Επιστημονική μέθοδος διόρθωσης γραπτών κατοχυρωμένη από το Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
Εργαστηριακές έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι βοηθοί-μεταπτυχιακοί-διδακτορικοί φοιτητές διορθώνουν ασύγκριτα χειρότερα από τους καθηγητές. Καθώς, όμως, ο εχθρός του κακού είναι το χειρότερο, ο ανεμιστήρας έχει υποδειχθεί ως η χείριστη μέθοδος διόρθωσης, ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι πρόκειται για το κάτω φράγμα αντικειμενικότητας.
Η καθεαυτού μέθοδος, ή τουλάστιχον το ντηκλάσσιφάιντ κομμάτι της, συνίσταται στο άπλωμα εν είδει τραχανά των γραπτών στο πάτωμα και την ακαριαία εκκίνηση του ανεμιστήρα. Τα γραπτά που μένουν στη θέση τους κόβονται, ενώ όσα μετακινούνται υπόκεινται σε μια αλεατορική κατανομή βαθμολογιών που υπερβαίνουν το πέντε (5).
Η ταχύτητα, που αποτελεί προφανές πλεονέκτημα της μεθόδου, δεν ανακλάται απαραίτητα στην αμεσότητα έκδοσης των αποτελεσμάτων, καθώς συνήθως τα γραπτά γίνονται αντικείμενο πειραματισμού για την εξέλιξη ή και την αντικατάστασή της.

Πάλι ανεμιστήρα διόρθωσε ο καργιόλης ρε πστ! Να διούμε πότε θα πάρουμε πτυχίο...

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
vikar

Κάνε καλέ μου χριστούλη να το κατοχυρώναμε και στα πανεπιστήμια της αλλοδαπής!... (Μόνο αν αυτομολήσει κανείς εκτιμά στ'αλήθεια την αξία της ενλόγω μεθόδου.)

#2
Vrastaman

Άψογο ράντωμ βαθμολογία τζενερέητωρ!

#3
rigo21

Yparxei kai allos tropos, oi perifhmes «skales». Petas ta grapta mprosta apo skales kai oso poio psila einai to skalopati pou epese to grapto toso poio megalo ba8mo pairnei.

#4
jesus

καλή φάση οι σκάλες κ χώσ΄το. έτσι, για να μη λένε ότι δεν γίνεται έρευνα στο ελληνικό παν/μιο:)
@θείο: δεν ξέρουν οι κουτόφραγκοι ρε συ, πού να καταλάβουν:Ρ
θξ για τα σχόλια.

#5
rigo21

Αυτά βέβαια είναι μύθοι δυστυχώς γιατί συνήθως οι καθηγητές βαθμολογούν ανάλογα με το όνομα που βλέπουν στην κόλα, αν είναι δηλαδή καλός ο μαθητής ή όχι, για να είναι πιο αληθοφανές. Εκτός από τις πανελλήνιες βέβαια που δεν τους παίρνει να κάνουν κόλπα.