Άρτι αφιχθείς τηλεοπτικός νεωτερισμός που δηλώνει την έντονη έκπληξη κάποιου για κάτι που του συνέβη, είδε, άκουσε ή του είπαν.

Η φράση ωστόσο μπορεί να λάβει τραγικές διαστάσεις, αν μεταβληθεί από έκπληξη σε παραδοχή του μεγέθους της μαλακίας που μας δέρνει («δε πηδιόμαστε από τα παράθυρα, λέω εγώ...»).

Αν ακούσω ότι το ΔΝΤ τα βρήκε όλα ΟΚ, θα πηδηχτώ από το παράθυρο...

(από Khan, 20/01/11)

Έχεις καλύτερο ορισμό; Πρόσθεσέ τον!

Δημοσιεύτηκε
Τελευταία επεξεργασία

#1
Vrastaman

Κυκλοφορεί ήδη σε μπλουζάκια!

#2
euripidisk

Σλανγκαρχιδιά: πιθανός να κάνω λάθος αλλά έχω την εντύπωση πως λέει πηδηχτώ, όχι πηδηχθώ. Όχι οτι έχει την τρελή διαφορά αλλά νάχαμε να λέγαμε..

#3
allivegp

To φαινόμενο στο οποίο αναφέρεται ο εουρίπιντες, λέγεται υπεραστισμός (όποιος θέλει να πάθει λίγη μόρφωση, ας ανατρέξει στο λήμμα πούσθης).

#4
johnblack

Παίδες εδώ υπάρχει ψωμί. Καταρχήν, δεν αναφέρεται ποιος, που και πότε πρωτοείπε τη φράση. Την είπε το λεπόν ο Γιώργος Λεβέντης ως κριτής του τραγουδορηάλιτυ Έξ Φάκτωρ, ο οποίος μάλιστα υπάρχει ως λήμμα στην αγγλική γουικιπέδια!!!!!. Έχει γεννηθεί στη Σαουθάφρικα απο έλληνες γονείς και έχει ζήσει για καιρό στο Ωστρέλια, εξου και η σπασμένη ελληνική προφορά του. Ο εν λόγω κύριος, από όσο μου επιτρέπει να κρίνω η παρωχημένη φαλλογοκεντρική ματιά μου, το χαστουκίζει το δελφίνι. Αντί να πει «θα πηδήξω απο το παράθυρο» είπε «θα πηδηχτώ». Τυχαίο; Δε νομίζω. Πρόκειται πολύ απλά για ένα από τα αγαπημένα στους πούστηδες lapsi linguae, με τα οποία μας κλίνουν πονηρά το μάτι. Τα συνηθίζει πολύ ο Ρώμας στα σίριαλ του (που παρεμπιπτόντως γαμούνε). Είναι σαν να μας λένε: το ξέρετε πολύ καλά πως είμαι κοπέλα τελειωμένη αλλά parole αυτά δεν θα σας δώσω την ικανοποίηση να βγω απο καμιά ντουλάπα με παράτες και ταρατατζούμ. Κάτι σαν το «θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει». Τα πουστρο-λάπσι είναι συνήθως μελετημένα, δεν τους ξεφεύγουν. Κι αν δεν είναι επί τούτου μελετημένα, οπωσδήποτε βγαίνουν με φυσικό τρόπο απο κάποιον που έχει συνηθίσει να είναι παθητικός στη γ(ρ)αμματική του («πηδηχτώ» και όχι «πηδήξω»).

Εν κατακαυλίδι: ακόμη κι αν δεν είσαι επισήμως πούστης (με το να βάζεις δλδ κρέας στον κώλο σου), το να χρησιμοποιείς γκέηκες εκφράσεις και μορφασμούς και άλλες πουστρομανιέρες σε εξομοιώνει με πούστη. Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται. Ακόμη και να μην τον τρως, άμα φέρεσαι σαν τους πούστηδες ισοδυναμεί με το να είσαι. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το πουστριλίκι αλλά για οτιδήποτε άλλο. Μου έλεγε π.χ. ο Κηαν για κάποιον καθηγητή ο οποίος, όταν οι μαθητές του παραπονούνται πως δεν έχουν πρόσβαση σε γερμανική βιβλιογραφία επειδή δεν ξέρουν γερμανικά, τους απαντά πως αυτό που έχουν να κάνουν είναι απλά να προσποιούνται πως ξέρουν γερμανικά. Πολύ γρήγορα θα ανακαλύψουν πως δεν υπάρχει και τόσο μεγάλο χάσμα ανάμεσα στο «ξέρω κάτι» και το «κάνω πως ξέρω κατι».

#5
iron

να πω πάλι για την ξένη γιαγιά μου η οποία έκανε ορισμένα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα γλωσσικά λάθη: είχε θέμα με το ενικός-πληθυντικός (πχ: «εσείς, Νίκος, θέλεις καφέ;») καθώς και με το ενεργητικό-παθητικό. Έλεγε λοιπόν: «δεν θα πάτε πουθενά να τσιμπηθείτε απόψε;» (και εννοούσε να τσιμπήσετε, να φάτε). Άλλο: «η κόρη μου δεν είναι εδώ, έχει πάει να ψωνιστεί» (να ψωνίσει). Εννοείται ότι αυτά έγιναν αγαπημένες ατάκες μου.

#6
Vrastaman

Παραδοχές τ. «ως εάν» («as if») χρησιμοποιούνται συχνά από επιστήμονες επειδή οδηγούν σε σχετικά ασφαλείς εξηγήσεις φαινομένων ή προβλέψεις. Βλ. τον φυσικό που διεξάγει κάποιο επιτυχές πείραμα «ως εάν» υπήρχε κενό αέρος ενώ δεν υπάρχει. Ή τον οικονομολόγο που κάνει προβλέψεις προϋποθέτοντας ότι όλοι οι συντελεστές της αγοράς πράττουν «ως εάν» δεν υπάρχει ασύμμετρη πληροφόρηση. Και αυτό διότι οι προβλέψεις του οικονομικού του μονδέλου θα είναι αρκούδως ακριβείς και δεν συντρέχει λόγος να σπαταλήσει χρόνο και χρήμα στήνοντάς το πιο πολύπλοκα και καμαρωτά για να πετύχει οριακά οφέλη. Αν δεν με απατά η σουρτούκω η μνήμη μου και ο Popper πραγματεύεται το «asiffery».

Κοινωνιολογικά, ο ωσεανισμός συχνά καταλήγει σε τακτικές επιβίωσης (για μερικούς) ή ρατσισμό (για άλλους). Π.χ. αλλάζει κάποιος πεζοδρόμιο όταν δει να τον πλησιάζει το σούρουπο ένας ιδιαίτερα μελαψός αγγλοσάξονας - πράττει «ως εάν» όλοι οι εν λόγω 'σάξονες έχουν πονηρό σκοπό έστω κι αν γνωρίζει ότι αυτό δεν ισχύει.

Πολλοί βρίσκουν κάποια ψυχική γαλήνη υιοθετώντας την άποψη ότι όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες ενώ ορισμένες γυναίκες δεν πρόκειται θα πληγωθούν ποτέ από τον Τζόνυ έχοντας ως πεποίθηση ότι «όλοι οι άνδρες είναι γουρούνια». Υπάρχουν σχιζοφρενείς θρησκόληπτοι που άγονται «ως εάν» δεν υπήρχε θεός, άθεοι που φέρονται «ως εάν» υπήρχε, Μεξικάνοι που θεωρούν όλους τους Ισπανούς λούγκρες επειδή μιλάνε με το θου και πάει λέγοντας...

#7
electron

δλδ, θες να μας πεις, ότι δεν είναι πουτάνες όλες οι γυναίκες;
χάνω πάσα ιδέα για το επιστημονικό σου υπόβαθρο βράστα!!!

#8
electron

διότι αν δεν ήταν καρακατα-πουτάνες, δεν θα τις κυνηγούσαμε, δεν θα κάναμε τίποτα άξιο στη ζωή μας.

Το απέδειξα επιστημονικά;

#9
Khan

Οι πουτάνες πάντως είναι καλύτερες από τις καριόλες

#10
Galadriel

Χρόνια πια σε αυτό το site και, αλήθεια, ακόμα δεν έχω καταλάβει την πραγματική διαφορά αυτών των χαρακτηρισμών (εκτός από αυτό το κλισέ με το πάρτι κλπ)...

#11
johnblack

Βράστα δεν σε καταλαβαίνω, για σπαστο σε κέρμα. Εννοείς οτι βλέπω παντού πούστηδες;

Και για να παραφράσω τον γερουσιαστή (ένας είναι ο γερουσιαστής, θα τα ξέρεις καλά εσύ αυτά): αρνούμαι να δω κάτω απο κάθε πέτρα έναν πούστη, αν όμως αυτή η πέτρα κουνιέται, ε τότε απο κάτω της υπάρχει ένας πούστης.

#12
Vrastaman

Τζόνυ, απλώς έκανα λίγη αυτοκριτική. Είμαι ο πιο ένθερμος θιασώτης του «if it walks like a duck» αλλά καμιά φορά, σπανίως έστω, τα φαινόμενα απατούν. Τυχαίνει να γνωρίζω τον Γ.Λ. κοινωνικά. Αγνοώ τα εσώψυχα του και φυσικά δεν τού έχω κάνει το παροιμιώδες τεστ με το ταψί και την στάχτη. Φρονώ όμως ότι έχεις πέσει εντελώς μα εντελώς έξω «ὡσαναφορά» τον προσανατολισμό του. Έχοντας μεγαλώσει στο εξωτερικό, ο ΓΛ απλώς έχει πιο εκλεπτυσμένους τρόπους και είναι πιο χαμογελαστός από τον τυπικό εγχώριο λεβεντομαλάκα που δεν σηκώνει μύγα. Πράγμα που πολύ συχνά προκαλεί «λάθος συναγερμό» στα καλιμπαρισμένα εν ελ-λάδι γκεηντάρ. Ααααατα!

ΥΓ ακόμα γελάω με τα της «πέτρας»

#13
iron

βράσταμου βραστούλη μου, άστα βράστα, άκου και την γυναικεία άποψη τώρα, εμείς (οι περισσότερες) τους διαβάζουμε από χίλια μίλια και βλέπουμε ακόμα κι αυτό που δεν βλέπουν οι ίδιοι, ο γλ τη γλαρώνει τη γλαρόσουπα, τον κόβω φέτες (σικ), να συμφωνήξω και γω μια φορά με τον τζόνυ. Βέβαια ο τζόνυ βγάζει μια εμπαθειούλα θα έλεγα απέναντι στους ομό την οποία δεν συμμερίζομαι, αν και μξ μας λέμε και μεις τα κοριτσάκια πως όλοι οι άντρες είναι αδελφές εκτός από τον μπαμπά -και γι' αυτόν βάζουμε ένα ερωτηματικό πια. αλλά χου κέαρζ, άμα στερέψουν οι άντρες εμείς οι γυναίκες θα τη βρούμε πιο εύκολα μξ μας απ' ό,τι εσείς οι άντρες, οπότε μάλλον γι' αυτό δεν τσαντιζόμαστε, χα!

#14
iron

τζόνυ, να σε ρωτήσω κάτι, την ίδια τσαντίλα σου βγάζουν και οι λεσβίες ή μόνο οι αδελφές; δεν σε πικάρω τώρα, ρωτάω πραγματικά.

#16
johnblack

Πω ρε βράστα με σας τους ημι-σελέμπριτιζ δεν ξέρει κανείς για ποιον ν' ανοίξει το στόμα του και να μην παραξηγηθεί πωωω ρε παιδί μου ολο το γκόσμο ξέρεις ωφου :Ρ

ειρων χαίρομαι που ξυμφωνείς για τον τύπο. Στην τελική, όπως έχω γράψει στα σχόλια του αχαρτογράφητος, αν η παράσταση του «ανδρός» είναι ντιπ καραντίπ γκέηκη (πάντα κατά τα ελλαδικά δεδόμενα) ε τότε, ακόμη και στην εντελώς υποθετική περίπτωση που δεν βάζει κρέας στον κώλο του, για μένα και τους πολλούς πάλι γκέης είναι χωρίς ελαφρυντικά. Ξαναλέω, η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να φαίνεται τίμια.

Είχα κατά καιρούς πολλούς και καλά φίλους γκέηδες. Ίσως γιατί κάπου γούσταρα να το παίζω αντισυμβατικός, σε φάση «πόσο γίδια είστε σεις που το παίζετε άντρες 300% και φοβάστε την παρέα με τους γκέη μην τυχόν και κολλήσετε το μικρόβιο». Όσο όμως γερνάω, βλέπω πως αυτοί οι νεάντερταλ είχαν -χωρίς να το πολυκαταλαβαίνουν- δίκιο. Οι άντρες με τους άντρες και οι πούστηδες με τους πούστηδες κι ο λουμίδης στους φραπέδες. Έχω σπάσει με όλους σχεδόν τους γκέη γνωστούς μου, είτε διότι ήθελαν να τους γαμήσω είτε πολύ απλά διότι ελάχιστα πράγματα μας ενώνουν. Οι περισσότεροι βέβαια δεν είχαν καν το θάρρος να πουν ξεκάθαρα «ναι ρε φίλε θέλω να με σκίσεις» αλλά το πήγαιναν απο δω κι απο κει, κολιάτσου-παγκράτι μέσω νέας υόρκης, με σιχαμερά υπονοούμενα και ρέστα. Κι ακριβώς επειδή το κρατάνε μέσα τους και σφίγγονται τους βγαίνει μια κακία απίστευτη την οποία διοχετεύουν σε άσχετα πράγματα: «ποτέ δεν θα σου κάτσει αυτό το μουνί που γουστάρεις, ποτέ δε θα φτιάξεις τους κοιλιακούς που θέλεις γιατί πολυ απλά δεν το 'χεις, βγάζω περισσότερα λεφτά το μήνα απο σένα κλπ κλπ». Είναι λοιπόν σαφές οτι με όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα κλπ. Αν περνάς χρόνο με γκέηδες, για οποιοδήποτε λόγο, π.χ. στη δουλειά σου ή ό,τι, ε δεν μπορεί θα ξεσηκώσεις κάποιες πουστρομανιέρες τι να κάνουμε είμαστε μιμητικά ζώα. Και για να κλείνω, ναι ρε συ δε γουστάρω να μην υπάρχει ένα gym (σιδεράδικων εξαιρουμένων) στο οποίο ο ένας στους δύο τουλάστιχον να μην είναι πούστης, να μην τολμάς να μπεις στη σάουνα ή το χαμάμ να χαλαρώσεις ένα πεντάλεπτο, να φοβάσαι να πας για ντους μη σου πιάσει κανείς την ψωλή, να γυμνάζεσαι και να βλέπεις υγρά παν-παρατηρητικα όπως λέει κι ο Κηαν ματάκια να καρφώνονται πάνω σου. Στο Ιράν μήπως ξερουν κάτι παραπάνω;;;;.

#17
iron

ααααα, μου 'κανες ασίστ τώρα να πω και το μότο μου, καλά να πάθετε εσείς οι άντρες, χα, ήρθε η σειρά σας να δείτε πόσο σπαστικό είναι να σου τηγκολάει ο κάθε παπάρας για να γαμήσει, ακόμα κι αν είναι σαφέστατο ότι όχι ρε φίλε, δεν σε παίρνει και δεν σε παίρνω. Επιτέλους και τα μικρά αγοράκια θα μάθουν σήμερα τι σημαίνει να είσαι τρύπα.

πάντως ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο, gays are (δυνάμει) a girl's best friend.

#18
Vrastaman

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, Iron, παίζουν πολλά παίγνια. Ας επιχειρήσω μια πρόχειρη χαρτογράφηση των ευκαιριών και κινδύνων που ελλοχεύουν οι διάφορες φιλίες / συμμαχίες:

  • Φιλία αρρένων: κουβεντούλα για γκόμενες και μπάλα, κίνδυνος ανταγωνισμού για τα ίδια θήλεα
  • Φιλία θηλέων: κουβεντούλα για γκόμενους και «σχέσεις», κίνδυνος ξεκατινάζ για τους ίδιους άρρενες
  • Φιλία γκέη: κουβεντούλα για Άννα Βίσση και «σχέσεις», ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, κίνδυνος ξεκατινάζ για τους ίδιους άρρενες
  • Φιλία λεσβιών: κουβεντούλα για το πως λειτουργεί ένα καρμπιρατέρ, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, κίνδυνος ξεκατινάζ για τα ίδια θήλεα
  • Φιλία μπάι αρρένων: κουβεντούλα για γκόμενες και γκόμενους, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, κίνδυνος ξεκατινάζ για τους ίδιους άρρενες και τα ίδια θήλεα
  • Φιλία μπάη θηλέων: κουβεντούλα για γκόμενες και γκόμενους, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, κίνδυνος ξεκατινάζ για τους ίδιους άρρενες και τα ίδια θήλεα
  • Φιλία άρρενος και θήλεως: απαγορεύεται δια ροπάλου κάθε κουβεντούλα για γκόμενες, γκόμενους ή μπάλα, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, κίνδυνος ανεπιθύμητης εκατέρωθεν προσέγγισης δίκην τρύπας (βλ. σχόλιο Iron)
  • Φιλία άρρενος και γκέη: αμήχανη κουβεντούλα για τον καιρό, ευκαιρία για εκτόνωση άρρενος με γυναικοπαρέα του γκέουλα - κίνδυνος ο γκέουλας να εποφθαλμιά τον εν λόγω άρρενα δίκην τρύπας (πλ. σχόλιο Ζανουάρ)
  • Φιλία άρρενος και λεσβίας: κουβεντούλα για το πως λειτουργεί ένα καρμπιρατέρ, μεταφορά τεχνογνωσίας, ευκαιρία για σβόγκω να γνωρίσει τις φιλενάδες του άρρενος, κίνδυνος ο ανήρ να εποφθαλμιά την σβόγκω ή, ακόμα χειρότερα, τις φιλενάδες αυτής.
  • Φιλία άρρενος και μπάη άρρενος: αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενες, κίνδυνος ο μπάη να εποφθαλμιά τον άρρενα, ανταγωνισμός για τα ίδια θήλεα
  • Φιλία άρρενος και μπάη θήλεως: Ωραίο καλαμπούρι για γκόμενες, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, ανταγωνισμός για τα ίδια θήλεα / κίνδυνος να σου φάει την γκόμενα αλλά και ευκαιρία να παρακολουθήσεις και ενδεχομένως να συμμετάσχεις στα επακόλουθα.
  • Φιλία θήλεως και γκέουλα: Ασφάλεια, κουβεντούλα και μεταφορά τεχνογνωσίας για μόδα, τέχνη και μαγειρική, κίνδυνος ξεκατινάζ για τους ίδιους άρρενες
  • Φιλία θήλεως και λεσβίας: αμήχανη κουβεντούλα για τον καιρό, ο κίνδυνος ο σβόγκω να εποφθαλμιά το εν λόγω θήλυ.
  • Φιλία θήλεως και μπάη άρρενος: Αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενους, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, ανταγωνισμός για τους ίδιους άρρενες.
  • Φιλία θήλεως και μπάη θήλεως: αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενους, κίνδυνος η σβόγκω α εποφθαλμιά το εν λόγω θήλυ, ανταγωνισμός για τους ίδιους άρρενες.
  • Φιλία γκέουλα και σβόγκως: Κοινή συμμετοχή σε αριστεροχαρούμενες παρελάσεις τ. ΛΟΑΤ, ουδεμία σύγκρουση συμφερόντων.
  • Φιλία γκέουλα και μπάη άρρενος: κουβεντούλα για την Άννα Βίσση και το πως τυλίγεται το σούσι, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, ξεκατινάξ για τους ίδιους άρρενες ή για την σκρόφα που ενδέχεται να μπει στη μέση
  • Φιλία γκέουλα και μπάη θήλεως: Αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενους, κίνδυνος η μπάη να αποφθαλμιά τον εν λόγω γκέουλα και να φάει χυλό, ανταγωνισμός για τους ίδιους άρρενες.
  • Φιλία σβόγκως και μπάη άρρενος: Αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενες, κίνδυνος ο μπάη να αποφθαλμιά την εν λόγω σβόγκω.
  • Φιλία σβόγκως και μπάη θήλεως: Αμήχανη κουβεντούλα για γκόμενες, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, ξεκατινάξ για τα ίδια θήλεα ή για το γουρούνι που ενδέχεται να μπει στη μέση
  • Φιλία μπάη άρρενος και μπάη θήλεως: κουβεντούλα επί παντός επιστητού θέματος, ευκαιρία αλληλοεκτόνωσης/σέρβις, ξεκατινάξ για τα ίδια θήλεα και τους ίδιους άρρενες.

Αποφεύγω κάθε απόπειρα ιεράρχησης, αρκούμενος στο να επισημάνω ότι η πιο σταθερή πλην άχρωμη και άσφαιρη πιθανή συμμαχία είναι μεταξύ γκέουλα και σβόγκως.

Χάρη συντομίας, δεν έχω περιλάβει περίεργους, μετρώ, τραβέλια, ζωόφιλους και κ. λ. παραφιλικούς...

#19
Khan

- Γκαϊφέεεεεε!...

#20
Khan

Πολύ φάση! Μια απορία: Φιλία άρρενος και θήλεως: απαγορεύεται δια ροπάλου κάθε κουβεντούλα για γκόμενες, γκόμενους .
Γιατί, αν είναι πραγματική φιλία και όχι προσχηματική; Λες ότι θα παίξει οπωσδήποτε ζήλεια;

#21
Vrastaman

Προσχηματική και αμφίρροπη η φιλία, από την παραπάνω ανάλυση προκύπτει άλλωστε ότι μη συγκρουσιακή / steady-state φιλία μπορεί να υπάρξει μόνο μεταξύ γκέουλα και σβόγκας!

#22
iron

κχάνκ, απλά δεμπαίζει φιλία τέτοια (με βάθος). «φανταροφιλία» ναι, απόλυτη όμως νο νο νοο, νο νο νοοοοοο, έτσι νόμιζα και γωωωωωωωωωωω κουκουρούκουουουουουουουου!

#23
Vrastaman

Πέστα βρε Iron πέστα

#24
johnblack

Βράστα δε μας τα λες κι άσχημα με τις φιλίες και τα ρέστα, λέω όμως να επανέλθω απο κει που το αφήσαμε: λες οτι ο ΓουΛου ως κοσμοπόλιταν τύπος έχει απλώς εκλεπτυσμένους τρόπους και ιλαρή διάθεση, αμφότερα παρεξηγήσιμα στο τριτοκοσμικό και υπανάπτυκτο ελλαδιστάν - όπως συνηθίζετε να κράζετε εσείς οι κοσμογυρισμένοι. Αυτό που λες δε στέκει με την καμία και το ξες. Μην πας μακριά: και συ (όπως διαφαίνεται άλλωστε απο τα γραπτά σου) είσαι πολυταξιδεμένος και με λεπτά γούστα και γελαδερός και πρόσχαρος και τα ρέστα, ΟΜΩΣ για πούστης δε μου κάνεις ρε φίλε. Ο ΓουΛου εντούτοις ένα σπάσιμο το 'χει, πρέπει να είναι τυφλός κανείς για να μη το βλέπει.

ΥΓ το τεστ με το ταψί και τη στάχτη τι είναι;

#25
jesus

ο κλασσικός αστικός μύθος για το στρατό: σου βάζουν στάχτη σ' ένα ταψί κ κλάνεις από πάνω. απ' τη λακκουβίτσα που κάνεις καταλαβαίνουν άν τον παίρνεις
;)

#26
Galadriel

Α δηλαδή έτσι οι άντρες, την κλανιά στο τσεπάκι σας, σου βάζουν ένα ταψί και πρ λακκουβίτσα; Μάστα.

#27
electron

μην αποκαλύπτετε τα επτασφράγιστα μυστικά του ανδρισμού στους αντίπαλους.....

#28
Vrastaman

@ Τζιζ - θα έλεγα περισσότερο πραγματικό στρατιωτικό καψόνι του παρελθόντος παρά αστικός μύθος :-)

@ Ζανουάρ - Τον ΓουΛου τον γνώρισα σε συνάντα πανεριστών. Από κοντά μου φάνηκε κόσερ, τέσπα, δεν μπορώ να εγγυηθώ τι κάνει ο καθείς με το ρολόι του. Ας κλείσουμε τουλάστιχον συμφωνώντας ότι είναι λιγότερο λούγκρα από τα άλλα δύο μέλη του γνωστού πάνελ!

Για να επιστρέψω το κομπλιμάν, κι εσένα σε κόβω για uber κοσμογυρισμένο (εάν όχι κυριολεκτικά, τότε σίγουρα μεταφορικά), αρκούντως ευπροσήγορο (όπως προκύπτει από τις συνάντες του σάη) και με εκλεπτυσμένο χιούμορ (ακόμα γελάω με τον Γούτσ-αυο Καγιεμπότ). Επίσης, έχεις βαθύτατες γνώσεις περί σωματοδομισμού, που καλώς ή κακώς αποτελεί εμβληματικό άθλημα της ροκανίζουσας τα εξαπτέρυγα υποκουλτούρας. ΟΜΩΣ και συ ρε φίλε, μα τον Γιαραμπή, δε μου κάνεις για πούστης ;-)

#29
electron

πούστηδοι και παλουκάρια,
γίναμε μαλλιά κουβάρια....

#30
Galadriel

Μη βρίζεις ρε βράστα, κράτα επίπεδο.

#31
electron

εγώ θα το πω, και ας μην παρεξηγηθώ παρακαλώ...
αλλα αυτό το «σωματοδομισμού»
το διάβασα «σοδομισμού», και γέλαγα, και μετά λέω δεν γίνεται!!!
και όντως στην δεύτερη ανάγνωση το κατάλαβα ο σκράπας.

αλλά με το βαθειές γνώσεις σοδομισμού, το μυαλό μου πήγε σε έναν καθηγητή, με άσπρη ρόμπα, που σε ένα υγρό και αφιλόξενο εργαστήριο, βάζει μπατονέτες στις σούφρες ανυποψίαστων ινδικών χοιρίδιων!!! μουα χαχάααα

#32
Vrastaman

Νι τον Δία, αναφέρομαι σε άλλο είδος σφιξίματος!

#33
iron

(ακόμα γελάω με τον Γούτσ-αυο Καγιεμπότ): τί έχασα γιατρέ;

Έλεκτρα, και γω το ίδιο έπαθα, άσ'τα.

#34
Vrastaman

Ιron, βλ. Khanόμυδο εδώ.

#35
johnblack

@ βραστα

  1. Τα άλλα δύο μέλη του πάνελ, απ' όσο θυμάμαι δλδ, είναι ο Μουρατίδης και ο Θεοφάνους. Ο μεν Μουρατίδης είναι η κλασική γερολούγκρα παλαιάς κοπής που κινείται περισσότερο στη σφαίρα της γραφικότητας, άρα αγαπάμε Μουρατίδη. Ο δε Феофан δε μου κάνει για πούστης. Ανήκει στην ειδική κατηγορία των κυπραίων, αυτό σημαίνει διάφορα πράγματα αλλά ας μην ανοίξουμε αυτή την κουβέντα.

  2. Λες για τον ΓουΛου «δεν ξέρω τι κάνει με το ρολόι του» και πιο πάνω «δεν ξέρω τα σώψυχά του». Με φαίνεται πως παραμένεις δέσμιος ενός αδιέξοδου ουσιοκεντρισμού, μιας άγονης προσκόλλησης σε έναν κακώς εννοούμενο «πυρήνα». Μια στάση που συνοψίζεται στο ερώτημα «τι να κρύβεται άραγε απο κάτω;», το οποίο εν προκειμένω μεταφράζεται σε «βάζει κρέας στο κώλο του ή όχι;». Μου κάνει εντύπωση μια τέτοια στάση απο κάποιον που ομνύει στο «if it looks like a duck». Κανονικά θα έπρεπε να ξυμφωνείς μαζί μου πως σημασία δεν έχει «τι πραγματικά κάνει ο χ ή ο ψ με τον κώλο του» αλλά τι φαίνεται πως κάνει. Άλλωστε σ' ένα ευνομούμενο κράτος δικαίου του 2011 μ.Χ. δεν υπάρχει κανείς απολύτως ασφαλής και παράλληλα νόμιμος τρόπος να διαπιστώσεις αν κάποιος τον παίρνει ή όχι - με την απορία θα πεθάνουμε. Άρα το μόνο που μας μένει, το μόνο που έχουμε στα χέρια μας, είναι το φαίνεσθαι, η επιφάνεια. Το φαίνεσθαι (μπωντριγιαριστί το simulacrum) δεν κρύβει την πραγματικότητα, ΕΙΝΑΙ η μόνη πραγματικότητα. Mε μια κουβέντα, αν φαίνεσαι πούστης, είσαι και πούστης - ή, επί το λαογραφικότερον, καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.

  3. Σωματοδομισμός: κλασικό βραστικό λογοπαίγνιο με 3 (ολογράφως: τρεις)! υπαινιγμούς.

α. Σωματοδομισμός = ελληνικούρικη απόδοση του bodybuilding.

β. Ομοηχία με σοδομισμό

γ. Παραπομπή σε μεταδομισμό, ο οποίος έχει σλανγκιστεί σε μετασοδομισμό (λέγε με και Φουκώ, ο μεταδομισμός του οποίου θα μπορούσε να αποκληθεί και σωματοδομισμός, ένεκα η γνωστή ρήση «όλες οι κατεξουσιάσεις ανάγονται σε τελική ανάλυση στο σώμα») and the change icecream.

#36
iron

να το γιαλομιάσω λίγο το πράμα και να ρωτήσω κάτι: άραγε θα λέγαμε τα ίδια (δηλ. κυρίως εσύ τζόν) και για κάποιο άλλο θέμα εκτός της ομοφυλοφιλίας, (δηλ. κάνουμε κάτι σαν υπόθεση εργασίας εδώ) ή μας νοιάζει η ίδια η ομοφυλοφιλία; κι αν η απάντηση είναι το δεύτερο, γιατί μας νοιάζει η ομοφυλοφιλία; ως κάτι ανορμάλ; διακρίνω μια εμμονο-εμπαθιούλα, εκεί θέλω να καταλήξω. Ξέρω, θα τα πάρεις κρανίο τώρα, αλλά προσπάθησε να μην.

#37
Vrastaman

Με την λογική του simulacrum ως μοναδικής πραγματικότητας, δεν συνεπάγεται ότι κάποιος αρρενωπός (straight-acting) γκέουλας ΕΙΝΑΙ στέητ; Τελικά τα ράσα κάνουν τον παπά;

Something may look like a duck but neither walk nor quack like a duck.

[img]http://www.animalmascots.com/show_image.php?im=/img/01/0ch04.jpg&size=140[/img]

#38
johnblack

@ iron

α. καθόλου κρανίο απλά η ερώτησή σου έχει απαντηθεί ήδη απο το πρώτο μου σχόλιο εκειά που λέω για τον καθηγητή και τα γερμανικά.

β. εμπάθεια; δε νομίζω. πως μπορείς να το λες αυτό τη στιγμή που ένα σεβαστό ποσοστό των λημμάτων του σάι (νταξ δεν ξέρω τώρα και ακριβές νούμερο, αυτά μόνο ο πάτσις τα κάνει) και των συζητήσεων περιστρέφονται γύρω από πουστριλίκια και σχετικά θέματα.

γ. αφού συμφωνούμε στα βασικά, οτι δηλ. ο Λεβέ τον παίρνει, γιατί με το ζόρι να διαφωνήσουμε. Μου θυμίζεις έναν καλό σου φίλο που είναι ικανός να διαφωνήσει για τα πάντα, ακόμη κι ότι ο ήλιος βγαίνει απ' την ανατολή, προκειμένου και καλά να εισάγει μια απόχρωση στην κουβέντα :Ρ

@ βραστα

ΝΑΙ φίλε μου τα ράσα ΚΑΝΟΥΝ τον παπά, την έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτα και παλαιότερα, νομίζω κι η ιρον είχε συμφωνήσει αν δεν κάνω λάθος. Και μιας κι ο λόγος ήρθε στους παπάδες, όπως μπορεί να μας πει αναλυτικότερα ο κηαν, τα μυστήρια που τέλεσε ένας παπάς δεν παύουν θεωρούνται έγκυρα, ακόμη κι αν ο συγκεκριμένος ιερωμένος έχει διαπράξει δέκα φόνους και 15 βιασμούς ανηλίκων. Ο τύπος έχει σημασία (η κανονική χειροτόνηση δλδ) και όχι η «ουσία» (εντός εκατομμυρίων εισαγωγικών) της όποιας ηθικής συγκρότησης του παπά.

Και για να πάμε και στους πούστηδες: ΝΑΙ, αν κάποιος έχει κανονική αντρουά συμπεριφορά ΕΙΝΑΙ στρέιτ, από τη στιγμή που όπως είπα πιο πάνω ουδείς νόμιμος τρόπος υπάρχει να εξακριβώσουμε αν τον παίρνει. Ακόμη κι αν ο ίδιος το ομολογεί. Διότι μπορεί να λέει οτι είναι γκέη για τους δικούς του λόγους, π.χ. να είναι παράφρων ή να θέλει να ρίξει γκόμενες ή ότι. Ακόμη κι η ομολογία του κατηγορουμένου πλέον δεν αρκεί για να καταδικαστεί κανείς, απαιτούνται πρόσθετα στοιχεία.

#39
iron

ναι ρέ (δεν υπάρχει πληθ. για το ρε, χμ...) συμφωνούμε, απλώς μάλλον με κούρασε το θέμα, οπότε πάσο, νομίζω.

#40
Vrastaman

Σε μια χώρα δηλαδή που δεν είναι ευνομούμενη και η αστυνομία περνάει όλους από πρωκτοβυθοσκοποκόσκινο ισχύει η θεωρία ότι οι αντρουά γκέη είναι στρέητ; Από που κι ως που η Ελλάδα είναι ευνομούμενο κράτος; Για όσους στρώνουν το κλουβί του καναρινιού τους με το ιερατικό δόγμα της εκκλησίας, τα ράσα εξακολουθούν να κάνουν τον παπά;Ο Πρέκας υπήρξε πραγματικά ήρωας του Β' Παγκοσμίου Πολέμου; Ο δικός μας Τζίζας μπορεί να θεραπεύσει λεπρούς;

Μήπως διαπράττεις την λογική πλάνη poust hoc, ergo prokter hoc;

#41
iron

εννοείται ότι ο δικός μας Τζίζας θεραπεύει λεπρούς, ου ρε άπιστε! (απαντάω τώρα για λογαριασμό του γιατί λείπει, έχει κάτι νεκραναστάσεις να κάνει αυτό το σουκου)

#42
Galadriel

Σας διαβάζω με μεγάλη προσοχή και αν κατάλαβα καλά το πρόβλημά μας είναι μερικοί άνθρωποι που τους αρέσει να τον παίρνουν, αλλά εμάς δεν μας αφορούν γιατί εμάς ούτε μας αρέσει να τον παίρνουμε ούτε να τον δίνουμε, παρόλα αυτά έχουμε άποψη ότι αυτοί δεν είναι σωστοί και κακώς φαίνεται ότι μερικοί γουστάρουν να τον παίρνουν ή κάτι; Ή έχουμε θέμα ειδικά αν τον παίρνουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που ούτε καν τους γνωρίζουμε και όποιος τους γνωρίζει σταρχίδια του κιόλας δηλαδή, αλλά τους δείχνει η τηλεόραση και σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Ευαγγελάτο;

#44
Galadriel

Ναι, γιατί όχι;

#45
iron

χαχαχαχα, μου αρέσετε εσείς οι δύο! τώρα θα τσακωθούν, τώρα!

#46
johnblack

Για τους πούστηδες και την κακία τους, μια μόνο λέξη θα πω: Κακλαμάνης. Ο καραγκιόζης που δε λυπήθηκε να κόψει δέντρα 100 χρόνων για να κάνει πάρκιν, κι όμως μετά σαν καλή κότα του πήγε τρεις και πέντε με την κινητοποίηση για το πάρκο με αποτέλεσμα να έχει γίνει κέντρο διακίνησης ναρκωτικών απ' τους αράπηδες της περιοχής.

@ brasta

μια χαρά ευνομούμενο κράτος είναι η ελλάδα φίλε μου, ας βλέπουμε και πιο κάτω (βλ. αίγυπτος) τι γίνεται και μη κλαιγόμαστε σα γυναικούλες με το παραμικρό. και στην τελική σ' όποιον δεν αρέσει ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα, ας πάει εκεί που νομίζει καλύτερα, κανείς δεν τον κρατάει.

#47
Vrastaman

Τον Κάκλαμαν μάλλον για αρκουδοαίματο τον κόβω.

ΥΓ Τζόνι, γράφω ότι αλλάζοντας μερικές απλές εξωγενείς παραδοχές, η θεωρία περί σιμουλάκρουμ καταρρέει. Αντί να το αντιμετωπίσεις χρησιμοποιείς το αρχαιότερο τερτίπι του τυριτρόμπα σοφιστή: ρίχνεις μια δόση άσχετης στάχτης περί κλαψίματος γυναικουλών και το 'όλος χρόνος κλασικό' «σε όποιον δεν αρέσει...» Τζονάκο, περιμένω περισσότερα από διαβασμένα άτομα!

#48
johnblack

Mου προσάπτεις την Post hoc πλάνη, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι πού ακριβώς έχω υποπέσει σε αυτήν. Εγώ απλά επαναλαμβάνω το προφανές: η αλήθεια είναι μια κοινωνική κατασκευή, υπάρχουν πολλές «αλήθειες» και κάθε «κοινότητα» κατασκευάζει τη δική της, η οποία έχει ως βάση ορισμένες παραδοχές που γίνονται δεκτές από όλα τα μέλη της. Όπως όταν κάποια στιγμή πάψαμε να λέμε τον «Εμφύλιο» συμμοριτοπόλεμο και αρχίσαμε να τον λέμε «εμφύλιο». Όπως όταν πάψαμε να μιλάμε για «εαμοβούλγαρους» και μιλάγαμε για «μαχητές του δημοκρατικού στρατού». Όπως όταν το 82 ο αντρέ αναγνώρισε την «εθνική αντίστα» η οποία προηγουμένως απλά δεν υφίστατο ως οντότητα - τα λέω όλα αυτά παίρνοντας αφορμή απ' τον Πρέκα lol. Η υποκρισία της εληνικής κενωνίας όμως δεν έχει όρια. Εξακολουθούμε να προσποιούμαστε πως ο Ρέμος δεν είναι αδερφή επειδή έβγαινε με τη μακρυπούγια τόσο καιρό (κλασική περίπτωση εσκορτίλας για την έξωθεν καλή μαρτυρία), την οποία μακρυπούγια (που λένε οτι είναι σβόγκω) αγόρασε τώρα ο άντρακλας ο χατζηγιάννης ο οτετζής πως τον λέτε.

Κάτι άλλο: there is no such thing as straight acting gay. Είναι αδύνατο να μη του ξεφεύγει φου και φου καμιά τσαχπινιά που θα τον καρφώσει.

ΥΓ όπως θα κατάλαβες δεν είμαι στην πιο φιλοσοφική μου φάση :)

#49
Khan

Ε με τέτοιο όνομα, πώς να μην είναι σβόγκω...

Βαριές οι κουβέντες σου πάντως Τζόνη, στα τάκα τάκα αποδόμησες Ρέμο- Μακρυπούλια! Προσωπικά, καλό γκομενάκι μου φαινόταν η Μακρυπούλια, δεν είχα σκεφτεί κάτι παραπάνω...

#50
iron

ε παραμένει ωραία, παρόλ' αυτά, νο; να βολευτούμε και μείς τα κοριτσάκια τώρα που άντρες δεν υπάρχουν πια, όλα δικά σας τα θέτε;