Τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων, δηλαδή οι «ιδιότυπες μεταφορικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν όλες τις δημόσιες τακτικές οδικές μεταφορές της χώρας μας (εκτός των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και τμήματος της Ρόδου)» αναλύονται ως Καθημερινή Ταλαιπωρία Ελληνικού Λαού.

- Έχω το αυτοκίνητο για σέρβις και πάλι πρέπει να υποστώ την Καθημερινή Ταλαιπωρία Ελληνικού Λαού για να πάω στο Πόρτο Ράφτη γαμώ το στανιό μου μέσα!

(από Khan, 07/02/12)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Αρκτικόλεξο του Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση. Επισήμως γνωστό και ως «1ο στάδιο».

Πρόκειται για το απλούστερο πείραγμα, που μπορεί να κάνει ο κάθε φιλόδοξος κάγκουρας με λίγα σχετικά χρήματα.

Τα 3 σημεία επέμβασης, όπως καταμαρτυρά και το ίδιο το λήμμα είναι:

  1. Εισαγωγή αέρος: αντικατάσταση του υπάρχοντος φίλτρου με ένα ελεύθερης ροής στον εργοστασιακό παπά ή ολόκληρη αφαίρεσή του και τοποθέτηση αντ' αυτού μίας χοάνης, σκούπας κλπ.

  2. Ηλεκτρονικός εγκέφαλος: αναπρογραμματισμός της ηλεκτρονικής διαχείρισης της μηχανής, βελτιστοποίηση της απόδοσης πάνω σε 3 άξονες - αύξηση του αβάνς (προπορεία σπινθήρα σε σχέση με το άνω νεκρό σημειο) μέχρις οριακού σημείου προανάφλεξης, αύξηση παροχής καυσίμου με σκοπό την εκ νέου επίτευξη στοιχειομετρικής καύσης (λόγω της περίσσειας αέρα), αύξηση ορίου στροφών ανά λεπτό.

  3. Εξαγωγή: μερική ή ολική αντικατάσταση του συστήματος εξάτμισης με ένα πιο ελεύθερης ροής, με σκοπό την μείωση της πίεσης των καυσαερίων (backpressure) και κατά συνέπεια την αύξηση της υποπίεσης στην εισαγωγή (δηλαδή μεγαλύτερη ποσότητα εισερχόμενου αέρα).

Πιο συνήθης η εφαρμογή της συγκεκριμένης μοντίφας σε ατμοσφαρικά μοτέρ.

Παραλλαγή της συνταγής α λα κάγκουαρ

  1. Ξηλώνουμε τον παπά (από τη ρίζα) και στη θέση του βάζουμε ένα υποτυπώδες σύρμα-κόσκινο με τρύπες τεράστιας διαμέτρου, έτσι για να μπαίνουν όλα τα σωματίδια μέσα στην μηχανή (φλόκια, χαλίκια κλπ).

  2. Ξηλώνουμε την εξάτμιση (όχι το χταπόδι, γιατί είναι και ακριβό), καταλύτες απαγορεύονται (και αυτοί ακριβοί γαρ), βάζουμε σωλήνα και ένα γκρουπ Ν για τελικό με απόληξη καλαμάκι.

  3. Πάμε για πρόγραμμα στην BarbaΘωμάς tuning o.ε.ο., και βάζουμε τίγκα καύσιμο σε όλο το φάσμα των στροφών και ατελείωτο αβάνς.

Αποτέλεσμα: ανάβουν όλα τα λαμπάκια τύπου check engine, δεν έχουμε ρελαντί, πετάμε ατελείωτη άκαυτη ενίοτε και φλογίδια, και έχουμε τελικά κερδίσει 2,47 ίππους κάπου γύρω στις 7100 με 7150 rpm και από 'κει και κάτω το αμάξι σέρνεται, αλλά όμως κάνει θόρυβο που ξυπνάει και πεθαμένους!!

- Πού είναι το αμάξι ρε Μπάμπη;
- Χειρουργείο! Μπήκε εκτάκτως για ΦΠΕ. Από την πέμπτη που θα είναι 180 δυναμομετρημένα αλογάκια θα τα πούμε αναλυτικά στο ολυμπιακό χωριό!!

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Λέμε ότι κάποιος ταξιδεύει VIP όταν κάθεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, παρότι το κάθισμα του συνοδηγού είναι ελεύθερο και θα μπορούσε να κάθεται μπροστά.

Αυτό ενδέχεται να συμβαίνει γιατί ο επιβάτης μπορεί να μην έχει όρεξη για πολλούς διαλόγους με τον οδηγό, ή μπορεί να προτιμά τη μεγαλύτερη άνεση του καναπέ, ή ακόμη να μην εμπιστεύεται τις ικανότητες του οδηγού και να αισθάνεται πιο ασφαλής καθισμένος πίσω.

Υποτίθεται ότι στα πίσω καθίσματα κάθονται τα VIP πρόσωπα, ενώ στα μπροστινά ο οδηγός και ο σωματοφύλακάς τους.

- Γιατί δεν έρχεσαι να καθίσεις μπροστά;
- Άσε, προτιμώ να καθήσω VIP.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Ο κάτοχος και οδηγός Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκινήτου. πληθυντικός: ΙΧήδες.

- Πάλι πήχτρα η Κηφισίας. - Εμ βέβαια αφού βγήκαν όλοι οι μάγκες οι ΙΧήδες στον δρόμο καλά να πάθουν. Αντί να πάρουν το ΜΕΤΡΟ και να φτάσουν σε 20 λεπτά, άστους να πήξουν στην κίνηση τα κορόιδα.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία