Η περίοδος που ακολουθεί μετά τα πρώτα σιρόπια και κυρίως μετά τα πρώτα γκολ, όταν και θεωρούμε ότι το νέτο είναι πλέον μαζί μας, δηλαδή στα πρώτα στάδια της σχέσης. Το στρώσιμο στον άντρα είναι όταν μπαίνει σε σοβαρή σχέση.

Από αρσενικό προς θηλυκό χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις:
- Όταν είναι παρθένα.
- Όταν βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.
- Όταν είναι κολλημένη με άλλον.
- Σε μεγάλες διαφορές ηλικίας, άλλα ενδιαφέροντα ή οτιδήποτε άλλο ανησυχεί το μυαλό του ασθενούς φίλου.

Από θηλυκό προς αρσενικό χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις:
- Αν ο άντρας έχει άστατη ζωή (ποτά, γυναίκες κτλ.) και η σύντροφός του θέλει να τον βάλει στον ίσιο δρόμο.
- Αν συμπεριφέρεται άσχημα και θέλει λίγο φτύσιμο για να ζηλέψει.
- Αν είναι τεμπέλης και πρέπει να στρωθεί στη δουλειά.

  1. - Τι έγινε ρε Σάββα, το 'στρωσες το γκομενάκι;
    - Ναι. Καιρός ήταν. Μετά από τόσα ραντεβού, της έδωσα μερικές γερές δόσεις σεξ, της έσβησα τα τηλέφωνα του πρώην και τώρα μου άρχισε τους έρωτες και λέει ότι είναι ευτυχισμένη. Ε, ήθελε πρωτοβουλία το πράμα.

  2. - Μωρή λες ο άντρας σου να τραβιέται με τη Ρωσίδα που φέρνετε να σας καθαρίζει;
    - Μπα, από τότε που άρχιζα να βγαίνω με τις φίλες μου, έχει σκάσει απ' τη ζήλια του και δεν κάνει τίποτα. Τον έχω στρώσει σου λέω.

(από HardcoreGR, 26/03/12)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

Οδηγώ μοτόρι (μηχανάκι, αυτοκίνητο, γουρούνα,και ό,τι άλλο έχει κινητήρα και ρόδες ή ερπύστριες -για αεροπλάνο δεν ξέρω) που έχω αγοράσει καινούργιο, χωρίς να σπάω τις ταχύτητες και, ειδικότερα, οδηγώ με το μάτι στο στροφόμετρο κι αν το τελευταίο δεν υπάρχει, το πάω με το αυτί στο μοτέρ. Πράγμα που σημαίνει πως, ανάλογα με την ταχύτητα που έχω κουμπώσει στο σασμάν, πατάω το γκάζι τόσο όσο να μην υπερβαίνω δοσμένο αριθμό στροφών του κινητήρα.

Εννοείται φυσικά πως δεν το βάζω στον κόφτη και αν πρόκειται για μοτοσακό μικρού κυβισμού δεν ανεβάζω ούτε δικάβαλο και τρικάβαλο.

Το στρώσιμο του κινητήρα έγκειται στο να πατήσουν τα κινητά και περιστρεφόμενα ή παλινδρομούντα μηχανικά μέρη του όπου προβλέπεται, όπως επίσης και να απομακρυνθούν μέσω της πρώτης αλλαγής λαδιώνε και φίλτρου τυχόν υπολείμματα μετάλλων ελαφρού κράματος, γεγονός που συνέβαινε στα σίγουρα από τα ενενήνταζ και πίσω.

Έτερος λόγος της αναγκαιότητας του στρωσίματος, εκτός του κινητήρα, ήταν ότι ο κατασκευαστής σε απέτρεπε από το να πας κομμάτια και φέτες, διότι χαλάρωναν οι βίδες ανά το όχημα (ακόμη και με τα σημερινά γίνεται) εξαιτίας των πρώτων κραδασμών και διαστολοσυστολών από τις μεταβολές της θερμοκρασίας που ανέβοκατέβαινε στο μοτόρι.

Μετά το στρώσιμο πρέπει άλλωστε όχι μόνο να αλλαχτούν τα λάδια, αλλά και να γίνουν τα απαραίτητα σφίξίματα.

  1. - Πωπω τα μπολντόρια τα καινούργια! Πού το κονόμησες ρε πούστη; Έκανες το ζιγκόλι πάλι;
    - Όχι ρε πανύβλακα. Έψησα το γέρο μου τελικά.
    - Πάμε ρε μία να ξύσουμε μασπιέδες;
    - Καλά, μαλάκας είσαι; Είμαι στο στρώσιμο ρε, άσε που δεν το καλοξέρω ακόμα, και δεν έχω και στάλα βερζίνα.
    - Σάλτα και γαμήσου κάνε, τσίπη ε τσίπη!

  2. ακομα δεν το πειρα το μωρο και δεν το εχω στρωσει ακομα και δεν μπορουσα να το ακουω να κλεει μπορω να πω οτι τα 200+ ερχοντε σχετικα ευκολα με λιγο σκυψιμο μπουφανακι και κρανος και το τιμονι χαλαρο.
    δεν ξερω αν εκανα καλα στο μοτερ μιας και εχει μονο 150 χιλιομετρα. και ιποτιθετε οτι το στρωνω μεχρι 4-5 και το πιγα 8 και κατι.
    τι εχετε να πειτε για τιν αμαρτια μου; καλο κακο; θα κοστισει;

οσο και να σε συχωρησουμε εμεις το θεμα ειναι να μη το θυμηθει αυτο σε μερικα χιλιαδες χλμ και αρχισει και πινει λαδακι για να ξεχασει το πονο του :mrgreen: λογικα οχι αλλα φερσου με υπομονη στη κουκλα σου για να ειναι κυρια μεθαυριο και να μην φλερταρει ολο με το μαστορα Το θεμα ειναι τα ανοιγματα να γινουν με στοργη (καρυδωματα οχι),να μην διαρκουν πολυ και να ακολουθει χρονος για κρυωμα των λιπαντικων.Το χαμηλο φορτιο και οι θερμοκρασιες ειναι ολο το μυστικο ...........απο εδωωωωωωωωωω, ωωωωωωωωωωωωωωω, ωωωωω, ωωωωωωωωωωωω, (φρένο)
μπούμ.

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία