Εφαρμογή του ολόχρονου κλασικού όλα τα λέιζερ πάνω μου (εδώ, σε μένα) από θρησκευτικό ταγό της τάξης των ταλιμπανιζόντων αγριοχριστιάνων ορθολόξων και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων. Πρόκειται για τον απόλυτα νάρκισσο θρησκευτικό ταγό, ένα είδος στο οποίο έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Εφόσον το θυμιάτισμα αποδίδεται στον Θεό και τα θεία (εικόνες) και κατ' επέκταση στους πιστούς, η φράση δηλώνει την απόλυτη ναρκισσιστική αυτο-αποθέωση τι λέω αποημιθέωση και βάλε! Δεν λέγεται βέβαια από τον ίδιο τον ταγό, αλλά υπονοείται. Είναι, καθώς λέει ο Χαλικούτης, «σαν τους προβολείς της δημοσιότητας-διασημότητας, αλλά για τις εφήμερες απολαύσεις της ψευτο-large παρακμής», μην ξεχνάμε, θα προσέθετα, ότι κατά τον Nietzsche η θρησκεία είναι η κατεξοχήν παρακμή. Επί του μακαριστού Χριστοδούλου ο τύπος ήταν κυρίαρχος, αλλά και σήμερα υπάρχουν δείγματα, όπως ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης, ο «αγέλαστος επιβάτης της αμαξοστοιχίας Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη- Αθήνα, που έχασε την τελευταία στάση», κατά τον χαρακτηρισμό δημοσιογράφου.

Συμπτώματα του «όλα τα θυμιατά πάνω μου»:

  • Λέει ότι δεν θέλει αυτός να τα πει «έξω απ' τα δόντια», αλλά τον αναγκάζει ηθικά ο λαός, που το απαιτεί. Όσα κάνει και λέει είναι ύστερα από λαϊκή ζήτηση.
  • Έχει μπερδέψει τον άμβωνα με το πολιτικό μπαλκόνι.
  • Θεωρεί ότι κάνει χάρη στους νέους, άμα τους αφήνει να είναι με τα σκουλαρίκια.
  • Έχει νοοτροπία παιδιού Δημοτικού που θέλει να δείξει ότι είναι κι αυτός μάγκας, γι' αυτό και ονομάζει θρησκευτικά περιοδικά με τίτλους, όπως Τόλμη (ο Θεός να την κάνει!) κ.ά.
  • Θεωρεί ότι τον περίμενε όλη η Ελλάδα για τον επανευαγγελισμό της.

    Κατ' επέκταση, ως όλα τα θυμιατά πάνω μου, μπορεί να χαρακτηριστεί κι αυτός που πιάνει ταβάνι στο τεστ ορθολοξίας του Vrastaman. Για να λάμψει, ακόμη περισσότερο αυτός ο τύπος Νεοέλληνα, (που ήδη αναδείχθηκε με τον βρασταμανικό ορισμό) προσθέτω τα εξής κριτήρια που αναδεικνύουν έναν ιδεολογικό ανθρωπότυπο από την δεκαετία '60 και μετά:

  • Πιστεύει ότι η σύγχρονη Ρουμανία σφετερίστηκε εκ του πονηρού το όνομα Ρωμανία που κανονικά ανήκει μόνο σε εμάς.

  • Θεωρεί ότι όλοι οι δυτικοευρωπαίοι είναι απλώς Φράγκοι, και η σωστή ονομασία των Γάλλων είναι (Γαλλο)φράγκοι, των Γερμανών Τευτονοφράγκοι, και των Ιταλών Λογγιβαρδοφράγκοι.
  • Ονομάζει το παιδί του Ρωμανό.
  • Συμφωνεί με τον Samuel Huntington ότι είμαστε σε ειδική ορθόδοξη πολιτισμική ζώνη, που είναι πιο κοντά στην μουσουλμανική παρά στην (δυτικο-)ευρωπαϊκή. Θα ήθελε να μπει η Ρωσία στην Ε.Ε. (συχνά είναι και πουτινιάρης) ή εναλλακτικά να βγει η Ελλάδα.
  • Πιστεύει ότι τα Σκόπια θα έπρεπε να ονομαστούν Μακεδονία, αλλά με ταυτόχρονη αυτοπροσάρτησή τους στην Ελλάδα.
  • Έχει στο δωμάτιό του αφίσες του Μάρκου Ευγενικού και του Κοσμά Φλαμιάτου, και θα ήθελε να τους μοιάσει όταν θα μεγαλώσει.
  • Αγαπάει Ρήγα, αλλά μισεί Κοραή. Αγαπάει Καποδίστρια, αλλά μισεί Βενιζέλο. Για τον Καποδίστρια θεωρεί ότι αν δεν τον είχαν φάει οι Γάλλοι, θα ήμασταν αλλού τώρα.
  • Η πολιτική του πρόταση για το μέλλον είναι οι κοινότητες της Τουρκοκρατίας και θεωρεί ότι οι Φαναριώτες θα είχαν αλώσει εκ των έσω την Οθωμανική Αυτοκρατορία, ώστε να είμαστε τώρα μέχρι την Συρία, αν δεν τους είχε εμποδίσει η Ελληνική Επανάσταση.

    Σημειωτέον ότι ο όρος μαρτυρείται από τον Ιούλιο του 2009, εισαχθείς υπό Βραστανδρός, αλλά καθώς περιγράφει εύγλωττα έναν υπαρκτό ανθρωπότυπο, θεωρώ ότι «αν δεν υπήρχε ο σλανγκισμός, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε», που λέει κι ο Slangaire.

(Από κήρυγμα, πριν μερικά χρόνια, από μνήμης η παράθεση):

Γκρεμίζουν το εκκλησάκι που ήταν πάνω στην ρεματιά; Μα διατί; Τι θέλουσιν να κάμωμεν; Θέλουσι να τους επιδώσωμεν φακελάκιον;

(Χειροκροτήματα που εννοούν «όλα τα θυμιατά πάνω σου, εκεί σε σένα!»).

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
Vrastaman

Στο εγγύς waterμέλλον ίσως χρειαστεί να σλανγκιστεί και το generic «όλα τα [] πάνω μου, εδώ σε μένα»!*

#2
johnblack

Καυλημέρα σας! Τελικά στο νετ δε μπορείς ούτε για τον κώλο σου να πάρεις όρκο. Χου νόουζ, μπορεί κανείς να τον έχει αρπάξει στον ύπνο του και να τ' άρεσε κιόλα. Αναφ φυσικά στο θεματάκι ντέρτι τόκιν-χανκ-χαν κλπ. Εγώ πάντως νόμιζα οτι το Ντέρτι ήταν συλλογικό μόρφωμα, σε φάση δλδ ενός nick που το χρησιμοποιούν από κοινού οι μοντς για να υπάρχει κίνηση στο σάιτ, ως λιπαντικό της σαϊτομηχανής κλπ. Τελικά έπεσα έξω... (Ή μήπως όχι;). Anyway.

Επί του λήμματος τώρα, μια απορία. Εκεί στο χανάτο της Χρυσής Ορδής (θα έλεγα Πορδής αλλά είπαμε μιλάμε σοβαρά τώρα), διαβάζετε πολύ Γιανναρά ή μου φαίνεται;

#3
Galadriel

Και γιατί να μην γράφανε οι μοντς με τα δικά τους νικνέιμ για να υπάρχει κίνηση στο σάιτ; Το Ή μήπως όχι εκφράζει βέβαια την γενικότερη καχυποψία που έχει δημιουργήσει η απίστευτη αποκάλυψη που τράβηξε το χαλί κάτω από τα πόδια των σλαγκιστών. Εγώ λέω λοιπόν ότι ο χανκ και ο ντέρτυ είναι περσόνες του χαλικού για να έχει θέματα και να πουλάει η φυλλάδα του, πώς σου φαίνεται αυτό;

#4
Επισκέπτης

Διότι το Ντέρτι δεν διέθετε κάποια διακριτή προσωπικότητα, (προσπαθούσε να) ήταν άμορφο, ρευστό, που πάει με όλους και με όλα, δε χαλιέται με τίποτα και έχει πάντα θετική διάθεση και χαρούμενη φατσούλα. Αυτό φαινόταν και στην απουσία σχολίων, στα οποία κυρίως - πιο πολύ απ' τα λήμματα - διαγράφονται κάποια στοιχεία που εξατομικεύουν το χρήστη, του δίνουν σάρκα και οστά, τον κάνουν πιο «πραγματικό»... Το Ντέρτι βεβαίως επιτελούσε λειτουργία - με την αυθεντική ανθρωπολογική έννοια του όρου: μάζευε όλη τη σαβούρα του σλανγκ, όπως κάνουν κι οι γύφτοι με τα παλιοσίδερα. Κανείς μοντ δεν θα ήθελε να το κάνει αυτό «επωνύμως», με την «δική του» περσόνα (διότι όλοι έχουμε μια «πρώτη» περσόνα με την οποία ταυτιζόμαστε περισσότερο). Και εννοείται όχι για λόγους βαθμολογίας.

Προσωπικά δεν βαθμολογούσα ποτέ λήμματα του Ντέρτι, αφενός διότι τα θεωρούσα μπούρδες (τα πιο πολλά), αφετέρου διότι σύντομα κατέλαβα τι περίπου παίζει. Πάντα όμως μια αποκάλυψη ξαφνιάζει, έστω κι αν έχει προαναγγελθεί, ακόμη και μεταμοντερνιάρηδες όπως του λόγου μου.

Ταύτιση χανκ-χαλικού; Δε νομίζω... Έχουν τελείως διαφορετικό στυλ γραφής, ο χαλικού είναι πιο νεφελώδης, πιο τρικυμία εν κρανίω, ο χανκ πιο μαζεμένος, πιο σαφής. Τώρα βέβαια δε κόβω και το πουλί μου γι' αυτό, λέμε τώρα.

#5
Galadriel

Έλεορ γιάννjη μου, το ανέφερα ως προφάνουσλυ αστείον, όχι που μου δίνεις και επιχειρήματα!

#6
Vrastaman

Ποιός είναι πιο σλανγκοπαθής: ο Χάνκ που εφηύρε το Dirty, ή εμείς που μας λείπει;

#7
Galadriel

Έι, παρεμπίπταμπλυ αγαπάμε νέφη και τρικυμίες χαλικού. Όσο για το πόσο μαζεμένος είναι ο χανκ, έχω να πω ότι, ναι, ως χανκ είναι μαζεμένος κι όλη την ώρα μας λέει πόσο πιστός στην λυσισλάγκη του, αλλά ως ντέρτι...

#8
Vrastaman

Έχουμε χάσει επεισόδια, σίστα :Ρ

#9
Khan

Χαχα, η ανάλυση του ΤζόνιΜπλακ προκαλεί αγαλλίαση στα ντερτογονίδια που ακόμη φέρω μέσα μου ως Κράμποργκ, πολύ σωστά το έθεσε και αυτό ήταν η μεταμοντέρνα λειτουργία του (μοντελότερου των μοντς) Ντέρτι. Σωστός και ο εντοπισμός Γιανναρά, που αποτελεί την δική μου «καθημερινότητα ορθολοξίας», κατά την έκφραση Βράστα.

Τέλος, Messy, εντάξει, δεν έχω ακόμη αρχίσει να αναρτώ μήδια με τα αυτοκίνητα και τα σπίτια, που θα πάρω για την Λυσισλάνγκη, όπως κάνουν κάποιοι άλλοι εδώ μέσα χεχε (μπηχτή).

#10
xalikoutis

η αλήθεια που αποκαλύπτεται λάμπει μόνο για μια στιγμή, τη στιγμή μεταξύ της σεναριολογίας, που την πολιορκεί, και της συνωμοσιολογίας, που την αμφισβητεί.

χαλικούτης απτο επόμενο εντιτόριαλ της σλανγκοσιπ

when i talk about the weather, i know what i am talking about.

xalikoutis favourite quote, by Kurt Scwitters

#11
Galadriel

Λοιπόν τί να λέμε τώρα, είχα μήνυμα από υποστηρικτή του χάνκυ. Δημοσίως δηλώνω ότι αναφερόμουν στο δημοσίευμα της Φραπέ περί λεσβιακού φλερτ και όχι σε οποιαδήποτε μεταξύ μας συναναστροφή. Τί με περάσατε κύριε υποστηρικτά; :)

@hank: για πε για πε ποιός τα κάνει αυτά τα ωραία

#12
Khan

Ο Χαλικού είναι πετυχημένος δημοσιογράφος γιατί ξέρει να ανάβει φυτιλιές (κορυφαία ατάκα παρεμπίπταμπλυ).

Messy, είναι νομίζω προφανές, απλώς δεν βλέπω πως εμφανίζομαι εγώ ως ο «μαζεμένος», ενώ δημοσίως απεταξάμην τον γουτσισμόν και ενέπτυσα αυτόν, τηρώντας την αρχή «τα εν οίκω μη εν σλανγκοδήμω».

#13
Galadriel

Ποτέ δεν υπέκυψες στον πειρασμό των σχολίων μου χανκ. Ακόμα επουλώνω τις πληγές μου. :-P

#14
beth

ρε παιδια τι παιζει;;;;;;;;ας μου πει και μενα καποιος γιατι ασχολουμαι περιοδικα με το σαιτ

#16
Khan