Επιφώνημα θλίψης και λύπης.
Μου τελείωσε το αηλάινερ, λυγμ!
Επιφώνημα θλίψης και λύπης.
Μου τελείωσε το αηλάινερ, λυγμ!
Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!
Είναι ο ήχος του λυγμού, του κλαυθμού και του οδυρμού. Συνοδεύεται από τα περίπου συνώνυμα «κλαψ» και «σνιφ».
Βρίσκει την ρίζα του στα περιοδικά Μίκυ Μάου και με τα συνώνυμά του εξέφραζε την θλίψη των ηρώων σε περίπτωση μη επιθυμητής έκβασης των πραγμάτων.
Συνοδεύεται από θαυμαστικά στον γραπτό λόγο.
Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!
Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία