτείται για να χαρακτηριστεί λήμμα του σλανγκρ αλλά αυτό αναμένεται να συμβεί, ειδικά μετά τον βομβαρδισμό με το διαφημιστικό μήνυμα (εταιρείας κινητής τηλεφωνίας) απ' όπου προέρχεται.

Γενικά, αποτυχημένη μεταγραφή με στόχους σκοτεινούς και πάντως άσχετους με την αγωνιστική βελτίωση μία ομάδας.

Μετά τον πίου, μπαίνουν ξανά ιδέες στον πρόεδρο για μεταγραφές.

(από Vrastaman, 25/06/12)(από Khan, 26/06/12)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Σκωπτικό επιφώνημα αηδίας / ειρωνείας.

Διαφημιστικό μιμήδιο που έγινε βάιραλ σε χρόνο ντετέ λίγο προ των εκλογών του 2012. Συχνά απευθύνεται με μαζοχιστική διάθεση εις εαυτόν, ειδικά όταν κάποιος πρόκειται να σε πηδήξει (Τασούλα εν όψει χουφτώματος Κίτσου, Μπένυ ατενίζοντας προεκλογικά τον Τσίπρα, κλπ). Για να είναι πλήρως αποδοτικό, δέον να εκφέρεται μακρόσυρτα και βουκολικώ τω τρόπω.

Η ανάρτηξις του λήμμαν γίνεται με πάσα επιφύλαξη καθώς δεν γνωρίζουμε εάν θα αντέξει στον αδυσώπουτσο σλανγκικό χρόνο.

- Σε ερώτηση για το πώς σχολιάζει την έκφραση που χρησιμοποίησε ο κ. Τσίπρας από γνωστή διαφήμιση για τον ίδιο ότι «έχει ξεφύγει», ο κ. Βενιζέλος απάντησε: «θα χρησιμοποιήσω και εγώ μια έκφραση από την ίδια διαφήμιση. Τράτζικ»!
(Ποντίκι)

- «Τράτζικ» το δημοτικό συμβούλιο Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης (εδώ)

- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ… ΤΡΑΤΖΙΚ: Τρεις και ο κούκος στην ομιλία Βενιζέλου (εκεί)

- Solarium με αποτέλεσμα.....ΤΡΑΤΖΙΚ.....
(παραπέρα)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Από την γνωστή διαφήμιση της Cosmote με τα λουκάνικα. Το χρησιμοποιεί όποιος είναι κολλημένος με κάτι και δεν θέλει με τίποτα να αλλάξει γνώμη. Συχνά συνοδεύεται και από την φράση «ρε φίλε».

  1. - Στο sex προφυλακτικό βάζεις;
    - Αλλοιώνει την γεύση ρε φίλε.

  2. - Στο Football Manager πήρα για επίθεση τον Pato της Milan και τον Kleber της Porto.
    - Κάνα Lukaku δεν θα πάρεις;
    - Αλλοιώνει την γεύση ρε φίλε!

(από HardcoreGR, 22/02/12)(από HardcoreGR, 22/02/12)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία